hee meiden bedankt voor de lieve reacties. kan het nog niet echt geloven morgen vroeg ga ik echt nog een test halen. heb even mijn banner aangepast raar om dat zo te zien haha xxx claudia
He claudia Wat geweldig meid. Van harte gefeliciteerd. Jeetje had niet van je gedacht dat je nu al zou testen. Maar vind het geweldig dat je t hebt gedaan. Jeeej een beebje. Mooi man. En ook al zo'n mooie banner onderin. SUPER! Lijkt mooi hoor 3week en 3 dagen. Over 50minuten 3 week en 4 dagen hihi.
hee truus ik kon niet meer wachten met testen voelde me zo anders de laatste dagen. kan het nog niet echt geloven hoor ga morgen eerst nog een test halen. maar als ik hier lees is de cb digi heel betrouwbaar. xx claudia
he claud de cb digi is zeker betrouwbaar, mijn vriendinnetje heeft m ook gedaan, bij alle andere testen gaf het een heel heel heel vaag steepje, maar voor de digi is dat voldoende en er stond duidelijk je bent zwanger.. maar vertel eens, wat zijn jou verschijnselen? xxxxx
Vind t zo geweldig voor je. We kennen mekaar helemaal niet, en toch ook wel weer..... Snap je? Maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen. Zwanger is zwanger toch? Maar ik heb zo'n gevoel dat je nog voldende testen in de kast hebt liggen....Nou waag er dan nog maar mooi eentje op. Kijken hoezo'n mooie streep daarop komt.
@sarientje, eigenlijk voelde ik niet zo veel de laatste dagen. vorige week en aan het begin van deze week zeurderige buikpijn.het was geen ongi pijn. dat was tot een woensdag daarna niet veel meer alleen wat moe en humeurig. ik maar denken dat is niets ben teveel aan het hopen maar ergens had ik ook zoiets van nu is het raak een gek gevoel was dat. nu maar hopen dat alles goed mag gaan want de eerste weken ben je toch wat onzeker. xx claudia
hee truus heb er geen meer in de kast liggen(jammer genoeg niet ) dus ga er morgen vroeg eerst 1 halen er stond echt zwanger op maar omdat ik nog maar 3 weken ben,ben ik wat onzeker omdat het nog verkeerd kan gaan(wat ben ik een zeur he) xx claudia
Claudia en Sarientje. Meiden, ik ga me bedje opzoeken. Moet morgen weer vroeg op. Maar kom zekers morgen nog wel even kijken. Lekker slapen! @ claudia. Droom lekker meid van je zoon of dochter. Ik wens je dan ook gelijk een spoedige en heerlijke zwangerschap toe. Dat je in juli maar een mooi kindje in je armen mag houden. @ Sarientje. Onze tijd komt zekers wel. De aanhouder wint. Ben weg. Truste. Kussies
weltrusten schat! ik ga zo ook mijn nestje in, en ja voor ons zal het ook nog wel een keer rose kleuren.. claus droon maar lekker over je kleintje xxxx
Lieve mieden! Claud gefeliciteerd meid! Wie kan mij helpen! Ik kreeg net ergen steken onderin mijn buik. ik ging naar de wc en bij het afvegen zat bloed........ Nu vraag ik me af, zou ik ongesteld worden met een cyclus van 25 dagen of kan het een innestel bloeding zijn? heb geen idee en baal wel een beetje! Lief wendy
Kan best een innestelbloeding zijn. Ik heb dat ook gehad bloed tijdens het afvegen, wat het was weet ik niet? Bij veel vrouwen is het een innestelbloeding maar bij andere een ongesteldheidje die opkomt. Dus gewoon ff afwachten, en misschien wat later je test doen, omdat het dan waarschijnlijk negatief aanslaat. Ik denk niet dat er met 2 dagen innesteling genoeg hgc is.. Liefss
Lieve meiden! Mijn ongi is helaas doorgezet. ik baal verschrikkelijk maar troost me zelf bij de gedachten dat ik op een natuurlijke manier ong ben geworden na het stoppen met de pil. andere meiden moeten daar misschien heel lang op wachten. mijn volgende NOD is op 18 november. Zo zie je maar mijn lichaam heeft me afgelopen weken verschrikkelijk voor de gek gehouden haha Iedereen heel erg veel succes en de testers van komende week.......mijn duimen draaien over uren! Liefs Wendy
Balen Wendy! Dikke knuffel van mij! Maar inderdaad goed dat je ongi vanzelf komt . Nu weet je ook dat je een eisprong krijgt. Hoe gaat het hier met de andere meiden? Ik ga zo lekker koken, shaorma hmmm! Wie eet er mee? Snel zeggen, anders heb ik het opgegeten . xxx Dayenne
Hee Dayenne! Lief van je.... Wij zijn nu pizza aan het maken! Vanavond lekker ff bij mijn ouders op de koffie haha ow joh ik heb zo'n buikpijn! Smakelijk eten meid! Liefs wendy
Ooh heerlijk pizza! Rot van je buikpijn, paracetamolletje doet wonderen soms he . Veel plezier vast bij je ouders! Jij ook smakelijk eten! Liefs Dayenne