Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo,

ik kom er ook ff bij kijken. Ik dacht dat ik zwanger was, maar ook ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. :cry: Het meest maffe is dat ik nog steeds last van misselijkheid heb, last van mijn borsten, pukkeltjes en nog meer vage zwangerschapsachtige kwaaltjes heb... :thumbdown: Het maakt het allemaal wel ingewikkeld.

Hoe het ook zij; we gaan gewoon door met klussen en wachten het maar af.

Jedid-Jah

2. Niet meer actief

Hey Linda, volgens mij is die bovenste ook niet echt positief.
    Maar volgens mij heb je wel die dag je piek bereikt maar gewoon gemist.
    Ach je weet het snel genoeg :d.

Truus, tja zou kunnen me plasje was ook niet echt super donker.
    Maarja ik merk het wel als persona staafjes straks net zo dik blijven dan test ik misschien wel opnieuw.

3. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    goeie avond dames

4. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    eeuuhh wat houd persona precies in? en bmm wat is dat? sorry kweet het echt niet

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Goeiemoggel.

@ Linda, Ik vind die ovu testen ook niet zo overduidelijk positief. Ik zie niet dat de test streep duidelijker is dan de controle streep. Misschie is het net zoals Dees zegt, dat je je piek al hebt gehad.

@ Cinneltje. Persona is een apparaatje waar je je eisprong mee kan vinden. D.m.v enplasje erop te doen. En bmm betekent BaarMoederMond.

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hey truus,

bedankt joh dat wist ik niet.......als je je ei krijgt krijg je toch ook slijm/afscheiding?

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Graag gedaan hoor als je meer weten wilt dan vraag je maar hoor....

Vragen staat vrij.

Liefs.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helloa ladies!

In het echt zijn die testen wel duidelijker en is de kleur gelijk (of in ieder geval van de bovenste) De onderste zijn lichter van kleur! Maar had dan eigenlijk wel verwacht dat die van gisteren helemaal negatief zou zijn, maar hij blijft dezelfde kleur!

Heb vanochtend een zw-testje gedaan. Misschien wil ik TE graag een streepje zien, maar ik zie wel heeeeeeeeeeeeel licht een schaduw.. Ik ga ervan uit dat het niet zo is en test gewoon volgende week donderdag nog een keer! Afwachten dus maar..

Hoe is het hier verder? Truus, hoe staat het met de kwaaltjes?

Ikdus; alweer een plasje aan Persona gegeven? :)

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Maar volgens mij Linda, moet de test streep toch donkerder zijn dan de controle streep.....Dan pas heb je toch bijna je eisprong ongeveer..... Pas wanneer die dan weer lichter word, is je eisprong geweest.

Kwaaltjes?
    Ach valt me niks niet tegen. Voel me goed zeg maar. Alleen maar zere tieten, verder nergens last van. Als t zo doorgaat teken ik ervoor. Maar dat zal wel niet zo zijn......:)

10. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Bedankt Truus ik weet dat ik alles mag vragen daarom doe ik het ook. Ik ben nog maar een groentje hihihihi. Maar het klopt toch dat je meer slijm/afscheiding(sorry :oops: ) als je ei eraan komt?

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Linda hoop voor je dat je snelposi test

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
  13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ze moeten gelijk van kleur zijn of donkerder inderdaad! Als dat het geval is heb je tussen de 24 en 48 uur je eisprong! Dus ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong gehad heb, omdat ze daarna lichter werden! Ik hoop het maar! Als het mijn eisprong geweest is, dan kan ik volgende week donderdag testen!

Zelf had ik het idee dat ik 16 januari mijn ei had ivm afscheiding en pijn in mijn liezen, vandaar dat ik vandaag nog ff getest heb.. We zullen wel zien! Vind het allemaal heel spannend hoor!

Na hoeveel rondes was jij eigenlijk zwanger? :)

14. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik ben in de 4 de ronde zwanger geworden. Heb 20 september mijn laatste pil gehad.
    En daarna elke maand netjes op de 24ste ongesteld geweest.
    Totdat ik donderdag dus nog geen bruin of rood zag......:)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Super! En ook meteen zo regelmatig ongesteld, heerlijk lijkt me dat! :) Ik ben 21 oktober gestopt en zit in ronde 1, goed he?! ;)

Als ik nu ongesteld zou worden (uiteraard liever niet) dan zou ik toch een gat in de lucht springen! Gewoon even weten dat mijn lichaam het nog zelf kan!

Maargoed, tegen meteen zwanger (en dus een jaar niet ongesteld zijn) zeg ik zeker geen nee! :)

16. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    zo ik heb het is even allemaal doorgelezen en van die 2e site snapte ik geen bal die met die temperaturen enzo maar dat geeft niet. Volgens mijn bannertje mag ik dit weekend lekker aan de klus en zou maandag mijn ei sprong zijn. Misschien ook wel niet maar momenteel doen we het toch al vrij regelmatig hihihihih niet dat ik dat erg vind. Ik ben nu nog geduldig en wacht af. Truus ben blij voor je dat je je zo goed voelt.

17. Niet meer actief

Aah jammer Linda dat hij waarschijnlijk negatief was.
    Duim duim dat volgende week wel posi test!

Nee moet zaterdag weer een plasje doen en dan elke dag.

18. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    he truus wat leuk voor je dat je zwang bent.

groetjes honey

19. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoe is het veder hier.

gr

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Moet je wel lang je plasje inhouden zeg ;)
    Maar wanneer ga je weer een zw-test doen dan? Pas als je weer met Persona hebt getest? SPANNEND! :D

Ik hoop ook op wat meer duidelijkheid volgende week! :D We zullen wel zien!

Deel Deze Pagina