Hihi ik heb geen idee wanner dat was, dat ik m voelde. Ja kan er wel achterkomen, dan moet ik alles terug gaan lezen, en daar heb nu geen zin in. Ik wacht wel gewoon af.
Nee bij mijn miskramen heb ik niet getempt. Ik slikte nog de pil dus was er helemaal niet mee bezig .
gut ach ja, wist ik ja ook wel......nooit meer aangedacht. Maar zoals ik die tempkaart zie...Dan is t toch goed? Omdat je temp na de kruis hoog blijft. Das toch een goed teken?
ja ik ook. Wil ff op de bank. Kijken of ik nu wat slapen kan. Pff vanacht hasst niet geslapen. En moet vanaaf alweer werken. BLEH! maar ja. Had ik maar een vak moeten kiezen. Fijne avond allemaal. Ik kom misschien vanaaf laat wel ff kijken nog. Doei doei
Dank je claudia. Jij ook een fijne avond hoor. En tot snel. Dikke kus voor jullie allemaal. (ps je kunt toch zien dat ik ouder word...... de ouwe muts moet 's middags ff slapen) Ben weg!
hoi hoi meiden kon me toch niet inhouden en heb net een test gedaan met de clearbleu digi en er stond zwanger op kan het nog niet echt geloven ga morgen nog maar een test doen. xx claudia
he claud gefeliciteerd meid..... jammer genoeg kan ik dat nog nie zeggen, heb er gewoon de balen van in...
He claud wat een super nieuws. Mooi man. Spannend hoor. Wens je veel geluk en zal een kaarsje voor je aansteken. Dan gaat het helemaal goed komen.