Jep zo zit ik nu ook hier...Mijn bureau met pc heb ik gister direct naast de kachel gezet, maar het helpt niet. Dikke trui aan, dikke sokken en een trainingsbroek. Kachel op zn hoogst. En nog steeds ijskoude handen! Hihi ja dat begin ik nu ook te hopen... Stom he.
Jeej me eitje smaakte me lekker! De kou valt opzich nu wel mee, maar me voeten worden gewoon niet warm.. Het enigste wat het warm heeft is me hoofd en vooral me ogen. Maar de rest van me lichaam heeft het normaal/koud. Dat weer hier ook.. Ben blij als ik in spanje woon! En ik vind het helemaal niet stom dat je hoopt dat het niet werkt en dat het raak is. Het is een wens van jou en je vriend, dus stom is het echt niet..
Ga je daarheen verhuizen dan? Wij willen over een paar jaar naar Curacao verhuizen. Ik ga daar duiklessen geven en zwemles geven aan gehandicapte kinderen (over een jaar ga ik daar voor een halfjaar heen, kijken hoe het daar is). Zal blij zijn als ik daar zit! Thanks...Ja ik weet het, het is ook niet stom omdat het onze wens is. Maar goed, ik ben niet voor niets aan de anticonceptie gegaan. Zal wel een grap zijn, 3 maanden zonder anticonceptie raak ik niet zwanger, en dan mét anticonceptie wel! Nu hou ik er maar over op..want anders ga ik weer teveel fantaseren en wegdromen .
Ja, ik ga daar heerlijk na toe verhuizen, Samen met me familie( behalve me moeder ) en me vriend.. Wel vet wat jij wilt gaan doen zeg! Lijkt me wel zwaar om met gehandicapte kindjes te werken.. Gaat je vriend dan ook mee voor een half jaar? En inderdaad je kan er beter over ophouden, je merkt het vanzelf als de nuvaring er uit moet. Ik kan je alleen wel ietsjes hoop geven, net zoals bij de pil zal je lichaam de eerste 3 maanden ook aan nuvaring moeten wennen, dus misschien was het echt je eisprong wat je hebt gevoelt.
joehoe! Ben er weer hoor. heb gelijk maar 2 testen gekocht. Die van de apothekers eigen merk. Mar ga lekkers niet testen.
1ste stap heb ik gezet. Maar zoals ik al eerder zei ga ik nu niet testen. Ga lekkers pizza'tje eten. Krijg vanavond alleen maar brood. Dus moet ik wel warm eten hebben. Als ik vanavond niet ongie word, dan ga ik morgen (of vanavond misschien nog) met mijn mannetje testen. Ik wil dat graag samen doen. Omdat dit ons eerste kindje word. (misschien). Dus meiden, jullie zullen toch echt nog geduld moeten hebben. o ja en ik hoef helemaal nog niet te plassen.
Heerlijk dat je daarheen gaat zeg! Wanneer? Het is inderdaad zwaar om met zulke kinderen te werken! Maar ik heb het vaker gedaan op mijn opleiding, en in Curacao worden zulke kinderen als 'dom' beschouwt, dus leren ze die kinderen niks. En daarom wil ik daarheen gaan, om ze iets te leren en te laten zien dat ze echt wel iets kunnen! Mooi doel vind je niet? Hihi. Ik wil ook psychologie gaan studeren, dus dat pas er mooi bij. En ik ben gekwalifceerd aangepast sportleider (voor lichamelijk/geestelijk gehandicapten, en mensen met een stoornis, bijv autisme). Nou heel verhaal haha. Ja klopt, dat had ik ook gelezen...Nou ik blijf hopen!
Goh wat spannend voor jullie dat jullie gaan emigreren. Maar julie blijven toch wel bij ons op de site? Ga jullie anders veel te veel missen.
Woow wat jij gaat doen is echt heel mooi! Dat je nu al echt weet wat jij wilt op jou leeftijd vind ik echt heel goed! Wanneer we naar Spanje gaan is nog niet duidelijk.. Want een huis kopen kan daar nog niet want je moet dan 20 of 30 % zelf betalen van de hypotheek en dat is een beetje duur. Dus me vriend moet een lening nemen, zodat we met ze alle de eerste maanden rustig aan kunnen doen en de huur van het huis kunnen betalen Maarja de banken zitten een beetje tegen, want 10.000 is veel te weinig. Me vriend heeft amper vasten lasten, en verdien 1100 netto per maand, dus snap echt niet waar het aan licht dat dat het maximale is wat hij kan lenen. Dus mijn oom en tante gaan een andere huis kopen die goedkoper is dan 2 ton, mijn opa heeft vandaag een brief gekregen van goede steden, dat je voor 1 ton een huis van 70 m² kan bouwen, dus misschien gaan we dat doen, en dan als me tante en oom hun huis verkocht gaan we lekker naar Spanje, en zet ze dat huis in onderverhuur. Dus het kan nog wel ff duren, maar dat vind ik niet zo erg, want de eerste echo's wil ik hier in NL hebben gemaakt.
he gelukkig maar. Maar wat heb jij een geweldig mooi beroep Dayenne. Ik zit zelf in de zorg, maar wat jij hebt gekozen, lijkt me ook wel heel erg leuk. en wat een uitdaging joh om helemaal naar curacau te gaan. Poe, ik had dat helemaal niet gedurfd volgens mij.
Tuurlijk, zal wel wat minder zijn, maar blijf wel op de site. Je kan op deze site zoveel dingen leren.
ja zo is dat, En in spanje en curacau hebben ze gelukkig ook internet. Wat voor werk doe jij dan ik dus?
Zo kan nu weer hele verhalen tikken. De pizza is op. En kan nu dus weer met 2 handen typen..... Maar eigenlijk heb ik niet meer zo veel te melden. Moet me straks om half 3 gaan douchen. En dan weer weg. om half 5 word ik gehaald.
Ja ik heb altijd al andere mensen willen helpen! En ik vind het zo vreselijk interessant hoe andere mensen denken enzo (wat er in hun hoofd omgaat) vandaar dat psychologie me wat leek. Of sociaal pedagogisch medewerker. Ik denk dat ik het zo vroeg weet omdat ik zelf flink wat dingen heb meegemaakt. En niemand was er om mij te helpen, vandaar dat ik andere wel wil helpen! Nederland is al zo krom qua beleid enzo, daar wil ik verandering in brengen (gaat niet lukken in me eentje, maar goed is een mooi doel). Jammer dat jullie zo weinig kunnen lenen! Misschien moet je naar een andere bank gaan ofzo? Ja snap ik, ik wil ook de eerste echo's in Nederland! En het liefst wil ik dat mijn kindje hier geboren word, en een beetje de Nederlandse cultuur leert kennen. Maar goed, je weet nooit hoe het loopt. Maar dat is wel mijn wens. Wauw 1 ton valt mee toch? En dan in zo'n mooi land. Ik hoop dat het lukt voor jullie!
Ik doe geen werk op dit moment, ik doe een thuis studie cafe bedrijf en sociale hygiene. Ik ga waarschijnlijk in Spanje doorleren, of gewoon kijken of ik aan de slag kan met wat ik wil doen ( animatie team ) Ik ga als het goed is wel volgende week werken, als vakkenvulster in de vomar, hahaha! Maarja verdiend opzich best wel oké 5,20 netto per uur. En op een zondag 10,40 nu nog hopen dat ik ook af en toe zondags moet/mag werken . Me vriend en ik zijn nu al aan het sparen zodat we ons kindje de eerste maanden echt alles kunnen bieden als we in Spanje zitten en nog niet werken. We hebben nu al ong 628 weg gespaard, en dat in niet eens een maand tijd.
Ik vind het ook eng hoor. Maar ik vind het belangrijk dat die arme kindjes geholpen moeten worden, ik denk dat ik daarom wel durf. Das mijn drive snap je (ja sorry weet anders ook niet hoe ik het moet zeggen)
Das netjes! Wij zijn ook bezig met sparen. Wij kunnen per maand zo'n 300 tot (als het moet) 500 euro. Netjes 10.40! Haha ik hoop ook voor je dat je op zondag mag werken.