Ik had trouwens wel het idee dat de stand van mijn bmm veranderd was! Dat is op zich wel een goed teken! Ik voel elke dag (wel een paar keer) en tot nu toe zat hij telkens hoog en was hij hard! Nu zit hij nog steeds hoog, maar hij leek wel wat zachter! Elke verandering vind ik goed op het moment! Als er maar 'iets' gebeurd daar!
Maar als hij hoog en zacht is, dan zit je in je vruchtbare dagen? Mijn bmm is ook veranderd. Hij is nog steeds hoog, maar ook stukken harder. En mijn bmm hals is helemaal dicht en dik.
Wanneer ben je begonnen met de test dan? Want je krijgt een posi ovutest 1 dag of 2 dagen voor je eisprong krijgt. Maar het kan ook zijn dat je op dag 11 je eisprong hebt gehad en dat je gewoon een langere luteale fase( dagen na je ei) hebt. Want die kan tussen de 10 en 18 dagen zijn. Ik denk dat als je deze maand niet zwanger bent, je gewoon even vanaf dag 9 moet beginnen met de ovu testen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Kan volgens mij wel ja. Ik weet niet haha. Toen ik vorige maand al wat bruin verloor was hij al hard en laag, dus al voor ik echt ongesteld was..
Ik weet alleen dat ik echt PIJN heb.. Ik denk toch dat ik morgen maar een test doe als ik nog niet ongi ben, ik heb er toch nog 2 liggen!
Ben benieuwd.. Ik heb net getest. En hij is negatief, vraag me af of hij wel gelukt is. De controle lijn staat er super licht. Vind het maar een rare en stomme test. Wist het ook wel hoor..
Balen meis! Dikke knuf voor jou! Maar als je controlelijn al heel licht was, dan kan je testlijntje natuurlijk nooit tevoorschijn komen! Misschien nog ffies twee dagen wachten en nog een keertje testen? Ik heb ook sterk het idee dat ie van mji morgen negatief zal zijn.. En dan zal ik wel weer denken; 'had ik maar gewacht tot 6 feb' Want ik weet zeker dat ik er dan ook 1 wil doen als ik nog niet ongi ben! Zo ben ik.. Stom vrouwenlichaam! Kunnen ze gewoon niet iets bouwen wat je op je lichaam kunt plakken en begint te piepen zodra je zwanger bent!
Zou wel superhandig zijn he, dat het alarm gaat als je zwanger bent haha. Ik ga echt heel hard voor je duimen! Over 3 dagen moet ik elke dag met persona testen, en als hij een week lang dik blijft enzo dan test ik wel weer opnieuw. Ga er nu van uit dat ik niet zwanger ben, en dat ik gewoon geluk heb gehad met mijn menstruatie.
Dat je net een gesprek hebt op je werk, met je manager en dat dat alarm afgaat! 'ONTSLAGEN' Nog ff afwachten meis! En anders gaan we samen de nieuwe ronde in! We slepen elkaar er wel doorheen! En je hebt nu ook Persona, wellicht is het dan wel in 1 keer raak! Ik blijf gewoon duimen!
Heb toch liever dat jij zwanger bent hoor! En anders slepen we elkaar dr inderdaad gewoon door heen! Komt wel goed:d Hahaha ja inderdaad trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, baas: wie was dat? Ze wijsen allemaal naar jou. Ontslagen Linda .
Hihi! Lig helemaal plat hier! Ik zie het al voor me Of als je in een stille trein zit en er gaat zo'n luchtalarm af! "Weer eentje zwanger" Whoehaha!
He meiden, Volgens mij hebben jullie t vanmiddag wel gezelig gehad. @ Dees, balen meidie van je nega test. Hele dikke knuf voor jou hoor. Had je wel lang genoeg gewacht sinds je laatste plasje? omdat de controle streep niet zo heel duidelijk was.... @ Linda, Wij willen zoals we nu denken niet weten wat het word. Maar ja er is niks zo veranderlijk als een vrouw. Dus misschien weten wij wel over een paar (pff een heleboel) weken wel wat er in mijn buikje groeit. Maaruh bij jullie is t dus best lastig, jij wilt t wel weten en je vriend niet...
O ja een kijk luikje in het vrouwenlichaam lijkt me ook wel handig. kunnen we kijken wat t word. En als de sirene afgaat, kun je gelijk ff checken of t goed zit.
Hey Ikdus, Ik test al vanaf vorige week (als ik het goed heb vanaf dag 7 of 8 ) dus het kan bijna niet dat het al vroeger is geweest dan ik heb getest. Ik probeer geduld te hebben maar het is wel moeilijk vind ik, je bent er toch elke dag mee bezig in je hoofd.... in je bed... haha... Mijn dochter begint elke keer over dat we de slabbertjes van haar gelukkig nog hebben en wat een broertje of zusje zou kunnen gebruiken als zij ergens te groot voor is geworden, we willen het alle 3 erg graag. Maar goed, ik ben nog niet zo lang aan het proberen dus mag niet klagen. Ik duim mee dat dit topic binnenkort heeeeeel leeg is, omdat iedereen bij het 'zwanger' topic aan 't schrijven is!
Joehoe! Een kijkluikje! Klinkt goed zeg! En dan een melding als er iets gebeurd; "Geen zorgen mam, ik zit je alleen een beetje te schoppen" Ik probeer de foto van mijn ovutesten op het internet te zetten Moeten jullie ff meespieken straks! Kan wel even duren hoor, ben heel technisch.. NOT!
Zie album 8) Hij is een beetje onduidelijk, maar bovenste is positief! De onderste zijn iets lichter en had er vandaag weer zo 1.. Best donker van kleur toch, of niet? Let me know! XXX
Ben vandaag ongesteld geworden helaas... op naar de volgende maand! gelukkig is 'klussen' wel heel leuk...
ahhhh jammer. gelukkig is en blijft klussen inderdaad leuk. We gaan weer duimen voor de volgende ronde. xxx