Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He bijna zwangere hopelijk dat eitje nu zo ongeveer bevrucht word Deeszol. :)

Whaha ik houd een plekkie vrij.... mijn eetlust is toch al niet om over naar huis te schrijven.
    Dus veel eten zal ik wel niet doen. :)

Mjam mjam krijg water in de mond denkend aan die surinaamse hapjes....... Whoehoe!

Uhm doei doei,
    tot snel.!

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Truus!

Lang geleden! Alles goed met je?
    XXXx

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heej Wendy,
    Ja hoor met mij is t prima hoor. (nee was nog niet weg :))

Ook gestopt he! Pff, valt me toch enigzins wel zwaar hoor.... Jouw niet?

4. Niet meer actief

Toch besloten om nog even te plakken Truus.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik plak nog.
    We eten met bordje op schoot op de bank.
    Dus de pc kan mooi aanblijven. Hihi.

Heb een boekje besteld van de babypark. Die hebben we al even door geneusd... En ook al een leuke kamer gvonden. En een mooie kinderwagen.
    *zucht* moet wachten met uitzoeken, maar t liefst zal ik nu naar de winkel gaan en alles bestellen. *zucht*
    We gaan nu eten.
    Kom zo terug. Whaha

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Truus!

Het niet roken valt me nu niet echt zwaar meer, maar zit nu op dag 5. dag 1 en 2 waren tot nu toe het ergst. Heb er nu geen moeite mee!

Leuke he al die baby spulletjes kijken. Ik zou ook het liefste naar de winel rennen hoor! En ik ben nog niet eens zwanger ;)

Smakelijk eten!

XXXx

7. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik is al klaar :)

Dus dan zal 't vanaf morgen wel beter gaan. O, hoop t zo. Want ik heb NU zin aan een peuk.... Eigenlijk zijn t de vaste momenten op een dag dat ik zin heb aan een sigaret. Vooral 's morgens bij een bakkie koffie, en 's avonds na t eten. Tussendoor valt eigenlijks wel mee. Dan denk ik er niet zo heel veel aan.

Hebben jullie nog wat leuks in de planning voor dit weekend?

8. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    heej truus wat lees ik nou meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja joh,
    Hartstike zwanger.

Wist je dat nog niet joh?

Gaaf he?

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    nee dat wist ik echt niet heb hier ook al zolang me hoofd niet laten zien maar vind het echt super leuk voor jullie

had bog wel net gekeken in ik ben zwanger of je erbij stond maar kon je niet vinden

11. nou ik vind dat je het goed doet hoor Truus..

GO TRUUS!

12. Niet meer actief

Hey Truus, vriend en ik besloten toch thuis te blijven.
    Waren we lekker met zijn 2tjes alleen.
    Dat gebeurt ook niet zo vaak.
    Dus helaas geen eten kunnen mee nemen sorry!

En ben je braaf geweest? heb je niet gerookt?

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Truus heeft nog niet weer gerookt.

Haha dees, dan weet ik wat jullie hebben gedaan. Toen jullie met z'n tweetjes alleen thuis waren.....................

Iets wat ik niet zou doen. whaha :)

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej lieve meiden!

Hoe is het met iedereen?
    @Dees meid wat lief dat je aan me dacht! Ik ben inderdaad gister weer thuisgekomen. Het was heel zwaar!
    @Truus ook van jou lief. Hoe is het met Truus en kindje? Al lekker misselijk? :)
    Meid wat goed dat je gestopt bent! Ben trots op jou en Wendy!

Nou, ik ben gestopt met de behandeling. Ik voelde me net een gevangene. Ik heb niet zo'n zin om nu een heel verhaal te vertellen, maar als jullie vragen hebben dan zal ik ze beantwoorden. Ik ga nu in ieder geval weer terug naar de 1-daagse behandeling (daar ben ik afgelopen weken geweest), tot er plek is bij de 5-daagse. Dan kan ik tenminste 's avonds lekker thuiskomen bij mijn mannetje!

Dikke knuffel voor allemaal

15. Hey Dayenne, alweer terug.. wat rot dat je je zo voelde daarzo en dan is dit inderdaad wel beter. dat je tenminste lekker 's avonds bij je mannetje bent :) . Het is nog steeds de bedoeling om bij de 5daagse te gaan? Hoop voor je dat ze snel plek hebben. Die wachtlijsten zijn k*t altijd :x . Hopelijk gaat het verder goed met je?
    Hier vragen mensen steeds of ik ook kinderen wil en wanneer en of ik al zwanger ben enzo. Zou zo graag willen gillen jaa ik ben al zwanger maar ben net ongi geweest. En ik merk nu al dat ik een beetje depressief er van word. Ik heb pas vanaf dit jaar dat ik me gelukkig voel, en ik wil ook wel eens geluk hebben ik heb altijd ongeluk.. en nu ben ik iedere dag bang dat ik niet zwanger kan worden en dat we kinderloos blijven ofzo.. ik ga echt te ver maar eigenlijk ben ik niet zo hoopvol. Terwijl ik weet dat het best een aantal maanden kan duren. Maar ik hoopte een keer in mijn leven geluk te hebben.. :( sorry moest het even kwijt. ik hoop dat het met jullie beter gaat.

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    bannercheck! (goedemorgen trouwens!)

17. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben nu 6 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nu regelmatig. Ben vorige maand begonnen met foliumzuur slikken. En ook alweer 6 maanden en 1 dag rookvrij vandaag... Viel in het begin niet mee, inderdaad vooral die vaste momenten zoals 's ochtends bij de koffie en 's avonds na het eten.
    Het meest frustrerend is dat ik nogal ben aangekomen van het stoppen met roken en dat hierdoor veel mensen vragen of ik zwanger ben...
    (wat op zich een logische gedachtengang is als je weet dat wij net een maand getrouwd waren toen ik stopte met roken)

Hoop maar dat ik snel kan zeggen: JA! Ik ben zwanger!

Leuk om hier al die verhalen te lezen!

18. Niet meer actief

Heey Dees, je hebt toch al een hoop geluk.
    Je gaat trouwen met de man van je dromen, jullie gaan voor een baby.
    Dat is al veel goeds in jullie leven, en ook 1 van de mooiste dingen die jullie kunnen mee maken.
    Blijf positief Dees..

@ Dayenne, jammer dat het leek op een gevangenis.
    Ik hoop dat je snel wat kan vinden wat jou goed doet!
    Dikke knuffel!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Murnin' ladies! :)

Hoe is het hier?

Ik voel me als herboren! Wat een heerlijk weekend heb ik gehad zeg! Lekker naar Texel geweest met mijn vent en ook nog eens HEERLIJK weer! Kan er weer tegenaan op het eenzame wachtbankje! :D

20. Niet meer actief

Wat fijn Linda, ja het is echt heerlijk weer geweest he.
    Wel heerlijk weer voor een strand wandeling :d..

Heb je nog getest vandaag?

Deel Deze Pagina