Das al snel! Als alles goed is, wat gebeurt er dan? Wordt jij dan onderzocht? Of ben je al onderzocht?
de dokter denkt omdat ik gewoon regelmatig ongie wordt dat ik wel gewoon een eisprong heb. Ik weet niet wat er dan gaat gebeuren, ik heb echt geen idee. eerst maar even afwachten. we blijven nog even door duimen. liefs
Hoi allemaal. Ik typ nog even snel een berichtje. Ik kom even niet meer online want ik voel me nogal slecht zeg maar. Ik word gek van de zenuwen en ik vraag me de hele dag af of het raak zou zijn. Ik ben nergens anders meer mee bezig zelfs me bruiloft gaat me steeds minder interesseren. Dus ik neem even afstand en ik hoop dat wanneer ik weer kijk dat er een aantal zwanger zijn. Jullie zijn allemaal top meiden maar ik voel me echt zo akelig . Ik kom sowiezo wel in februari online na me NOD. Anja zal voor je duimen hopelijk is het een uitslag waar jullie iets mee kunnen. Truus geniet van je zwangerschap! En mijn naamgenoot jammer dat je ongi bent geworden maar alvast veel succes in de volgende ronde! En Wendy ook succes trouwens! Dayenne wel vreemd van je vriend hoor, misschien vindt hij ergens het idee soms eng en soms heel leuk. Hoop wel dat ie binnekort wil klussen hoor . Tot feb allemaal. liefs xx Desiree
Hallo lieve dinnetjes van me. @ Dees-> Meidie een heeele dikke knuf voor jou, omdat je ongie bent geworden. Je zag t wel al een beetje aankomen, dus de shock zal niet zo heel groot zijn denk ik. Maar de teleurstelling is er niet minder om. Weet precies hoe t voelt hoor. Sterkte met deze ongie, en ik hoop voor jou dat je heel snel zwanger zult zijn. Dikke knuf! @ Dayenne-> He meis, wat een vervelende situatie weer. Hij wil denk ik wel, mar misschien nu nog wel niet, omdat hij t eng vind...Dat idee krijg ik er een beetje van. Ook een hele dikke knuf voor jou hoor. En dat je mannetje maar snel besluit om voor een beeb te gaan. @ Anja-> Veel sterkte deze week, met de uitslag van de zaadtest. Hoop toch zo dat er niks aan de hand is.... Laat je t wel even weten, als jullie de uitslag hebben? @ Desiree-> Skattie, even een time-out nemen hoor. Is helemaal niks mis mee. Concentreer je nu maar even goed op de bruiloft, want daar zal toch ook nog het een en ander voor geregeld moeten worden. Jullie tijd komt echt wel. Ik duim voor je dat je over 9 dagen een positieve test in handen hebt. Zal voor jou ook wat hcg-tjes strooien. Wel vangen hoor, ik heb nog niet zoveel, dus gebruik ze goed. Tot februari meid. Geniet van je voorbereidingen. @ Wendy-> Zo druk joh, met je werk? pff, ook wel lekker denk ik om je aandacht daar even bij te hebben. Wat fijn voor je meid dat je ongie weer weg is. Lekker aan de klus, en voor jou ook wat hcg-tjes.... Pak ze! About me-> Voel me heel goed. Ben dolgelukkig, en mijn man ook. Zwanger zijn voelt net alsof je ongie moet worden, maar t niet door wil zetten. Ook mijn tieten, doen zeer! Af en toe ben ik wat weeïg in de maag. Niet misselijk ofzo hoor. Dat komt vanzelf denk ik, en heb ik er ook wel voor over. Nu even wat hcg voor jullie! Grijpen maar! *********************************************************** *********************************************************** *********************************************************** *********************************************************** *********************************************************** ***********************************************************
Heej lieve Truus! Meid wat fijn dat je zo gelukkig bent Kan ik me heeeel goed voorstellen . Dringt het eigenlijk al tot je door? Als je het niet erg vind pak ik ook wat hcgtjes, dan bewaar ik ze tot mijn mannetje wilt beginnen! Thanks voor de knuffel, je krijgt een dikke knuff terug! Liefs Dayenne
Haha, ja is goed hoor meid. Pak ze maar. Ik zal over een paaar dagen wel even weer strooien... Ja ik begin t steeds meer te bevatten. We hebben zelfs al een naampie voor HET. zo grappig joh. Als we gaan slapen, zeggen we Het ook weltrusten. Die roze wolk bevalt me eigelijks wel verdomd goed. Hij zit lekker zacht. Whaha......
Haha ja kan ik me voorstellen meid. Ik hoop dat ik je snel mag vergezellen op die zachte roze wolk. Wil ik wel voelen . Wat leuk dat jullie al een naam hebben. Ga je zekers niet zeggen he? Hee skattie, ik gaat even het huisje netjes maken voor de visite morgen. En boodschapjes doen. Spreek je hopelijk snel weer! Dikke knuff, Dayenne
Hay Truus, wat fijn dat alles goed gaat en dat je je goed voelt! Ben super blij voor jullie. Dees, neem maar lekker een time out, denk aan je zelf en jullie bruiloft. Ik duim voor je dat je straks posi test, en met zijn 3tjes trouwt! Tot over een paar daagjes. Wendy, fijn dat je ongi weer over is lekker weer klussen. Ik ben dus in de nacht ongesteld geworden, die dag heb ik veel buikpijn gehad enzo. De volgende dag ook nog een beetje erg gebloed, en later op de dag was het alweer bijna helemaal weg. Bloed nu nog echt weinig dus, lekker snel over dus :d Me temp blijft trouwens 37 :s
haha het is ook zondag! En ik kom ook iets minder want er ging te veel tijd naar het forum en mijn huishouden loopt daardoor achter. Heb nu wel een werkster maar moet nog wel opruimen en poetsen haha xxxx
Haaay kwam even melden dat ik vandaag niet online kom. Ik weet niet wanneer wel. Maar vriendlief en ik hebben erge last van buikgriep. Dus we gaan samen lekker zieken. Spreek jullie wel als het over is ! xxx
He Dees, van harte beterschap meidie. Wat ja vervelend dat jullie beiden de buikgriep hebben. Ziek maar goed uit meis. Helaas heb ik thuis ook 1 met de buikgriep. Vannacht dus beide haast niet geslapen. Hopen dat ik vanacht wel wat beter slaap.... Kan daar toch zo slecht over, dat ik slaap tekort heb. Misschien kom ik vanavond nog wel even weer. Moet eerst werken..... Doei doei meisies
hey ja heb net een heeel donker streepje ontdekt op mijn OVALUATIE test. ben blij vanmiddag de dokter gebeld voor de uitslag van het zaad
Ik denk al wat bedoel je We belden en hij moest het nog even opzoeken. Toen zei hij ik zie wel iets afweikends. toen noemde hij een aantal dingen op wat goed was, maar hij zei dat er een aantal witte bloedcellen waren gevonden. Betekende een onsteking en dan zou mijn lievie een kuurtje krijgen. Maar de dokter wil wachten totdat het binnen is gekomen met de post en dan wil / kan hij zeggen hoe en wat precies. dus we weten nog niet heel veel en zitten nog steeds in spanning. vandaag of morgen zou de post komen en zou hij bellen, maar hij heeft vandaag niet meer gebeld ds wordt het morgen. Nog even in spanning wachten. xxxx