Dank je meid. Denk toch echt wel dat mijn lichaam gelijk heeft. En de hond, tja.....die heeft t me duidelijk gemaakt. Die ligt nu heerlijk te maffen op z'n kussen. Zijn plicht is gedaan volgens mij! Moest vanavond werken. En we zijn na t eten gelijk naar de ouders geweest, met een kadootje.
Geweldig meid! Ga maar lekker genieten en je banner aanpassen hoor! Ik ga nu lekker douchen en dan nog ff bankhangen. Spreek jullie morgen bye bye xxx
uhm nee, is zo raar he! Ben gewoon zwanger..... Toen moeders ook zei, truus is zwanger, vond ik dat heel raar klinken. Nu nog...... Zie je wel dat ik gelijk had wat betreft mijn gevoel! Ergens in mezelf wist ik t gewoon al...... WHOEHOE! BEN ZO BLIJ!
lijkt toch wel raar hoor, als je dat typt. Typ t alle dagen maar even. Kan ik er aan wennen. Whahaha Ja ze staan zo mooi! KAN GEWOON NIET MISSEN. IK BEN ZWANGER! Ik ga even iedereen hier op de hoogte brengen. Ben zo terug.
Truus is zwanger Truus is zwanger Truus is zwanger Truus is zwanger Truus is zwanger Truus is zwanger Truus is zwanger
WHAAAAAAAAAAAAAAA TRUUS IS ZWANGER Ooooh meid helemaal geweldig! Ben zo blij voor je Zie je wel, was mijn gevoel toch goed! Ik wist het wel *dayenne rent rondjes door de woonkamer en gilt: "YES"* Hele dikke knuffel van mij aan jou en mini-truus
lijkt raar hoor....... Moet nog heel erg aan t idee wennen. Maar dat komt vanzelf. over een maand of 7 ofzo
Hihihihihi, kan niet stoppen met lachen. Mondhoeken doen er zeer van. Zal dat ook een symptoom zijn? In dat geval heb ik t er graag voor over! Maaruh kan ook een mini-truusman zijn he!