@Wendy, dank je wel meid! Echt lief van je! Veel succes met klussen! Ik duim voor je . @Dees, tis zeker pijnlijk. Heel raar om zonder elkaar te slapen. Das ook het enige waar ik nu héél erg tegen op kijken. Ben zo gewent om 's nachts tegen hem aan te kruipen! Hij blijft gewoon thuis. Hij werkt ook hier in de stad, dus das handiger. En volgens mij wilt ie niet eens naar zijn moeder haha (zijn vader woont ergens anders, ouders hebben LAT-relatie). Verder gaat het goed! Zenuwachtig, maar ook blij dat ik eindelijk aan mezelf ga werken. Ben stiekum wel een beetje trots op mezelf dat ik dit durf. @Desiree, gelukkig zijn er de weekenden inderdaad. Daar kijk ik nu al naar uit haha. Ik duim voor je meid! Haha ja lijkt me raar, tampons en zwangerschapstesten. Ik hoop dat je je tampons weg kan gooien!
Ik ben ook trots op je meid dat je dit durft. Vind het heel goed van je! Ik hoop dat je je snel weer goed voelt zodat je weer elke dag tegen je mannetje aan kan kruipen. Jammer dat je pendels dus sowieso niet uit zullen komen. Maarja, jijzelf bent nu belangerijker ! Moet je nog wel gewoon elke dag naar school/stage? Of mag je dat allemaal inhalen?
Dayenne wees maar trots op jezelf hoor, want niet iedereen durft het te zeggen! En ik weet zeker dat je het kan! Wendy hoe is het met jou? weltrusten allemaal!
Dank jullie wel lieve meiden. Jullie zijn echt schatten! @Dees, nee school/stage heb ik even op een laag pitje gezet! In september start ik daar weer mee. Mijn lerares wilde mij zo graag houden, dat ze een plekje voor mij vrij heeft . Enneh...op zich zouden de pendels wel uit kunnen komen (A). Ben namelijk gestopt met de nuvaring. Ik kwam er achter dat ik daardoor die haaruitval had . We doen het wel met condoom hoor! Maar goed, mócht het toch gebeuren, dan is dat natuurlijk geen probleem haha. Weltrusten meiden!
Btw, haaruitval was niet de enige reden om te stoppen met de nuvaring. Ik wilde graag de therapie volgen zonder invloed van wat dan ook. Dus ook zonder hormonen. Aangezien ik daar erg gevoelig voor ben (van de pil werd ik bijv erg depressief). Nou, nu ga ik slapen!
hee goed joh wendy! en je vriend? volhouden he! hoe is het met jou? en de rest? hier nog niks te bekennen.. als ik morgenochtend niks heb test ik. vraag me wel af wanneer me ongi dan komt..
Hee... Mijn vriend is ook gestopt! We gaan er voor! Hier alles goed mijn cyclus begint alweer aardig op te schieten gelukkig! Mocht ik niet zwnager zijn dan hoop ik echt dat mijn cyclus korter is want 34 dagen is erggggg lang hoor! Succes meid! XXXX
Wat goed Wendy dat je bent gestopt met Roken Wendy. En ik begrijp wat je bedoelt hoor. Die lange cyclussen zijn helemaal niets. Maar wees blij dat het niet zolang is als sommige andere!
Dit is mijn ovu testje. Die linkerkant is mijn LH piek. Hij was donkerder maar te lang gewacht met foto gemaakt. Dus begon al smaller te worden.
Dat doe je beter dan ik! Helaas afgelopen weekend wel gerookt. We minder, maar nog niet gestopt dus. De verleiding was me te groot. Vanaf nu wil ik niet meer roken. Was ik maar enigzins misselijk ofzo, dan was t vast wel wat makkelijker. Dat ik zwanger ben is nog zo onwerkelijk.......Kan t nog niet bevatten. Ik denk dat dat pas komt als ik wat ga voelen of zien zoals bij een echo. Lieve Dayenne ik heb vertrouwen in je dat het helemaal goed met je komt. Ik vind je zo'n sterke meid, die goed weet wat ze wilt. Jij komt er wel hoor. Een heele dikke knuffel, en veel sterkte morgen en de komende dagen. En?/ Hoe is t met de rest van de dames? Desiree lekkers op vakantie..... Heerlijk meid, geniet ervan.
sorry, ik kan het toch niet laten. Meis, stop met roken! je weet niet half hoe bijzonder het is dat dat kindje in je buik groeit! Ik heb met 9 weken een miskraam gehad, en heb nog steeds momenten dat ik me afvraag, wat ik beter had kunnen doen, wat ik had kunnen laten. Als roken op dat lijstje had gestaan, had ik mezelf neit meer aan durven kijken in de spiegel.
Ik weet natuurlijk zelf ook heel goed dat t niet goed is voor mij en MIJN KINDJE. Daar ben ik me heel goed bewust van. Maar dat wil niet zeggen dat het stoppen makkelijk is.... Dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen. Ik doe mijn best, meer kan ik niet.
Thura, op dit moment is minderen beter dan stoppen met roken. Als zij in 1 keer stopt met roken, zal ze waarschijnlijk dr zelf gestrest voelen. En dat is 10 keer erger dan een af en toe een peukie opsteken. Echt super veel meiden/vrouwen heb een gezond kindje gehad terwijl ze bijv 20 sigaretten op een dag rookte.
Ja helemaal mee eens. De waarheid mag inderdaad wel eens gezegd worden. En zoals jij t omschrijft klopt t precies... Het is echt niet zo dat ik niet wil. Maar je moet ook kunnen. Was al heel goed geminderd totaan carnaval......pff vond dat zo moeilijk. Je kunt al niet fessten en drinken als anders, en dan ook nog niet mogen roken. Viel me erg zwaar. Maar nu hebben we weer t gewone leventje, dus zal dat stoppen ook wel weer makkelijker worden.
Af en toe een sigaretje kan echt geen kwaad. Ik ben ook gewoon gezond ter wereld gekomen. Mijn tante en moeder ook, we waren alleen spuugbaby's door het roken. Als je hier een topic opent met de vraag wie er door heeft gerookt tijdens een zwangerschap. Wedden dat er heeel veel meiden zeggen dat hun het gedaan hebben.