Hee lieve iedereen! @ Dees (ikdus) Wat vervelend allemaal meid ik schrok ervan. Maar ben blij dat het nu allemaal weer goed is. Hoe is het verder? @ Truus Hoe gaat het met jou? Hier gaat het goed gister ongi geworden. Natuurlijk wel ff balen, maar ben zoooo blij met een korte cyclus. was bang dat hij iedere maand langer zou worden, maar dat is gelukkig niet het geval. Verder heb ik het nog steeds erg druk met werk en beurzen e.d. Verder rij ik 's avonds samen met mijn mannetje op en neer van mijn moeder naar mijn zus. Die hebben beide die zware griep. pfffff wat zijn die ziek joh! Deze maand gaan we er weer fink tegen aan We blijven postief en gaan er gewoon vanauit dat we zwanger op vakantie gaan van de zomer. (goed streven toch?) Verder gaat het stoppen met roken ons nog steeds erg goed af! We hebben er eigenlijk niet veel last van. Ben wel 1 kilo aangekomen, maar die krijg ik er ook wel weer af. Iedereen heel erg veel SUCCES en tot snel weer lieve meiden! XXXXXX Wendy
Jammer dat je ongi bent geworden, maar toch beter dat je cyclus weer wat korter is geworden Misschien toch een idee, dat je ovutesten via de site koopt, zodat je weet wanneer je ei er aan komt. Met mij is verder alles goed hoor
Hee Dees! Ja dat is een idee maar het enige dat ik dan weet is wanneer ik ongi moet worden. Want wanneer we het beste kunnen klussen maar voor ons niet it. Wij klussen namelijk altijd al veel dus mijn ei missen doen we zeker niet hahah XXXXX
Tja jullie klussen inderdaad veel. Maar misschien als je posi ovutest heb, kan je die dagen elke dag klussen. En je weet inderdaad wanneer je ongi moet worden.. Maar als jullie al zoooo goed klussen misschien beter om te tempen, zodat je tenminste wel je cyclus en luteale fase weet.
Heej Wendy. Hoe is ie meis? Alweer ongie zie ik. Gut wat gaat de tijd toch snel. Tenminste bij jullie heb ik dat idee, maar bij mezelf vind ik de dagen maar lang duren. Gek is dat he? Met mij is alles goed, af en toe een beetje misselijk, maar ja hoort erbij he? zeggen ze. Ach doe t allemaal voor een goed doel. Liefs.
NEE GEBRUIK NOG GEEN OVUTESTEN MAAR ALS IK DEZE MAAND NIET ZWANGER BEN GA IK HET WEL EENS DOEN DENK IK WE ZIEN NOG WEL
Hahahah ik ben niet gemeen Truus, jij wou toch meer voelen zodat je weet dat je zwanger bent. Nu voel je meer kwaaltjes is het nog niet goed. Tibo, moet je ook zeker doen als je deze maand weer zo een korte cyclus hebt. Want misschien heb je rond dag 6 al je ei.
Heej meiden! Jee Dees je liet me schrikken! Gelukkig is alles weer goed. Hij zal wel geschrokken zijn he, opgepakt worden is niet niks! Truus haha ja hoor de misselijkheid komt eraan! Heerlijk he . Geniet er maar van meid. Ach joh, voor je het weet voel je je kindje schoppen en dan besef je bij elke (harde ) trap waar je het voor doet! Wendy jammer dat je ongi bent! Wel fijn inderdaad dat je een korte cyclus hebt! Succes in de volgende ronde meid! Nou, mijn ei is nog steeds niet geweest. Zit nu op dag 16, en mijn temp is nog laag. Ik hoop wel dat hij snel komt, anders heb ik een lange(re) cyclus, en dat vind Dayenne maar niks.
Misschien weer 1 van 31 dagen dat valt dan toch wel mee Dayenne.. Ik zal wel heel hard blazen dat je temp morgen omhoog schiet.
Ja valt zeker mee Dees. Ik ben ook een zeurpiet. Als je altijd een korte cyclus hebt, dan lijkt 31 heeel lang. Lief dat je gaat blazen! Ik blaas met je mee haha.
Pffffffff Pfffffffffffffffff Pffffffffffffffff Pfffffffffffffffffff.. Zoo ga straks weer verder blaasie doen. Nu ga ik eerst tukkie doen. Tot later meiden xx