In Spanje zijn de huizen wel goedkoper ( als je tenminste wat kilometers van de kust af zit ) Maar ik bedoel 1 ton een huis laten bouwen of kopen hier in NL, zodat ze geen schuld meer hebben en wij van genoeg geld de eerste maanden in Spanje door kunnen komen.
Zo jullie kunnen goed sparen.....Ik heb zo'n tik dat als ik flink wat overuren heb gemaakt dat ik dan weer eens lekker ga winkelen en kleren kopen. Sparen is dus niet echt voor mij weggelegd. Ja spaar natuurlijk wel wat, maar dat gaat gelukkig automatisch. In Spanje zullen ze wel baantjes genoeg hebben dacht ik zo. Net wat je zegt in een animatie team ofzo. Is volgens mij ook heel leuk.
Ja mijn vriend krijgt per week zijn geld, hij moet 50 aan mijn opa geven 40 aan zijn vader, en af en toe dan wat geld weg leggen voor zijn telefoon rekening en ziekenfonds. En dan geeft hij de helft van zijn salaris wat hij overhoud aan mij en de rest gaat op aan zich zelf en wat boodschapjes. Dus zo is het sparen makkelijk, en mijn salaris ga ik ook alleen opsparen tenzij ik special nieuwe kleding moet kopen voor mezelf ofzo omdat ik dik word, hahaha.
Jaa het lijkt me ook geweldig om in een animatie team te werken, maarja ik heb nog al wat tattoo's en ook op zichtbare plaatsen, dus ik weet niet of die droom nu helemaal door kan gaan. Maarja mijn oom en vriend gaan een café openen in Spanje, dus wie weet kan ik gewoon bij hun wat dingen organiseren, zoals karaoke avond etc, haha.
Jaa het lijkt me ook geweldig om in een animatie team te werken, maarja ik heb nog al wat tattoo's en ook op zichtbare plaatsen, dus ik weet niet of die droom nu helemaal door kan gaan. Maarja mijn oom en vriend gaan een café openen in Spanje, dus wie weet kan ik gewoon bij hun wat dingen organiseren, zoals karaoke avond etc, haha.
oe ja ik snap m. Nou ja karaoke is ook geweldig lachen en leuk. Maar moet wel goed georganiseerd wordn...
Ja inderdaad, maarja ik gaf maar een voorbeeld. Mijn droom is echt om in hotel of iets in een animatie team te gaan. Ik heb het er zelf voor over om mijn tattoo's weg te laten laseren, of te gaan zweten door een t-shirt met lange mouwen te dragen. Heb je een spaarrekening Truus?
Tuurlijk heb ik een spaarrekening, en daar gaat trouw elke maand 150 euro naar toe. Tja, een t-shirt met lange mouwen en dan flink zweten is ook niet wat. He, meiden ik ga ermee stoppen voor nu. Nog even wat was opvouwen, en dan onder de douche. Misschien tot vanavond. Fijne dag allemaal verder.
Oow nou dan lukt dat sparen ook prima! 150 per maand is prima, vooral als je het al een tijd doet! Nouwja fijne avond, en ik hoop dat ik morgen kan lezen dat je een kindje verwacht.. Groetjess
Iedereen weg? Domme muts dat ik ben. Heb me helemaal verkeken op de tijd. Nu zit ik al een uur vooradat ik word opgehaald kant en klaar. En nu zijn jullie er ook al niet meer. Wat moet ik nu dan eens gaan doen?
Hahaha gelukkig maar dat je me snapt. Jammer, ik ben zoo nieuwsgierig of je zwanger bent of niet.. Ik heb trouwens net besloten om 30/31 of 1 nov me test te doen inplaats van 5 nov. Ik denk inderdaad dat het bruine bloed wat ik verloor me eiersprong was, en gister misschien me innesteling heb gehad. Dus tja ben benieuwd, of ik ongesteld word of zwanger ben.
Ik snap eigenlijkn iet waarom jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn. Ik zelf ga er van uit dat ik ongesteld ga worden. Omdat ik nog steeds bruin heb, en t geen eisprong of innesteling meer kan zijn. Ik zie t allemaal wel. Maar denk gewoon dat t ongie gaat worden. Maar wil vanavond er best een testje tegenaan gooien.