Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Lieve lieve Dayenne,
    Heel veel succes met je therapie. Ik hoop echt dat je heel snel weer de oude bent. Doe alsjeblieft rustig aan meid. Ik schrok wel van je berichtje eigenlijk. Dit had ik niet aan zien komen....
    He verdikkie, ben van m'n aprepro nu.
    Heeeeele dikke knuffel van mij en mannetje.

Hopelijk tot heel erg snel.

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Je bedoelt zeker bij de Gala avond, daar komen wij nóóit.
    Wij zijn absoluut geen carnavalsvierders (alleen kindercarnaval....).
    Vanmiddag wel naar de optocht gekeken, en waarschijnlijk maandag ook wel en dat is alles.
    Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Hoe gaat het verder met je?

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Truus
    Dank je skattie, lief van je.
    Tja, het kwam voor mij ook onverwachts. Is afgelopen donderdag besloten. Vind het heel erg eng, maar ik ga ervoor!

Zorg jij er maar voor dat ik elke week kan lezen dat het goed gaat met jou en frummel, dan ben ik tevreden :D.
    Sorry dat ik je heb laten schrikken, was niet de bedoeling.
    Jij en je mannetje krijgen een hele dikke knuffel terug van mij!

Veel liefs

4. Hey meid.
    Ik moet zeggen ik heb een paar jaar in therapie gezeten. Ik was heel erg ver weg zeg maar. Het heeft me wel geholpen. Ik hoop dat het voor jou ook goed gaat helpen. En dat je herboren terug komt. Is het klinisch of dagbehandeling? Ik hoop dat het je goed doet meid. En dat je daarna alles weer goed kan oppakken school en werk. Maar ik denk dat je dat wel gaat lukken! Hoop wel zo nu en dan te horen hoe het daar gaat..! (privé bericht mag ook altijd als je iets kwijt moet ofzo wat niemand mag weten voor mij is niets vreemd). Veel succes daar.

Nou hier is het spannend, nog geen bloed of ongi uit de verste verten te bekennen. Meestal voel ik dat ook pas de avond voor me NOD dus moet nog tot morgenavond dan geduld hebben. Maar ik doe toch niet testen nu. Ik wacht gewoon even af en zie wel wat er gebeurd. Me temp is ook zo vreemd als wat. Tenminste, die is altijd 37.0. Iedere ochtend als ik opsta.. snap er geen kont van. Misschien moet ik volgende maand wat beter tempen. Ik zal toch wel ongi worden denk ik. Verwacht echt niks.. en misschien is het wel beter ook. Ik ben volgende week in Finland en daarna staan onderzoeken enzo te wachten voor me cvs. En dan nog meer dingen regelen voor aanvullende uitkering enzo..

Hopelijk anderen wel sneller zwanger. ;)
    Hoe is het verder met iedereen?
    Hier zou wel beter kunnen. Ben moe heel erg moe nog moeier dan normaal. En misselijk. En met vlagen erge buikpijn. :(:

5. Niet meer actief

Hey Dees, ben toch benieuwd hoor!

Hebben die paar dagen afstand van het forum je goed gedaan?
    Hoop het wel.
    Weet je al wat je gemiddelde luteale fase is?

6. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    hallo dames.

@ Dayenne heeel veel succes, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik ga aan je denken.

Alles oke met iedereen.

xxx

7. Niet meer actief

Hey met mij is alles oke, en met jou?

Je kan alweer bijna testen zie ik.

8. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    ja gaat goed.

Ja gaat snel he?
    maar we zijn er eigenlijk niet echt mee bezig.
    Omdat lief waarschijnlijk een onsteking heeft is zijn zaad zwak en moet hij n antibiotica slikken tot aankomende zaterdag.
    volgende week maandag maar weer ha bellen hoe en wat verder.

xxx

9. Niet meer actief

Ach als er 1 goede zit dan kan het makkelijk he ;)..
    Maar het is wel even een goede afleiding, zo voel je waarschijnlijk minden etc.
    En heb je misschien meer geluk zodra je er minder mee bezig bent ;).

10. Anja24

Anja24 Bekend lid

9 dec 2007
    678
    0
    0
    woonbegeleidster
    nederland
    wie weet
    we wachten af.
    ik ga nog even de was doen.
    spreek je snel weer.

dikke kus

11. ja op zich heb ik er niet zoveel aan gedacht, maar ik was toch wel zenuwwachtig voor me NOD. Normaal is me luteale fase 14 of 15 dagen (ik voel me eisprong) dus ik wacht morgen ook nog.. maar denk toch niet dat ik al zwanger ben.. heb nooit geluk namelijk. maar eerst afwachten. ik voel me vandaag wel 'normaal' behalve die vreselijke moeheid.

hoe is het hier met iedereen?
    nou ik ga weer verder want ik ben nu in Finland voor een week even relaxen.
    doei liefs Desiree

12. Niet meer actief

Lekker hoor eventjes weg uit stressland ;).
    Veel plezier deze week nog.

Hoop dat je dit keer toch meer geluk hebt.
    En dat je zwanger terug komt in NL ;)

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel meid.
    Fijn dat het voor jou geholpen heeft!
    Ik zou eerst voor de dagbehandeling gaan, maar omdat de wachtlijsten daar zo lang zijn (pas in april plek) heb ik voor de klinische gekozen.
    Morgen 12.15 moet ik aanwezig zijn. Ik heb heel erg het gevoel dat ik nu nog moet genieten van mijn vrijheid ofzo. Heel raar. Maar goed, het zal allemaal wel los lopen!

Ik zal je op de hoogte houden ;). Thanks, ik zal je pb-en als ik het nodig heb ;).

Liefs Dayenne

14. Niet meer actief

Hey Dayenne, hoe is je weekend met je ventje geweest?
    Lekker genoten?

15. ja heerlijk eindelijk weer eens vrij een hele week (alweer heel wat maanden terug) maar hoop het wel echt natuurlijk. Ik speel hier de hele tijd met een baby dus dan wordt het verlangen natuurlijk extra groot.
    Anja hopelijk is het snel raak als hij die kuur afgemaakt heeft en de ontsteking over is. Dan zou zijn zaad weer goed moeten zijn? Hoop het echt voor je.

Nou doei dames als ik meer weet informeer ik wel ;)

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Dees,
    Ja heerlijk zeg. We hebben echt genoten van elkaar. Morgen heeft hij vrij genomen zodat hij mij kan wegbrengen ;).
    Hoest met jou?

17. Niet meer actief

Ben benieuwd Desiree.
    Ga je trouwens misschien in Finland testen?

18. Niet meer actief

Aaah dat is fijn, lijkt me toch wel pijnlijk.
    Als jullie al niet zonder elkaar kunnen slapen word het straks erg moeilijk :(.

Blijft hij nu alleen in jullie flatje of gaat hij zolang dan terug naar papa en mama?

Jaa met mij is het goed, en hoe is het verder met jou?

19. ja ik heb zowel zwangerschapstesten als tampons meegenomen, vreemd is dat hoor.. :)
    als ik woensdag nog niet ongi ben dan test ik en als het dan negatief is dan wacht ik me ongi af.

Fijn dat ie je wegbrengt Dayenne en dat jullie weekend leuk was samen. Zal wel ff wennen zijn straks zonder elkaar. maar gelukkig zijn er de weekenden.

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wil ff laten weten dat hier alles goed gaat!

Dayenne SUCCES MEID! Ik denk aan je!

XXXX

Deel Deze Pagina