Pff Truus, goed dat je dan vanochtend hebt uitgeslapen! (wil je niet stiekum vanavond al testen? Ik zou geen oog dicht doen!)
Zal wel even naar de apotheek gaan. Want las hier dat de kruidvat test niet altijd betrouwbaar is. Kijken wat de apotheek heeft. zal er gelijk meer meenemen, dan kan ik als ik denk dat t niet goed is nog een x testen....
Och ja, mischien ook wel. Maar ben vanavond pas laat thuis. Heb symposium van t werk. En weet niet of mijn mannetje dan nog wakker is. Dussssssss, misschien weet IK t vanavond al. nanananananana
Ik wil dat je nu een test gaat halen, en dat je het meteen gaat doen. Je bent gemeen , je laat ons in spanning wachten, stouterd!
Nou, kom net van de wc. Meer bruin als gister........ Dus denk nu toch echt dat de ongi door gaat zetten. Maar dus nog steeds geen bloed.
heej meiden hier weer een berichtje van mij alles nog steeds het zelfde morgen naar de gyn een echo maken om tekijken of er al een eitje aan het rijpen is ik hoop het wel truus geen bloed is moed meid hoop dat het gewoon van de innesteling komt vanaaf maaknik even die banner voor je krijg straks mensen die komen kijken naar me quinny buzz dus heb weinig tijd en me huis moet weer even aan kant want jason heeft er vanmorgen weer een slachtveld van gemaakt
Hihi nee duurt niet tot middernacht. Dus jij was van plan om hier tot middernacht te blijven wachten totdat ik nieuws heb? Ik kom vanavond nog wel even voordat ik ga slapen. Ga me nu ankleden, en naar de winkel. Boodschapjes doen en testje kopen. Dan leg ik testje mooi op de pc, kunnen jullie er moi naar kijken. He mvjason. Is goed hoor. Ik wacht geduldig af. Moet je me dan wel even uitleggen hoe ik die banner plaats. Maar dat komt wel goed.
Je gaat inderdaad nu een testje halen.. En dan ga je daarna als je thuis bent, je plas er uit persen ! en gewoon een testje doen !
Haha, ik ben inderdaad degene die 's avonds om 12 uur nog vaak achter de laptop zit (omdat ik dan zelf net weer trug kom van een of ander symposium) Maar vanavond is SMEP-night, dus doe ons een plezier en laat ons niet wachten [-o<
ik ben nu al sinds 10 uur wakker, en heb nog steeds niet gegeten .. Ik heb niet eens honger. Wat erg zeg , ik ben heel hard bezig met aankomen van gewicht, ik zat er al op te wachten wanneer ik ziek zou worden en niet tot weinig zou eten, zodat ik weer zou afvallen. Helaas na 2 maanden is sinds gister de dag dat ik dus ga afvallen Voel me zo zielig. ale:
Aaaah, arme IkDus! Ook niet kopje thee met een beschuitje? Lekker op de bank met een fleece-dekentje! (heb je geen goeie jankfilm op op DVD?) Beterschap en kop op!
Nuvaring is een anticonceptiering, die je in je vagina doet (als een tampon) en dan 3 weken laat zitten. Het geeft een constante, lage dosering hormonen af. Na 3 weken haal je die eruit (stopweek) en dan word je ongi. Beetje hetzelfde als de pil, alleen dan met de helft minder hormonen en je hoeft er 3 weken niet aan te denken! Ik heb wel veel verhalen gehoord dat meisjes door de nuvaring heen zwanger raken, het is nog een vrij nieuw middel. Shit zeg...nu begin ik zelfs te hopen dat het me eitje is, erg he? He verdorie dat lichaam van mij ook altijd...
Nou thee smaakt me dus echt niet, heb 2 kopjes thee gedronken maarre vond het niet lekker.. Ik zit nu ook met me gewone deken om me heen, verwarming aan. t-shirt en trui aan en training broek. Echt erg! Ik heb nu maar broodje met ei gemaakt, ben benieuwd hoe het me smaakt.