Dees, ik vind het wel handig werken dat apparaatje. Ik heb het 2e hands gekocht voor 20 euro. Die staafjes zijn wel duur maarja, je hebt wel duidelijkheid. Ik heb alleen gehoord dat met een onregelmatige cyclus je best wel eens je ei zou kunnen missen. Dus je kan beter CB Digitale ovu testen gebruiken. Die kan je na vullen met Persona staafjes. En lekker met ochtend urine doen, en is ook meteen duidelijk want je ziet een als je eitje komt. Cinneltje dus toch doorgezet. Jammer meid, je hebt dus nu een cyclus van 27 dagen. Wel wat korter he
Ja echt ongie en heb gewoon gisteren aangehouden en dan is het 28 dagen toch weer 5 dagen minder dus.... Honey wanneer ga je je test doen en weet iemand hoe ik een andere banner kan maken niet voor de cyclus maar het uiterlijk ervan
Nee lieve meid je hebt dan 1 van 27 dagen. Want je stond op dag 28 gister met je banner. En als je dan gister ongi bent geworden is het een nieuwe cyclus dag, en moet je die niet optellen bij je oude cyclusdag.. En www.lilypie.com heeft wel leuke banners. Alleen hij past zich automatisch aan, deze laat niet zien dat je zoveel dagen overtijd bent..
Zo heb het even aangepast je had gelijk ik had gisteren ook meegeteld en dat was fout....... bedankt voor het doorgeven wil me eitje niet missen natuurlijk
zo ik maar eens even in beweging komen ik wil altijd zoveel doen maar ben vaak zou lui als een varken....... kom zo af en toe tussen door wel neuzen
En honey? test al gedaan? ben erg benieuwd.... Ben sinds gisteren weer van m'n ongi af, hoop heel erg dat dit de laatste keer was voor de komende 9 maanden...
Hoe tellen jullie je rondes eigenlijk? Vanaf dat je stopt met de pil of vanaf dat je serieus aan de slag gaat? Ik ben nu 6 maanden gestopt met de pil, dus dat zou betekenen dat ik in ronde 7 zit nu. Maar eigenlijk gaan we nu pas serieus aan de slag omdat ik eerst ben gestopt met roken en wilde wachten tot m'n cyclus weer regelmatig was en dat is ie nu, dus dan zou ik nu in ronde 1 zitten.
nou meiden het lijkt er op dat ik zwanger ben, ik moet er gewoon om huilen. dit streep je is even dik als het controlen streepje alleen is hij wat lichter van kleur ooooooooo. wat moet ik nu doen. groetjes honey
Honey ik denk dat je zwanger bent hoor! Een indroogstreepje kan het niet zijn, want dat is ie dunner dan de controlestreep. Dus alvast gefeliciteerd meid!
Hey Honey gefeliciteerd! Kan je er een foto van maken? En wat je moet doen is naar de huisarts bellen. En dan lekker op de Roze wolk klimmen.
ik ga er een foto van maken ik moet hem aleen even zoeken. maar als ik zwanger ben wat moet ik dan doen, groetjes honey
Huisarts bellen en genieten En ook echt genieten, over een paar maanden zijn jij en je mannetje niet meer alleen!