pppfffff inderdaad zeg nou maar hopen dat het een ontsteking is en dat die snel verhoplen kan worden en dan lekker snel weer aan de klus
ja we zullen het morgen horen maja aangezien mijn ovalatie test aangeeft dat ik snel mijn ei hebt, vanavond ook maar klussen verheug me er nu alweer op (sorry hoor) hoe gaat het met jou weet jij dat als je een ontsteking hebt krijg je zeker een gewone kuur en dan gaat die onsteking weg toch? kan er niet veel op internet vinden
ik heb eigenlijk geen idee hoe dat in zijn werk gaat heb er nog nooit mee te maken gehad......... en ja idd gewoon lekker klussen niet geschoten is altijd mis toch........wie weet en zowieso lekker genieten
ja inderdaad. En genieten is het belangrijkst. hoelang ben jij bezig als ik vragena mag? Wat is het rustig vanavond he? de dames zulen wel een druk weekend hebben gehad. xxx
Tis idd rustig vanavond maar dat halen ze van de week vast wel weer in. Wij zijn nog niet zo lang bezig zit in ronde 2 als het goed is aankomend weekend en maandag flink aan de klus maar misschien loopt mijn cyclus nu wel weer anders ben pas eind dec gestopt met de pil.... en hoe leng zijn jullie bezig? owja mijn vriend heeft al een dochter dus zijn zaadjes zijn als het goed is in orde dus mocht het niet gaan lukken ligt het aan mij maar zover zijn we nog lang niet
ik ben afgelopen dec twee jaar geleden gestopt met de pil. Dit wordt ronde 7 voor ons. Maar we zijn pas 2 mnd bezig met ovalatie testen. maar we zijn nog niet wanhopig hoor. Onze tijd komt.
Ik vind het voor ons nu nog te vroeg voor die testen...Ik heb mijn cyclus op 33 gezet omdat de eerste na de pil zo was maar dat wil niet zeggen dat het deze maand ook zo is klinkt een beetje vies maar ik houd gewoon mijn onderbroek in de gaten als daar veel slijm begint te komen is het lekker klussen geblazen en dan zien we wel wat er van gaat komen hoop natuurlijk wel snel een zwangerschap maar ik weet ook dat het zijn tijd nodig heeft
gewoon de tijd ervoor nemen. Ik vroeg me af of ik wel een eisprong had. en gelukkig ja dus. he ik ga zo lekker mijn bedje in, mijn oogjes vallen zo bijna dicht. moet de hele week ook weer werken 2 dagdiensten en 2 avonddiensten nog een fijne avond en alvast weltrusten xxx
Tralalalalalalalal lalallalalalallalala heeft iemand ook dat kei spannende verhaal van thunderangel gelezen echt super geweldig...................
Welk spannend verhaal Cinneltje? Truus, nou bij mij was het maar korte duur de buikgriep. Flink diaree gehad in de ochtend, maar daarna niet meer. Alleen maar het gevoel. Mijn vriend daar in tegen heeft het wel erg te pakken de arme schat. Maarja, hoe gaat het nu met jou Truus, voel je al wat kwaaltjes?
hey goeie moggel ik dus alles goed? Ik zat in de lounche en toen vroeg iemand of ze zo haar verhaal kon beginnen oid nou ik dat topic geopend nou echt een super spannen verhaal. Ok het staat verspreid over 8 pagina's elke keer een stuk. echt super goed.
Hallo dames! Wat is het rustig hier?! Maar nu ben ik er! CHAOS! Gelukkig is je buikgriepje over Ikdus!
Pfff, snap niets van die dingen! Ik had de 24e natuurlijk de positieve ovutest! Die dag erna was hij ietsjes lichter, maar zo goed als positief en afgelopen zondag weer.. Ik weet dat hij elke dag licht posi kan zijn, maar dan zou het streepje toch lichter moeten zijn? Ik durf ook niet zo goed een zw-test te doen, want ik weet nu niet wat mijn NOD is.. Dus daar wacht ik nog maar even mee! Misschien morgenmiddag nog even een ovutest! Hoe is het verder met jou dan? Was jouw ongi nou zo kort? Misschien ben je toch wel al zwanger joh!
Nou zou gewoon overmorgen een testje doen hoor. Als hij toch posi blijft kan dat duiden op een zwangerschapstest hoor. En ja ik was inderdaad zo kort ongi, maar ga niet testen hoor. Komt straks wel met die ovutesten, of die posi is of niet. Het kan elke maand verschillen, dus misschien deze maand gewoon meer geluk gehad met mijn menstruatie?
Geluk met je menstruatie of gewoon ZWANGER! Maar inderdaad, wacht het gewoon nog ffies af en dan ga je met Persona werken toch? Ben benieuwd! Ik gooi er morgen nog een testje tegenaan en anders donderdag een zw-test! Als die negatief is (wat ik wel denk) dan kan ik begin februari nog een keertje testen (mocht dit mijn ei zijn geweest). Als die test dan weer negatief is, dan hoop ik dat de dokter me die pilletjes voorschrijft!
We weten het over 4 daagjes, dan kan ik testen met persona! Ik hoop toch dat je zw test posi is hoor. Dan ben je echt beloond op je geduld .