he wendy.. kloten zeg voor je, maar ja nu kun je weer voor de volgende ronde gaan.... ik zit nog steeds in onzekerheid, niet ongesteld en negatieve test, dus ik moet nog ff afwachten voor ik zekerheid heb, nou dames, ik ga zo met mijn mannetje in bad, daarna gooise vrouwens kijken en op tijd nestje in xxxxxx
heej wendy klote meid dat je ongi geworden bent maar indd je hebt nu wel over twee weken een eisprong dikke knufff van mij het dinsdag me onttrekkingsbloeding gehad twee dagen gister met clomid begonnen en ik hoop zo erg dat het een beetje werken gaat en dat ze woensdag wat kunnen zien op de echo
Hoi meisies. @ wendy-> Meid wat jammer dat je ongie bent geworden. Ik geef je een dikke knuffel. Maar troost je, ik ook... Nou ja weet t eigenlijk nog niet helemaal zeker, had vanmiddag bij afvegen namelijk bruin/rozige afscheiding. En nu nog niet weer. Dus nog maar even afwachten. Weet t anders ook niet. Maar je hebt wel een korte cyclus gehad nu hoor. Zo moet ie nou ook weer niet blijven. @Dayenne -> shoarma is op zeker. Jammer, heb na m'n avonddienst namelijk wel honger........Zal een kijken of er nog pizza is. @wendy-> Is er nog pizza? Nou ja en de rest is nu aan t klussen denk ik. Ik ga zo m'n bedje in. Morgen weer vroeg opstaan. Ik kom morgenmiddag nog even weer kijken hoor. En dan horen jullie wel of mijn ongie heeft doorgezet. Doei doei
truus heb weer een nieuwe voor je gemaakt meid als je soms ook een banner van olaf wilt moet je maar even pben naar me dan ga ik eens effe knutselen voor je
Hee Truus! Balen voor je meid een dikke knuffel toch hoop ik voor je dat hij niet zoorzet dan is er misschien nog hoop. Wat bedoelde je eingelijk met mijn korte cyclus.. is dat niet goed dan? is toch juist mooi dacht ik haha Liefs Wendy
Heej Truus! He nee he, niet ongi worden hoor! Ik duim keihard voor je. Ben benieuwd of het vannacht/morgen heeft doorgezet. Oooh ik hoop zo van niet. Ja sorry shoarma is op. Ik heb nog gewacht op je, maar had zelf ook enorme honger. Morgen maak ik weer shoarma (nog vlees over die op moet he...) dus dan schuif je maar aan. Als je nog niet ongi bent dan word dat een feestmaal, en anders een troostmaal. Nou, genoeg over eten. Ik krijg alweer honger. Ik zoek ook maar es mijn bedje op. Vannacht slecht geslapen dus dat moet ik maar es goed inhalen (lees: zwaar uitslapen morgen). Trusten wijfies! xxx Dayenne
hallo allemaal..... gisteravond lekker op tijd mijn bed in gegaan, en ik lag net helemaal geinstaleerd....ja hoor. ONGESTELD..... kon wel janken..... 5 dagen overtijd, daar ging mijn sprankje hoop... nou ja, we gaan er weer met frisse moed tegen aan zei mijn mannetje..... zucht......
Jammer dat het heeft door gezet! Is het wel echt helderrood bloed? Nouwja nu weet je tenminste beter wanneer je eisprong is. En kan je er goed op los klussen . Eigenlijk is het ook niet zo goed om in de 1e ronde te klussen terwijl we nog niet onze cyclus kennen. Maarja bij sommige mensen is het gewoon in ;één keer raak en dan hoop je natuurlijk dat het bij je zelf ook zo is. Nou wendy ik mag hopen dat ronde 2 raak is 8)
he dames... ik ben dus gisteravond ongi geworden, normaal heb ik altijd gelijk helder bloed, maar vanoachtend naar de wc, niks, ik kom net weer terug weer niks, alleen een bruine veeg aan het closet papier! wie herkent dit, of zal het als nog goed los komen?
Kan opkomende ongesteldheid zijn, en kan een innesteling zijn geweest. Misschien wat later je eisprong gehad? Als het niet erger word en alleen bruin blijft, zou ik over een weekje maar nog een test er tegen aangooien.
Goede morgen Meiden! Vandaag lekker een thuis werk dag. Is wel lekker want heb nog steeds buikpijn. Balen Sarientje en Truus ik weet precies wat jullie voelen @ Sarientje ik weet niet wat een bruine veeg op wc papier betekend. bij mij was het meteen helder rood. Liefs wendy
Sarientje, dat klinkt wel goed! Tenminste, als het zo blijft. Heb je ook krampen? Ik duim voor je dat het niet doorzet! Truus hoe gaat het met jou? Al ongi geworden? Ik hoop zo van niet! Wendy voel je je al wat beter? Tis wel klote he...Je hoopt toch altijd dat je in de eerste ronde zwanger bent. Toen ik eigenlijk door zou gaan naar ronde 4 was ik enorm teleurgesteld. Ik dacht zelfs dat ik nooit zwanger zou worden, ik dacht: als het nu niet lukt, dan over een halfjaar ook niet! Das natuurlijk onzin, maar goed soms voel je dat wel zo. Heel veel succes in de volgende ronde!
hey meissie dat is toch verschillend per persoon ik heb hem alruim 9 jaar en ben de vijfde ronde aangeteld geweest. en heb pas een mk gehad maar dat heeft er niks mee te maken en in mijn omgeving zijn ze redelijk snel aangeteld binnen een jaar. en als je echt snel wil zijn en lukt niet doe dan de smep tonic. lukt waarschijnlijk ,ook geod gaan wij dalijk ook voor. groeten joyce
Hee Dayenne! Met mij gaat het wat beter. Vol goede moed naar de tweede ronde. Nuurlijk had ik gehoopt dat het nu al gelukt was, maar dat was natuurlijk wel een beetje naief, want hoe groot is die kans nou...... Liefs Wendy
he dayenne..... gisteren heel licht uikkrampen, en hoofdpijn, vandaag voel ik helemaal niks meer.... ja mijn maandagochtendip, maar dat staat er los van xxxx
Hee Joyce! Ik zie in het onderschrift dat je een rot tijd hebt gehad. heel veel sterkte! We wonen trouwens vlak bij elkaar! haha Liefs Wendy
Beter dat je geen krampen meer hebt. Das wel een goed teken. Maaaaar het kan ook ontpillen zijn he. Poe zo lastig. Aaah maandagochtenddip...heb ik ook altijd last van. Knuffel van mij!
Yow Yow..............TRUUS IS IN THA HOUSE Nou zal eerst eens bij mezelf beginnen (lekker ego). Na gistermiddag beetje bruin/rose te hebben gehad. Vanmiddag ook bij afvegen. Verder HELEMAAL NIKS! Ook geen buikkramp. Of steken, of ieder ander gevoel wat op ongie kan wijzen. Snap er de ballen niet van. Wat wil dat lichaam nou : : : Ongie worden, of toch maar weer niet.....MAKE UP YOUR MIND! Dit vind ik ook niks. En die vieze k* lappen tussen de benen.... Bleh, vink ook maar niks. Ik wacht maar rustig af, en verander mijn banner niet eerder dan dat t doorzet. Dus Sarientje ik weet precies wat je bedoelt. Hoe ist verder met jullie?
Vervelend zeg.. Maarjaa het kan vanalles zijn, innesteling, eiersprong, of aankomende ongesteldheid. Met mij gaat het slecht, voel me echt heel ziek
hee truus, hier gaat het goed hoor. heb gister nog een testje gedaan kwam weer een duidelijk plusje op te staan. Ga je morgen nog wel een testje doen. zal heel hard voor je duimen. xx claudia