Ja leuk he! kon even zo snel geen andere vinden. Maar vind t raar, want als ik terugreken vanaf 24-12-07 Eerste dag laatste menstruatie. zou ik dan toch langer moeten zijn.. Al typende bedenk ik me, dat t wel kloppen kan. Vanaf 1-10-2008 terug gerekend zal t wel kloppen.
Die banner staat je prachtig. Skattie ik ga nu slapen (toch wel moe geworden van dat gestuiter door de woonkamer ) ik spreek je hopelijk morgen weer! Droom maar fijn over je mini-beebje (ben stiekum wel een beetje jaloers, maar gun het je o zo veel en ben dan ook ontzettend blij voor je ) Dikke kus
Je bent een skattie Dayenne. jullie alemaal hoor. Lekker slapen stuiterkontie! Dikke kus terug. Tot morgen... Kom wel laat hoor, moet eerst werken en boodschappen doen.
Aan mijn symptomen. Vooral dat mijn borsten nu anders voelen, zo ken ik ze helemaal niet. En omdat er gisteren en vandaag nog geen bruin slijm te bekenen is. En van binnen voelde t gewoon zo, kan t niet uitleggen. Is echt zo'n gelukkig voelen gevoel......
ow wat hherlijk...... Ik had afgelopem maand ook hele gevoelige borsten en dan vooral mijn tepels maar dat was tegen mijn NOD weer over 1x tussen door bloed afgeveegd en daarna ook niet meer en soms veel plassen en ik had dagen dat het wel leek of ik incontinent was allerlij simptonen maar dan alleen niet van een zwangerschap
Mijn tepels doen helemaal niet zeer. Heb alleen de zijkanten die zeer doen. En als ik geen bh aan heb, dan is de hele borst gevoelig. Een beurs gevoel zeg maar. of spierpijn. Daar kun je t een beetje mee vergelijken. Maar iedereen zal t waarschijnlijk anders voelen.
Ja daar heb je helemaal gelijk in nou ik hoop dat je verders geen last krijgt van misselijkheid enzo... en je mannetje die weet het neem ik aan al hoe was zijn reactie of hebben jullie samen de test gedaan?
@ Cinneltje, wisselende gevoelens omdat ik zo veel symptonen heb. Maar kan mezelf ook gek maken natuurlijk...
ja dat ken ik bijal die symptonen hoop je stiekum toch dat het zo is meis nog maar 8 daagjes ff sterk zijn en anders kom je maar vaak in dit topic wij sleuren je er wel door heen of niet dames.............
We hebben samen getest. Ik heb natuurlijk de hele 5 minuten boven t aanrecht staan kijken, en elk seconde gezien. Zo mooi moment. Toen de timer op 3.30 minuut stond heb ik " (aanstaande) papa" Geroepen om eens te komen kijken. Zo'n lief moment......*zucht, truus is verliefd*
Ja, jullie sleuren ons er door heen. Laatste dagen zijn echt t vervelndst hoor Mupkuh, Ik wou ook pas zaterdag testen, en ben vandaag ook gezwicht voor mijn gevoel.
Die dagen zijn echt vervelend jah. Vandaag rook het eten zo vreemd heel chemisch, hoofdpijn en nog meer rare dingen. Maar maak me vast gek. Ik ga nu slapen. Tot morgen!
WOW JAAA TRUUS IS ZWANGER! JEEEJJJJ! ik wist het! ik wist het zoo zeker dat je zwanger zou zijn! stiekem hoop ik dat mijn geduim heeft geholpen Echt van harte meid, je hebt het echt verdiend en hopelijk in de zomer hebben we allemaal ronde buikies. Vind het echt geweldig en die test is supersupersuperpositief. JEEJ! Hoe voel je je? Wow ik hoop zo dat ik en de rest je mogen volgen..!
Tuurlijk daar ben ik/Zijn we voor ik hoop dat het bij ons ook snel mag lukken al zal iedereen een ons wel voor gek verklaren na onze problemen maar goed we willen het allebei graag