Vergeet je helemaal gedag te zeggen! Dus bij deze! Fijne avond en spreek je morgen wel weer! Succes met klussen xxx
Is goed hoor Desiree, jij mag ok wel wat hebben. Ik hoop alleen dat er nog wat is overgebleven. Dayenne en Dees kunnen namelijk wel eens behoorlijk gretig zijn met z'n beide. ALs je nu nog niet genoeg hebt, vraag me dan even weer. Alle kippen zijn op stok denk ik. (vooral Linda) De rest ligt.... (bah) En ik, moet even zinnen verzetten, anders kan ik straks niet slapen. Moet even koppie leeg maken.
Haha nouja, zo gretig zijn wij nu ook weer niet. We hadden nog wat overgelaten voor Desiree hoor . Waarom moet je je koppie leegmaken Truus?
Heej lieverd. Heb je .... nog niet gegrepen en op bed gesmeten meid? Whaha Omdat ik net gewerkt heb, daarom moet ik mijn koppie even leegmaken.
Haha nee heb hem niet gegrepen. Probeerde het wel, maar hij zit achter de computer en daar krijg ik hem moeilijk van vandaan! Ik kruip zo alleen het bedje in . Hoe was het werk dan?
Hebben jullie dan 2 computers? das nou nog eens luxe. Wij hebben er maar 1 maar is genoeg hoor. Mijn mannetje snapt niet eens hoe je een computer aanzet. Mijn mannetje ligt nu al lekker in bed, zal vast wel al slapen. Dus strakkies maar heel stilletjes de trap op. Werk was goed hoor, alles liep voorspoedig. En iedereen was weer tevreden. Daar doe je t toch voor.
We hebben er 4 zelfs . 2 computers en 2 laptops. Mijn vriend heeft zijn computer al van voor ik hem ken (nog van zijn ouders geweest) en mijn computer heb ik van mijn schoonmoeder gekregen. Onze laptops waren gratis bij telefoonabonnementen . Fijn hoor, dat het werk zo goed ging.
Neuj, niks nieuws beleefd. Ben benieuwd of mijn temp morgen weer hoog is, dan heb ik mijn eitje gehad . En we hebben goed geklust. Heej skat, ik ga naar bed. Heb de hele dag al migraine aanvallen, en voel dr nu weer 1 opkomen. Lekker slapen zo he! Dikke knuffel van mij
Ga maar snel lekker slapen meis. Ik zal voor je duimen dat je temp morgen hoger zal zijn. Als jij maar genoeg hcg hebt gepakt, komt t allemaal goed. Ik ga ook slapen. Ik spreek je morgen wel weer. Trusten
tuurlijk mag jij ook ************************************ *********************************************** *********************************************** *********************************************** *********************************************** *********************************************** ***********************************************
Nou ik voel me eigenlijks heel erg goed hoor. Eigenlijk heb ik helemaal nog niet t gevoel dat ik zwanger ben. Maar ja, kan je ook niet vertellen hoe dat nou MOET voelen. Dat zwanger zijn. Heb wel zere borsten, reuk is sterker, smaak is anders en ben tegenwoordig meer moe als anders. Maar ja ben ook snipverkouden, en dan is je geur en je smaak ook anders. Dus tja..... Zo zal zwanger zijn wel voelen denk ik dan maar. Gelukkig ben ik niet misselijk dus dat scheelt een hele hoop.
Nou idd. Mijn beste vriendin heeft de hele zwangers flink wat kwaaltjes gehad dat lijkt me ook niks. Ach meid als je straks wat langer in verwachting bent zul je je nog zwanger genoeg voelen denk ik. Ik moet nog een weekie wachten met testen. Heb die van het kruidvat gekocht 2 voor 5 euro.
hoi meiden nou ik heb van daag getest. en ik zag een klijn blauw streepje ik hoop het zo dat ik nu mag zeggen ik ben zwanger, hihihihihi. groetjes honey