ach ik was ffies wat aan t proberen, maar wil me niet lukken. Vandaar dat puntje. moest wel een berichtje invoeren.
Nee, ik kan die van jou niet meenemen, dan zie je je baby niet meer. Hahaha ja Dayenne, daar zijn zoveel dingen beter geregeld dan hier in NL. Gratis ziekefond en aanvullende is maar 50 euro. Nederlandse school. Gratis kinderdag verblijf. Maarja je verdiend daar wel minder dan hier in NL, dus denk dat het daarom zoveel voordeel heeft .
Als alles zo weinig kost of gratis is, dan hoef je inderdaad niet zoveel te verdienen. Klinkt super allemaal.
Heel stil ja.. Ik ga ff kijken of ik het vriendje terug naar huis moet brengen of dat hij zelf mag lopen. Tot zo xx
en ik ga dan maar boodschappen doen. Ik kom vanavond niet hoor meiden. Ik moet werken. Bespring jullie mannetjes maar vanavond. Whahahaha Dag dag allemaal.
Jammer dat je niet terug komt Truusje. Nou dan spreek ik je vast morgen. Ik was even lasagna eten, vandaar dat ik zolang weg bleef.
Ik heb iets beters geregeld! Ik ga lekker bij mijn mama eten! Whoehaha! Wil eigenlijk nog gaan sporten vanavond, maar heb gewoon geen zin Dus ik heb besloten dat ik deze week even lekker rustig aan mag doen van mezelf! Ik ga me lekker laten verwennen bij mijn moedertje
Haahah nou ik woon bij mijn tante. Dus er word elke avond voor ons gekookt. Hahaha lekker puh . Maar laat je maar lekker verwennen door je mama Wat ga je daar voor lekkers eten? Wij eten hier patat, blehhh ( vind patat vies )
Hoe kun je patat nou vies vinden Ik eet lekker bami! Jippie! En dan lekker vroeg naar mijn mandje! Heerlijk!
Bami is ook lekker :d. En hoe kan ik patat vies vinden? Ik weet niet zoveel smaak zit er niet aan vind ik. Ik hou ook niet echt zo van frituur.
Maar jij krijgt dus iedere dag een maaltijd voorgeschoven! HEERLIJK! Ik heb 2 jaar geleden zo'n 4 maandjes met mijn ventje bij mijn moeder gewoond, HEERLIJK!
Hahaha ja is zeker heerlijk. Ze zegt wel steeds dat ik ook een keer moet koken. Maaruh als ik het voorstel zegt ze toch nee. Maar neem je wat bami voor ons mee?
Dan moet ik mijn mama even heel lief aankijken! Maar ik zal wel een restje voor je stelen Heb weinig gedaan vandaag zeg Het is hier echt HEEL rustig!
Weinig doen is toch ook soms leuk. Als ik jou was zou ik er een bank plaatsen zodat je af en toe kan dutten haha. Dat is heel lief van je bedankt !