Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hay meiden..

Wat een grapjas ben je toch Linda.
    Net vroeg Persona dus om mijn plasje.
    Enne hij gaf een rode dag aan, test staafje er uit gehaald.
    Zat er toch een 2e streep op, toch vrij duidelijk.
    Want vriendlief met -3,5 zonder brilletje op kon het ook heel duidelijk zien ;).

En Linda, dan zorg jij gewoon weet wat het word en laat je het je vriend niet weten.
    En als jullie die baby kamer gaan doen gewoon een beetje neutrale kleuren doen.
    En mag hij verder niet in de kamer komen om kleding te kijken.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat klinkt grappig; "Persona vroeg om mijn plasje" :) Ik krijg er een heel ander beeld bij! ;)

Maar weet je nog wat je tegen mij zei?! En positieve ovutest kan betekenen dat je zwanger bent! EN DAT BEN JE! Want zo snel na je ongi al je ei hebben, geloof er niets van! Ik geloof er wel iets van, het is een bevrucht EI! :D :D :D :D

Ik heb echt ontzettende ongikrampen, dus ik denk dat ik ongesteld ga worden! Maar dat vind ik ook niet zo erg hoor! :)

3. Niet meer actief

Hahaha ja maar dan moet volgens mij de test streep even duidelijk als de controle streep zijn en dat is niet zo ;)..
    Scheelt niet super veel maarja..

Aaah ik hoop toch dat je gewoon zwanger bent.
    Al kan ik in jou situatie wel begrijpen dat je ongi niet erg vind.
    Ik ga voor je duimen hoor !

Wou een foto maken van me ovutestje, maar het trekt al weg de kleur, jammer

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ow, dat is jammer! Ik heb ook een foto gemaakt, maar kon thuis niet op het internet, dus kon hem er niet opzetten :(

Ik heb trouwens nog wel een ovutestje meegenomen naar mijn werk vandaag! Het schijnt dat je beter rond 12 uur kunt testen en ik deed het telkens 's avonds als ik al veel gedronken en geplast had! :eek: Dus ik laat wel even weten hoe die ging! :D

Maar, ik geloof echt nog steeds dat je zwanger bent! Je temp was ook nog steeds hoog toch?!

5. Niet meer actief

Nou Lin ik ga zo een zwangerschapstest doen.
    Mijn vriend heeft net stiekem een test gehaald :mad:

6. Niet meer actief

Ja het is 3 keer hoog geweest 37.
    Vandaag wel wat lager, ook verrot geslapen 36,8..
    Maarja in het temp topic is er ook een meid zwanger en zij heeft ook dagen lang een lager temp gehad en is ook gewoon ongi geworden.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *duimen draaiend*

Spannend meid, ik ben echt druk aan het duimen hier! :)

Gaan jullie samen testen?

8. Niet meer actief

Wat noem jij samen testen?

Ik plas alleen en doe dat ding er alleen in.
    Als hij bij komt als ik plassen ga, kan ik niet plassen haha.
    Maar we wachten samen op de uitslag.

Ik denk toch dat het negatief is hoor.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whahahaha! Jij plassen, hij de test vasthouden ;)
    En dan wel goed mikken, anders heeft ie vieze handjes :)

Succes meid, ik duim hard voor je! :)

10. Niet meer actief

Haaha ik doe het met deze rare in een bekertje hoor.
    Thnx meid ook jij succes!
    Ga heeeeeel hard voor je duimen :D

11. H en J

H en J Lid

16 dec 2007
    38
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik kom even binnenvallen omdat ik een vraag heb over het gebruik van ovulatietesten. Aangezien jullie ook zwanger willen worden gebruiken jullie ze misschien ook wel?
    Ik gebruik de dipstick van Sensitest, dat doe ik al een tijdje maar mijn cyclus veranderde steeds (hij werd steeds korter) dus mogelijk heb ik de laatste tijd elke keer wat laat getest en had ik m'n eisprong al gehad. Maar wanneer ik mijn laatste cyclus aanhoud (28 dgn) moet ik nu ongeveer mijn eisprong hebben maar die stomme test blijft gewoon niks aangeven. (een heeeeeeeeeeeel licht streepje, maar hij moet bij de dipstick even donker of donkerder dan de controlestreep zijn, en dat is duidelijk niet het geval)

Misschien ben ik gewoon ongeduldig, hoor, maar ik vroeg me ineens af; is het ook mogelijk dat die tests niet goed werken of zijn er meer vrouwen die nooit een positieve test krijgen?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord, soms is het zo moeilijk om geduld te hebben... :(

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik kan je helaas geen antwoord geven.. Ik ben zelf nog steeds niet ongesteld geworden sinds ik gestopt ben met de pil, dus ik heb maar ovutesten aangeschaft om te kijken of daar iets uitkwam.. Maar ik heb verder nog geen idee hoe het precies in zijn werk gaat!

Maar als je even links in het menu op zoeken drukt, dan kun je heel gemakkelijk in alle topics zoeken en daar zul je zeker antwoorden vinden!

Succes! X

13. H en J

H en J Lid

16 dec 2007
    38
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mocht dit bericht er 2x staan alvast mijn excuus, mijn bericht leek 'verdwenen' te zijn na plaatsing!

Ik kom even binnenvallen omdat ik een vraag heb over het gebruik van ovulatietesten. Aangezien jullie ook zwanger willen worden gebruiken jullie ze misschien ook wel?
    Ik gebruik de dipstick van Sensitest, dat doe ik al een tijdje maar mijn cyclus veranderde steeds (hij werd steeds korter) dus mogelijk heb ik de laatste tijd elke keer wat laat getest en had ik m'n eisprong al gehad. Maar wanneer ik mijn laatste cyclus aanhoud (28 dgn) moet ik nu ongeveer mijn eisprong hebben maar die stomme test blijft gewoon niks aangeven. (een heeeeeeeeeeeel licht streepje, maar hij moet bij de dipstick even donker of donkerder dan de controlestreep zijn, en dat is duidelijk niet het geval)

Misschien ben ik gewoon ongeduldig, hoor, maar ik vroeg me ineens af; is het ook mogelijk dat die tests niet goed werken of zijn er meer vrouwen die nooit een positieve test krijgen?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoord, soms is het zo moeilijk om geduld te hebben... :(

14. H en J

H en J Lid

16 dec 2007
    38
    0
    0
    Dank je LindaS,

Heb mijn bericht(en) weer gevonden. Ondanks dat ik laatste eerst had staan staat het toch op de laatste pagina.... :)

Ik ga even zoeken! Maar als er nog mensen zijn die er iets over te zeggen hebben dan hoor ik het hier ook nog graag.

LindaS, we blijven duimen, he!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hier ben ik!

Heb net een ovutest gedaan! Hij ziet er heeeel vreemd uit, whahaha! Hij is aan de zijkanten helemaal roze uitgeslagen! Maargoed, de testlijn is lichter dan de controlelijn, maar hij staat er dus nog steeds! Nu las ik wel dat hij altijd wel ietsje positief kan zijn, dus dat zal het wel zijn! Maar als ik mijn testen met anderen vergelijk is mijn testlijn nog steeds best donker van kleur Ik weet het niet meer!

Ben er wel uit dat ik pas volgende week donderdag ga testen, dus ff de banner aanpassen!

@H en J; Zeker! We blijven duimen! :) Ik hoop dat je je antwoorden snel vind! ;) Moet wel goed komen toch?! :D

16. Niet meer actief

Waarom ga je niet morgen ochtend testen, heb je meteen duidelijkheid !

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Schatteke, heb jij al getest? Dat vind ik belangrijker! :)

Ik heb sterk het idee dat ik ongi ga worden, heb vette krampen joh! Gewoon steken! Dus ik wacht mijn ongi nog wel ff af!

18. Niet meer actief

Maar dat kan ook bij een zwangerschap horen hoor, ooww hoop zo dat je zwanger bent!
    Want bijna een week lang een posi ovu test ;)

Nee nog niet getest, heb net ff 2 keer mijn theeplasje er uit geplast.
    Dus over een paar uurtjes zal ik wel moeten plassen.

Heb je internet thuis?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoooooooooooooooooop zoooooooooooooo dat JIJ zwanger bent! :) Zullen we saampjes zwanger zijn? *zucht* Als we het maar lang genoeg zeggen, dan zijn we straks allebei zo zwanger als het maar kan ;)

Mijn internet ligt even plat.. :( Potjandikkie! Ik krijg als het goed is snel mijn nieuwe compu thuis en dan kunnen we ons nieuwe internet aansluiten! Dus moet nog ffies geduld hebben! Ik zal vanavond nog eens proberen om mijn ovutestjes erop te zetten!

20. Niet meer actief

Was het maar zo hahaa..
    Ik hoop ook dat we saampies zwanger zijn :D.
    Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen voor ons :D
    En alle andere natuurlijk ook.

Deel Deze Pagina