Ja dat vind ik ook! eerst maar genieten, zover is het nog lang niet! Ik ga nu lekker tv kijken! Misschien tot morgen! slaap lekker! groetjes Wendy
Ja, ik wou er ook mee stoppen voor vandaag. Ik kom morgen zeker nog even kijken. Lekker slapen, en tot morgen dan maar. -x- truus.
goede avond meiden ik wil ook wel gezellig mee kletsen ik ben al een hele poos langer gestopt met de pil om precies tezijn 11maanden maar sins ik gestopt ben ben ik pas 3 keer ongie geworden moet nu 8 oktober naar de gyn om alles telaten onderzoeken zal me eigen ook even voorstellen ben priscilla 22 jaar jong en mama van een lieve zoon genaamt jason woon samen met me man ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn
Hi Priscilla, Gezellig dat je met ons mee doet. Maar wat vrremd ja dat je in die 11 maand tijd maar 3x ongi bent geweest. Nou ja, ook wel lekker eigenlijks. Die klaaierij is toch ook niks.... Maar van mij mag je gezellig mee kletsen. Groetjes Truus.
Hallo Gezellig hier! Ik ben Dayenne en ik ben 18 jaren jong. Ik woon sinds een jaar samen met mijn vriend, en we zitten nu in de 3e ronde voor een wondertje! Ik wil iedereen veel succes wensen, en ik zal hard duimen voor ons dat het snel lukt! Liefs Dayenne
Jeej, ben niet meer alleen. Och, ik voelde me toch zo enzaam hier..... Hai Dayenne (mooie naam trouwens ) Gezellig dat je even komt kletsen. Ik wil jou ook succes wensen. Jammer voor je dat je alweer in de derde ronde zit. Word je nou niet gek van dat wachten steeds? ben nu nog steeds in de eerste ronde, en vind dat wachten nu al niks. -x- truus
Haha ja zag dat je eenzaam was, dus dacht: ik kom je vergezellen! Dank je Hmm ja word wel gek soms haha! Maar als ik denk dat sommige jaren bezig zijn, vind ik dat ik niet moet zeuren . Ik hoop dat ons geduld word beloond! Liefs Dayenne
Ja Dayenne, daar heb je ook je wel weer gelijk in. Maar ik ben weer zo 1 die als ze iets beslist heeft, dat dan ook gelijk wil. Ik weet ook wel, dat t niet altijd zo werkt. Ik hoop ook inderdad dat ons geduld snel beloond mag worden. Die van jullie natuurlijk ook.....
Hihi zo één ben ik er ook hoor! Zodra ik mijn zinnen ergens op heb gezet, dan wil ik het ook direct. Pff vreselijk is dat haha.
Ja, is echt vreselijk. Maar zie net dat je 2 x een miskraam hebt gehad. Wat erg voor jullie. Ken t zelf niet hoor, maar heb t van dichtbij meegemaakt bij een vriendin. Dat zijn geen leuke dingen. Nu hoop ik des te meer voor jullie dat t snel raak is.
Lief van je thanks Ja dat was inderdaad niet leuk. Ik slikte nog de pil, dus op die manier kwam het nóg onverwachter. Zo kwamen we er wel achter dat we maar 1 wens hadden en dat was kinderen krijgen!
Dus....je bent toen zwanger geworden door de pil heen? das helemaal ja wat. Ik heb ooit 1x gehad, dat ik de pil vergeten was. Toen woonden we net samen. Heb kinderen altijd al heel erg leuk gevonden, en heb ook altijd gezegd; met liefde gemaakt, zal t ook met liefde opgroeien. Maar toen ik m vergeten was, toen kneep ik m wel hoor. Heb toen ook maar snel de morning after gehaald. Maar ben nu wel blij dat t toen goed is gegaan. En dat we gewacht hebben zeg maar. Nu hebben we er bewust voor gekozen, en nu zijn we er ook allebei klaar voor.
Inderdaad, het is beter als je er bewust voor kiest en er samen klaar voor bent. Al waren mijn kindjes gewenst geweest als de zwangerschappen goed waren gegaan, daar niet van. Maar das logisch natuurlijk. Ik ben vorig jaar ook wel es de pil vergeten, en had 1x de MAP gehaald. Toen kneep ik um ook hihi! Maar goed, nu zijn we er klaar voor en gaan we er voor de volle 100% voor!
Ooowww jah, tuurlijk dom van me. Maaruh ik ga stoppen, lekker naar bedje toe. Tot de volgende x. -x-truus.
hoi, mag ik gezellig met jullie mee kletsen. ik ben claudia 27 jaar heb al een dochtertje van 3 jaar. we zitten nu in ronde 2. bij mijn dochtertje was het in ronde 2 al raak. Dus benieuwd hoe het nu gaat. groetjes claudia
Gezellig Claudia! Wat leuk dat je al een dochtertje hebt. Spannend hoor, ik hoop voor je dat het deze maand raak is! Liefs Dayenne