Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Zal heel goed kunnen. Ik zal voor je duimen, en aan je denken. Misschien helpt dat een beetje. Mag ik je echte naam weten? IkDus schrijft zo lastig.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja dat snap ik wel. Ik hoop t natuurlijk zelf ook. Maar ik heb zelf de moed al laten zakken. Als ik test is t meer om een bevestiging te krijgen. SNap je.

Ik gun t iedereen ook wel hoor. Je wilt iets, en dan ook t liefst zo snel mogelijk.

3. Niet meer actief

Pfoee ik blijf liever anoniem, straks heb ik vrienden ofzo die dit lezen, maar ach wat kan mij het schelen.
    Noem me maar Dees.

4. Niet meer actief

Ik snap je, maarja ik hoop het gewoon heel erg voor je.
    Want dat wachten is gewoon niets, ik vind het nu al erg.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    He dees,
    Zie je dat schrijft veel makkelijker. Ik heet ook geen truus hoor. Is m'n koosnaampje. Zelf heet ik Jeanet. Ach en ik ben al ontmaskerd door een vriendin van me. En verder zullen er wel geen bekenden van me meelezen.

Vriendin stuurde me van de week een privemail. Wist helemaal niet dat ze ook op t forum was. Ze had mijn naam dus wel door. geeft niks hoor. Nu hebben we samen een geheimpje en das ook leuk.

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    haha misschein ken ik jou wel wie weet.

7. Niet meer actief

Ohoh, dat ze dat gewoon ontdekte, wel goed van dr.
    Mij maakt het eigenlijk niets uit of vrienden mee lezen of niet, ik ken toch niemand die zwanger is of wilt worden dus de kans is klein.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ja die kans is bij mij ook klein. Ik wist alleen van die vriendin wel dat ze ook graag een kleine willen. Maar wist helemaal niet dat ze ook op forum zat. Ach vind t ook helemaal niet erg hoor. En verder kan ik me niet indenken dat er nog andere bekenden hierop zitten. Ik maak er ook geen geheim van dat we kids willen. De meesten verwachten dat wel al van ons. Omdat ik ook al 27 ben.

9. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    En ik denk ook wel dat er meer meiden zijn die Dees heten en 19 jaar zijn. De kans is dus klein dat je nu herkend word. Is t bij jullie ook zo koud?
    Me handen zijn haast ijsklompies

10. Niet meer actief

Jaa, bij jou zullen ze niet raar kijken dat je zwanger probeert te raken.
    Bij mij wel ik ben 19 bijna 20, en mijn relatie is eigenlijk ook nog best kort, dus als iemand van mijn vrienden het weten zullen ze ook raar denken en me dom vinden ofzo, ik heb daar geen zin in.
    Vooral niet omdat dit de laatste maanden zal wezen dat ik echt contact met ze zal hebben.

11. Niet meer actief

Jaa hier is het ook erg koud, ik heb al sinds paar dagen lekker de verwarming aan.
    Maar misschien heb ik het ook koud omdat ik niet zo lekker ben.

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Als die vrienden van je je goed kennen, dan weten ze ook wel dat nu t goed zit met je vriend, dat t dan ook niet lang meer kan duren dat jullie aan kinderen denken. En als ze dom vinden.....Dan zijn t denk ik geen vrienden.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Word t nu nog niks beter met je? Misschien moet eens even lekker onder de warme douche. Of even lekker in bad ofzo......Kan ook wonderen doen.

Zit oprah te kijken. Jeetje dat mens word er ook niet knapper op.

14. Niet meer actief

1 ken ik al echt een lange tijd, maar zij vind het dom als ik er nu aan denk om kinderen te krijgen omdat we naar Spanje gaan verhuizen..

Niet omdat ik bijna een half jaar met me vriend ga.

Wat de andere van vinden vind ik eigenlijk niet zo belangerijk, want hun ken ik niet zolang.
    Zij is de enigste die me echt goed kent, en die me niet heeft laten vallen.
    Dus haar mening vind ik toch wel een beetje belangerijk.
    En ik snap ook best dat ze het niet verstandig vind, want ik denk er ook af en toe aan.
    Omdat we in Spanje een heel nieuw leven moeten opbouwen en met een kind of kind opkomst een stuk zwaarder zal zijn misschien, maar het kan me eigenlijk niet schelen.

15. Niet meer actief

Als ik ga douchen raakt me neus nog verstopter :S.
    Helaas heeft mijn opa geen bad, zat er zelfs aan te denken om gewoon naar me moeder te gaan om in bad te gaan, haha.
    Maarja vanavond gewoon weer vroeg naar bed, ik ga zo naar buiten omdat we bij mijn tante gaan eten, dus misschien helpt een frisse neus wel.

Oprah dat heb ik al tijd niet gezien.
    Vind er niet zoveel meer aan.

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik vind dat je er lekker voor moet gaan. En ik weet zeker dat jullie t wel redden met een kleine. Je moet denk ik alleen je prioriteiten aanpassen. Je kunt bijvoorbeeld niet t duurste van t duurste nemen. Maar ik weet wel dat je kindje heel veel liefde krijgt. En dat is toch wel een van 't belangrijste denk ik hoor.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Volgens mij ben je echt een familiemens. Als ik t allemaal zo eens lees. Maar van douchen komt t juist los hoor. Heb zelf de neus ook dicht. En onder de douche komt t door de stoom allemaal wel los. En je word er ook weer lekker warm van.

Maar ik ga stoppen. Even de schoenen aandoen. En dan wachten op de taxi. Misschien tot vanavond. Als je dan al niet in bed ligt.......
    Beterschap Dees. En eet smakelijk bij je tante.

18. Niet meer actief

Daarom zijn we ook zo hard aan het sparen, ik wil onze kindje alles kunnen bieden wat hij/zij nodig heeft.
    En gelukkig heb ik een vriend die meubelmaker is.
    Dat scheelt ook al een boel geld haha, hij mag een mooie comode maken en een mooie baby kastje.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Altijd handig om een meubelmaker te hebben.

Nou ik ga hoor. Vond t gezellig met je.
    Doei doei

20. Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook gister avond, had me douche nog warmer dan normaal want had het nog steeds koud.
    Maar niets hoor, normaal heb ik dan een paar uurtjes weer een normale neus, maar gister was het alleen maar nog dichter gaan zitten:S
    Echt raar.

Ja, ben wel een familie mens, toen ik bij me moeder at, at ik nooit gezamelijk omdat me stiefvader een naar mens is.
    En bij me tante kan ik wel gezamelijk eten, al kan dat niet altijd even rustig, want ze heeft een heeel druk zoontje.

Maarja ik ben benieuwd naar je testje, ik zal voor je duimen dat het raak is. En misschien spreek ik je morgen weer.

Groetjes en kussies.

Deel Deze Pagina