Hahaha mooi ! Als ik deze ronde niet zwanger raak, denk ik dat ik ook maar om de dag of 2 dagen ga klussen.
Thanks ! Ik duim ook voor jou . Eigenlijk toch raar, dat als je vaak per maand aan het klussen bent vooral rond de vruchtbare dagen, dat het toch niet raak is. Lijkt me echt heel vreemd eigenlijk.
hee truus, ik heb ook tegen de avond getest. dus maakt niet uit weet niet welke test je hebt? xx claudia
wie oh wie.... nog steeds niet echt ongi alleen een heeeeeel klein beetje bruinverlies..... wat is er met me aan de hand... xxxx
Ik had vorige maand ook in het begin alleen bruin bloed. Las ergens dat dat oud bloed is, wat je lichaam dan nog opruimt. Bij mij was het helaas wel een voorloper, werd nl 2 dagen later wel ongesteld, hoop dat dit bij jou niet het geval is! Groetjes, Jacqueline
Spannend he! Wij gaan nu ook naar de tweede ronden. Gezellig dat je hier ook komt kletsen. is wel erg verslavend haha.... Mijn duimen draaien overuren voor iedereen! [-o< Liefs Wendy
Truuhuus..! Waar ben je meid? Ik ben benieuwd of je al ongi bent! Ik duim nog steeds keihard voor je hoor (voor iedereen eigenlijk). Knuffel, Dayenne
Zo,nu even rustig mijn verhaal doen. Jeetje wat zijn jullie allemaal nieuwsgierig....... Vind ik wel heel lief hoor. Ben vanavond op computercursus geweest. Was wel leerzaam. Ben nu dus net weer thuis. Heb daarom dus ook niet getest. Heb ook helemaal geen testen in huis. Omdat ik er eigenlijk wel vanuit ga dat ik ongie ga worden. Maar voel nog steeds niks. Ook heb ik geen bruin iets meer verloren...... ook niet met afvegen. Mijn (.)(.) voelen ook niet anders als anders. Ik weet t ook niet meer hoor. Ik wil morgen denk ik wel ff een testje kopen, en dan eventueel woendsdag morgen met mijn man samen testen.\Mits ik nieto ngie word natuurlijk.
Alles goed hier met de dames? Met mij gaat het wel, nog beetje ziek.. En een lekker kopje thee en een bord cornflakes smaakt me niet meer. Weet nou niet of het komt door het ontpillen of omdat ik ziek ben. Heb nog nooit eerder gehad dat me iets niet smaakte als ik ziek was. Behalve toen ik een longonsteking had.
Goeiemorgen dames. Ben er weer hoor. Heb me even lekker uitgeslapen. mmmm heerlijk. Hier nog altijd niks nada noppes.
Hellow dames, Truus je houdt het spannend he? Doe please morgen een testje, want wij houden het niet meer uit . Hoe gaat het met de andere meiden? Hier wel oke...Ben errug moe en heb weer last van die steken rechts. Das geen goed teken (wow raar dat ik dat zeg) want dat betekend meestal een eisprong. En we hebben gewoon seks gehad. Nou goed, we merken het vanzelf wel. We zouden alleen maar blij zijn als ik nu toch zwanger ben! Ikdus, beterschap meid! Doe rustig aan... knuffel! xxxxx
Dankje wel.. Zou wel fijn zijn als het je eitje was, maar kan je gewoon zwanger raken met nuvaring dan? ( ik heb trouwens geen idee wat het is, daarom vraag ik het )
ja ik zag t. Ik zag je nam net bovenin staan. Dacht toen van goh laat ik eens een berichtje achterlaten, om jullie even weer op de hoogte te brengen..... Welke test moet ik kopen dan dayenne? Ga vanmiddag ff naar de winkel. Wil morgenochtend dan met mijn mannetje gaan testen. Om half 6 ofzo al.....
Je kan Clear blue halen.. Of gewoon van eigen huismerk. Lees wel goed de bijsluiter! en let er ook op dat als er een streepje na 10 min komt dat het dan niets meer is. (staat ook in de bijsluiter).