weet je. iemand zei techen mij. het kind zoekt zelf zijn moeder uit, en dat vond ik zo mooi. maar dat wel zo. groetjes honey
gaan jullie nog carnavalen. nou ik heb zelf zo iets ik gaa gewoon even mijn gedachten ergens anders op. groetjes honey
Mijn broer is prins Carnaval van zijn vereniging 'de Platvissen' Hij heet 'Prins de Gladde Aal' Ik ga 's middags even bij hem kijken! Verder ben ik niet zo van de carnaval hoor, al dat ge'hos'
Er is er één jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Truus! Van harte gefeliciteerd Truusje met je verjaardag, fijn dat je zo een mooie vervroegt cadeautje hebt gehad. :d Linda, jaaa moet zeker mijn plasje lang ophouden. Hahaha, Vanaf morgen moet ik elke dag een plasje doen op een persona staafje. En als het een week lang zo blijft als het nu is, zal ik wel een zwangerschaps test gaan doen. Denk dan een digitale van CB, want daar kunnen die persona staafjes ook in :d
Lieve Truus! Ook van mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook voor je mannetje Dikke knuffel van mij
Hoi hoi meisies. Dank je wel voor de felicitaties.... Heb een leuke verjaardag gehad hoor gisteren. Jeetje mina, wat kun je dan een aandacht van iedereen krijgen. Iedereen heeft me zo'n beetje gefeliciteerd........ He Miranda, waar was jij? heb je gemist gisteren. Nou meiden, ik ga weer. FF douchen en dan lekker ff luchen bij mijn vriendinnetje. Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz.... Alaaf alaaf alaaf.
Heej meiden, Ik ga voorlopig weinig langskomen, omdat ik in therapie ga. Dinsdag wordt ik opgenomen, en alleen in de weekenden ben ik thuis. Ik zal zeker soms een berichtje achterlaten, maar ga voornamelijk genieten van mn mannetje als ik thuis ben. Door de weeks mag ik niet achter de computer namelijk . Iedereen veel liefs van mij, en ik hoop dat ik snel lees dat jullie allemaal zwanger zijn! Ik zal voor jullie door blijven duimen hoor . Dikke knuffel van mij Liefs Dayenne
Hey wat is dat nou waarom dan? Als je het niet wilt zeggen is dat prima hoor. Zal je missen lieve meid, hoop dat je snel weer gewoon online kan komen. Dikke knuffel!
Zit dr al een hele tijd doorheen. School gaat niet meer, werk ook niet. Dus heb ik besloten een halfjaar keihard aan mezelf te gaan werken. En mijn kinderen verdienen natuurlijk ook de beste moeder, die stabiel is . Zal jou ook missen hoor! Dikke knuffel terug meid
Ik heb er vertrouwen in dat het lukt hoor! Hoop dat ik je niet elk weekend mis loop als je iets achter laat hier.
Dank je! Ik heb er ook vertrouwen in. Ga dr gewoon 100% voor Ik mag vrijdag naar huis en moet dan zondagavond weer terug. Dus als ik kan zal ik proberen vrijdag een berichtje achter te laten, speciaal voor jou Ga nu samen met mn mannetje even genieten van laatste dagen samen Tot snel en veel succes met zwanger worden en ik duim voor je meid!
Ga inderdaad maar lekker genieten lieve meid ! Ik zal proberen om vrijdag in de avond steeds online te komen. Tot snel! Dikke kus en knuffel. Ik ga ook duimen voor jou!
Dayenne heel erg veel Succes en Truus nog GEFELICITEERD met je verjaardag. Hier is het druk druk druk en ook carnaval maar dat vieren we niet alleen morgen ff naar de optocht! Hier alles goed! Dees hoe staat het met jou cyclus, temp en/of testen? XXXXXX
Mijn cyclus is steeds korter geworden ( gelukkig ) Tempen doe ik alleen als ik rond 9 uur of 10 uur wakker word. Ik moet vanaf vandaag elke dag met persona testen, en hoop zo beter mijn eisprong te ontdekken. Want met dat tempen was het soms nog moeilijk, omdat ik niet altijd een stabiele temp heb. Ik ben alleen bang dat ik nu al mijn eisprong heb gehad. Want moest op dag 6 van me cyclus testen met persona en toen was mijn LH streepje duidelijk en dik. En vandaag bijna niets. Hoe is het verder met jou? Is je ongi echt doorgezet? Ik had zo een goede hoop voor je. Hoop dat je cyclus nu ook weer wat korter word of super lang. Deze weken goed klussen hoor Wendy, elke dag proberen hoor .
He dees balen meid! Mijn ongi is echt doorgezet helaas maar ben nu a weer op dag 13! Ik heb een banner van 34 dagen aangehouden voor de zekerheid! Ik ben echt blij voor truus dat ze zwangers is joh! Nu wij nog meid! Dus ook jij goed aan de klus! XXXXXX
Aah erg jammer zeg. Gelukkig kon je het zolang volhouden om niet te testen! Ja nu wij nog, wij gaan ook goed klussen ( als mijn ei tenminste nog niet is geweest ). En zou inderdaad 34 dagen aan houden, hopelijk is je eitje wel eerder maarja, dan kan je tenminste bedwingen met het testen. Ik ga heeeeeel hard voor je duimen! Merk jij wanneer je een eisprong hebt?