Hello ladies! Waarom denk je dat het niet raak is? Positief blijven hoor! Hello Truus, I'm home! Ik krijg een kuurtje voorgeschreven, mag het vanmiddag gaan ophalen! Vind het een beetje eng allemaal, maar hopelijk is het maar voor 1 keer en wordt mijn cyclus wat regelmatiger..
Ik hoop het ook voor je Linda.. Me temp was een paar dagen 36,8 behalve gister toen was hij 36,9. Dus kan best dat ik vandaag mijn ei heb. Maar dat hoeft niet, ik wacht wel af
Hebben we vanacht al gedaan joh.. 1 keer voor 12 uur. Daarna rond 1 uur. En vanavond weer vroeg na bed om te klussen haha.
maar als ik maar de test kijk zie je het goed, je hoeft er niet 20 keer naar tekijken voor dat je wat ziet. ik ben best wel bank eigenlijk. gek is dat he. gr honey
Hee meiden, ik moet weer weg maar wilde even zeggen dat mijn temp weer laag was....36.2. Ik had wel een uur eerder getempt, dus moet maar even afwachten wat ie morgen is! Fijne dag nog allemaal, en maybe tot vanaaf. -xxx- Dayenne
Hey Dayenne misschien toch nog geen eitje en anders inderdaad wachten tot morgen wat je temp doet ! Succes! Honey wacht tot zaterdag voor een nieuwe test, wellicht is hij dan duidelijker. En anders ren je nu naar de stad en haal je een digitale van CB.
ja dat is ook zo. maar ik ben gewoon bang dat ik zwanger ben ik wil het wel maar ben gewoon bang dat het zo is. is dat raar. gr