hey honny gefeliciteerd meid ik zou als ik jou was gewoon lekker gaan genieten. Je HA bellen en die verteld je vast wel wat je moet doen maar maak je vooral niet druk meid gewoon genieten genieten en nog eens genieten
Honey! Geniet er maar lekker van! Koop een leuk kaartje voor je vriend, smeer een beetje blanke nagelak op je test (om hem te bewaren) en doe die erbij! Helemaal leuk! Hallo trouwens 8)
Zwanger! gefeliciteerd! geweldig! zou het snel aan je vriend vertellen, en maandag de HA bellen. en genieten hè
Meiden ik wil heel graad meedelen dat het financiele plaatje rond Spanje, helemaal rond is. Dus we kunnen nu echt voor huur huizen kijken!
ik ga zo ovulatietest van CB kopen. ik verwacht een smilie dit weekend haha . Vind persona te duur, en ben toch wel vrij regelmatig ongesteld en voel me ei wel redelijk aan komen dus ik ga toch (nog) niet voor persona. wel handig dat jij 'm 2e hands had, Dees. thanks voor de info . Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend? Cinneltje trouwens, wat wel handig is aan lilypie is dat je het aantal dagen van je lutteale fase kan invullen. mijn lutteale fase is 15 dagen en hier op de banners van zwangerschapspagina zijn ze allemaal 15 dagen en zouden ze niet kloppen voor mij. hij laat idd niet overtijd zien, maar al zou ik overtijd zijn neem ik wel ff een andere banner tijdelijk totdat ik een zwanger of nieuwe cyclus banner mag. nu klopt mijn banner nu ook niet, omdat ik zaterdag een eisprong moet hebben en niet zondag, zoals er nu staat..
Dan zou ik inderdaad niet voor de persona monitor gaan. Als je CB wilt blijven gebruiken zijn die Persona staafjes wel handig toch een stuk goedkoper hè.. Wij gaan morgen van 12 tot 12 oppassen, dus weer een leuk zakcentje.. We hebben al een paar leuke huizen gevonden 1000 euro per maand, met veel ruimte. Sommige wel 3 slaapkamers, maar dan er nog een berging ruimte ofzo of een garage waar je eventueel een kamer van zou kunnen maken.
Zo, ik heb even terug gelezen. Jeetje Honey is ook zwanger ja! Whoehowwwww Geweldig hoor. Meid, van harte gefeliciteerd. En probeer er van te genieten hoor meis. Je zult nog wel helemaal in shock zijn. He, echt mooi meid hoor. @ Dees, cool joh, dat jullie nu serieus kunnen gaan kijken. Pff, gaat nu wel snel hoor. Weet niet of ik dat nou wel zo leuk vind. Ik wil je nog niet missen. Gut, wat weer verschrikkelijk egoistisch van me. Ik gun t jullie natuurlijk van harte. Echt waar. Maar vind t ook gezellig als je bij ons bent. Nou ja, zit er niks anders op, je MOET gewoon ook internet nemen in Spanje. Ennuh, je weet t he! wij komen langs hoor.!
Jaa tuurlijk neem ik internet in Spanje, lekker in de tuin laptoppen haha .. Want ik ga jullie anders ook zo ontzettend missen en dat wil ik ook niet ! Dus maak je niet druk Truus, je hoeft misschien een maandje zonder mij te zitten, dat beloof ik je !
Nou ik hoop t hoor. Maar je zal ons toch wel vergeten.....Als je eenmaal in spanje bent. Dan heb je t toch te druk voor ons, en dan ben je ons zo vergeten......
Neeee echt niet! Jullie zijn allemaal mijn forum-dinnetjes geworden. Dus jullie vergeten is onmogelijk! Tuurlijk ik zal minder online komen, want ik wil me daar helemaal gaan storten om werk te zoeken en de taal echt goed te leren. Maar ik probeer echt zeker wel elke dag eventjes online te komen zodra we internet hebben.
Ach ja, ik neem aan dat als je in Spanje bent. Dat je dan ook wel wat vrije tijd zal hebben, al zal t niet veel zijn..... Jij bent ook echt een dinnetje voor mij hoor. Moet elke dag even kijken hoe t is met jullie. Kan t niet laten om niet te komen.
Gelukkig maar dat ik ook een dinnetje voor jou ben .. En tuurlijk zal ik vrije tijd hebben, hoort er gewoon bij hè.. Want ik zou het ook niet kunnen laten om te kijken hoe het met jullie is! En als jullie op vakantie gaan naar Spanje, moeten jullie gewoon richting Torremolinos gaan!
Tuurlijk gaan we dan naar Torremolinos. Ik denk alleen dat de beeb n ik alleen moeten komen dan. Mannetje heeft t niet zo op de hitte. Maar wintersport is ook niet wat.....das weer te koud Ik ga nu stoppen. Want ik wil ffies in bad. Laterzzzzz
Maar het is niet echt hitte daar toch, want ja daar is het niet zo benauwd als hier in NL, en gewoon lekker weer haha. Nou ik ga er ook vandoor lekker het laatste kliekje lasagna eten. Dus ben er maandag weer. Fijn weekend meiden.. Knuffelss