Ooh gelukkig nog rond je ei dat je kan klussen.. Uhm ligt er aan hoelang mijn luteale fase is. Maar ik wacht sowieso tot 1 maart
ja we hebben zelf besloten dat we daar op wachten anders konden we eerder testen. Maar als we echt voor mijn ei gaan testen ben ik weer bang dat het te vroeg is. Gelukkig gaat de tijd snel ik duim voor je dat het deze maand raak is. xxx
@ Dees, Mijn temp was 36.1. Ei dus nog niet geweest. Normaal heb ik um op dag 14, dus hij zal vandaag of morgen wel komen. Even afwachten wat mijn temp morgen is. Hopelijk schuif ik morgen bij jou op het wachtbankje .
meiden ik ga even tv kijken. @ikdus: veel sterkte en ik denk aan je.. hou je haaks meid. Fijne avond. xx
Dan kunnen we straks lekker samen op het wachtbankje..Tenzij mijn vriend me verlaten heeft, dan wil ik niet op het wachtbankje haha.
Meiden ik denk dat ik er een punt achter ga zetten. Mijn vriend is dus gewoon gaan biljarten, en vind het niet nodig om te bellen of wat dan ook.. Zijn lening zal wel gestort zijn en ondertussen op zijn. Ik weet hoe hij is met geld en vrienden. Hij betaald dan alles voor ze, en waar hij biljarten is toevallig in een café.
Ik heb het net heel lullig via een sms uit gemaakt. Hij heeft het net ontvangen. En hij belde me al meteen. Ik pik dit niet, ik toloreer zulk raar gedrag niet. Ik ga slapen, en denk dat ik even niet meer kom. Sorry meiden. Tot snel, zal jullie missen!
jammer dat het zo is gegaan. nu hoop ik idd ook dat je niet zwanger bent.. zou wat zijn zeg. Wel heel typisch dat hij na dat smsje wel belde. Moet zeggen dat je wel groot gelijk hebt. Jammer dat je even niet meer komt, maar zeker begrijpelijk. Hou je goed meid. Sterkte ermee. dayenne ik ben ook op het wachtbankje, ik schuif erbij. Pff.. voelt gelijk raar nu.
:schock: Dees lieverd, Wat is er aan de hand? Lees een half verhaal dat jij en je mannetje bij mekaar weg zijn? Wat is er?
Ik wou even melden op dit late tijdstip. Dat mijn vriend even heeft vast gezeten en daarom niets van zich liet horen. Hij werd opgepakt omda ze dachten dat hij de scooter had gestolen waar hij op reed en hij mocht niet bellen. Dus alles is weer goed en we kunnen gewoon verder gaan.. Thnx voor de lieve knuffels!
Jeetje wat vervelend allemaal! Ben blij voor je dat het allemaal toch weer goed is gekomen. Kun je toch met een beter gevoel op het wachtbankje gaan zitten!
jeetje wat een verhaal zeg gelukkig is alles weer goed en kan je toch terug door gaan hier zit ik al weer vol ongeduld kan niet goed zijn maar mijn wens is zo groot dat ik bijna aan niets anders denk stom he
Re81, lekker hoor sporten. En ik kan inderdaad met een beter gevoel op het wachtbankje. Tibo, dat is helemaal niet stom hoor! Wat heb jij trouwens een korte cyclus, gebruik je ook ovu testen waardoor je weet wanneer je eisprong is?
Verdikkie lieve Dees, Wil je me nooit meer zo laten schrikken. Heb er zelfs slecht van kunnen slapen. Kon t net begrijpen. Maar ben nu heel blij voor je dat alles toch weer goed is gekomen.
He heej Heb je hyve berichtje gelezen hoor. Ben zo blij dat t weer goed is nu. Jeetje, wat een comotie. Hoe is t nu met je?