Nee hoor.. Ik heb het ook, stel dat ik over 2 en halve week posi test. Ik zou niet weten hoe ik moet reageren, hoe graag ik ook zwanger wil zijn. Denk dat het wel normaal is, ik denk dat als je éénmaal weet dat je zwanger bent en alles goed zit. Dat je dan wel blij bent.
Mijn ongie zet nog niet echt door dus misschien wat anders maar denk dat het wel me ongie is.... Heb ook hoofdpijn en mijn buik voelt ongie aan
Aaah Cinneltje wat jammer. Maar je hebt dan wel een kortere cyclus en dat is toch fijn?! Vol goede moed de volgende ronde in gaan hoor!
Ow dat zekers maar had het gewoonnog niet verwacht en had nog wel wat leuks in petto voor als me schatje thuis komt.......... maar ja dat kan nu niet
Wacht nog 1 dag wat je ongi doet. Zet het vandaag door is vandaag dag 1, zet het morgen door is het morgen dag 1. Je hebt nu dus een cyclus van 27/28 dagen.
Oke dan wacht ik nog 1 dagje. ik verlies zeg maar wat bloed maar met afvegen nog niet?!? (sorry voor de gore details)
ja had ik daarstraks een beetje heb toen natuurlijk een schone aangedaan met maandverbandje en daar zit nu ook wat bloed in maar wel heel helder helderder dan normaal met ongie
Oké nou ff afwachten wat het morgen doet ben benieuwd. Ik ga er nu vandoor succes. Ben er morgen weer.
Hey hoe is het met iedereen? Hier wel oké alleen rugpijn en moe. Ik doe nu iedere dag tempen maar ik heb een saaie temp: meestal 36.7 en na ei 37.0. Als ik volgende ronde nog niet zwanger ben wil ik misschien ook wel persona proberen. hoe vind jij dat nou werken, dees? Is het wat? Vind het wel duur.. die ovulatietesten van CB zijn ook al zo duur. Nou cinneltje wel spannend hoor hoop dat je niet echt ongi wordt en honey alvast voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat je test na paar dagen superpositief is! Gek idee trouwens als ik zwanger zou worden deze ronde zou ik rond me verjaardag uitgerekend zijn zou wel grappig zijn . Ik ga weer verder, doei groetjes