Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @ honey711 Wat een schattige echo, zo kun je inderdaad goed zien hoe snel de kleine groeit , Wat ontzettend leuk om te zien ;)

2. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    ja inderdaad wel leuk als je het zo op de voet kan gaan volgen he

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik wil ook een echo :(

Toch is t niet eerlijk. De een krijgt om de haverklap een echo. Terwijl een ander (ik dus) heeeeeeeel erg lang moet wachten voordat ze een echo krijgen. En dus pas zekerheid hebben......

:( :( :( :( :(

Ga nu een potje balen op de bank.!

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Iemand hier die onderstaande ook echt gebruikt als graadmeter om sex te hebben?

"Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.

De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong. "

Volgens dit verhaal ben ik dan namelijk nu erg vruchtbaar dus ik hoop eigenlijk heel erg op succesverhalen ;)

5. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi truus ik had ook gehoopt voor je dat jij ook zo veel echos zou krijgen.
    maar een ding is zekker als jij daar dinsdag ligt dan zie je al een heel kindje en dat is ook leuk.
    ik kan er ook niets aan doen dat het bij mij zo ging
    en misschien gaat het hier wel anders dan bij jullie ik weet het niet.
    maar dinsdag word het jullie dag, en je gaat dat dan ook heel mooi beleven.
    ik vind wel dat het alemaal heel snel; weer voor bij is. maar het komt wel goed.

dikke knuffels honey

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej lieve meiden

Sorry dat ik zo weinig online ben laatste tijd. Heb het heel druk :(. Mijn ongi is alweer voorbij en we hebben ook al geklust. Heb al een paar dagen flink vruchtbaar slijm, niet normaal :eek:. Haha zo is het wel duidelijk...
    Morgen ben ik wat eerder thuis, maar krijg dan visite dus dan kan ik weer niet kletsen hier :(. Moet wel ff bijkleppen. Hopelijk van het weekend.

Iedereen lekker slapen (waarschijnlijk liggen jullie al op 1 oor) en fijne dag morgen!

-xxxx- Dayenne

7. Niet meer actief

Hey Dayenne, ik miste je al !
    Heb je werk ofzo dat je het zo druk hebt ?

Dikke knuffel

8. Niet meer actief

Truus, we hebben dezelfde dag een echo spannend zeg ! Hopelijk voor ons beide goed nieuws ;)

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    18 maart, dat is lekker snel joh! Hopelijk goed nieuws! :D

Hoe is het verder?

10. Niet meer actief

Jaa, ik hoop het ook.
    De dokter vond het goed van me dat ik me wou laten onderzoeken, en zei ook je hebt inderdaad een verhoogd risico. Ik kwam er dus net achter dat mijn oma het ook heeft gehad, en de moeder van mijn vader had waarschijnlijk ook problemen met de baarmoeder.

Maar verder gaat het goed, en hoe is het met jou?

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het is zeker goed dat je het doet! Ook voor je eigen gemoedsrust! :) Ik weet dat mijn moeder en al haar zussen er ook last van hadden, dus misschien is het voor mij ook eens handig om te laten onderzoeken.

Verder alles goed hier! :D Zit alleen en heb geen zin :(

12. Niet meer actief

Aaah helemaal alleen, is je broodje ei er wel ? ;)

Ja, ik zou zeker er wat over zeggen bij de dokter, het kan toch een probleem gaan vormen afhankelijk van de plaats. Mijn HA had het zelfs over baarmoeder verwijderen.

Als je gewoon je hele cyclus pijn hebt in je buik en straks je menstruatie ( als die nog komt ) "heftig" is moet je zeker even na de HA gaan om door verwijzing te vragen.

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee :( Kwam er vanmorgen achter dat ik alleen korstjes brood heb meegenomen.. Haha!

Maar ik ga inderdaad wel even navraag doen bij mijn mama! Jij in elk geval succes! Hopelijk zit er bij jou geen cyste!

14. Niet meer actief

Je bedoeld vleesbomen :p

Aah dus je zit gewoon zonder je broodje ei !
    Zit er niet een lekkere bakker bij je in de buurt ?

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    :oops: Dat bedoel ik ja! Haha ;)

Ik ga zo even de kantine overvallen :D Even een lekker broodje halen! :D

16. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Goeiemorgen meisies.

Hoe is ie hier?

@ Dees -> Bedankt voor je lief berichtje op mijn blog. XXX
    Spannend meis dat je dinsdag ook een echo hebt. Wel heel erg fijn dat je zo snel al mag komen. Hoe laat word je verwacht? Nou, weet je wat pas grappig zou zijn? als blijkt dat er een levend beebje inzit. Niet verwacht, maar o zo welkom....

@ Linda -> Ik ga me zo lekker een broodje ei maken. NANANANANANANA Of wentelteefjes of een gebakken eitje. Ik weet t nog niet zeker.
    Maar ei word t zeker.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Good morning ladies!

Net heerlijk onder de zonnebank gelegen. Moet nog echt een beetje bruiner worden hoor!

Haal maar wat lekkers bij de kantine, dat heb je de laatste werkdag wel verdiend haha :p .

18. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Meiden,

ff een vraag! Wanneer weet je of je vruchtbaar slijn hebt :). ik heb nu al sinds gister eigenlijk bijna geen afscheiding...waarf zou dit door kunnen komen?

19. Niet meer actief

Haal je meteen een pistoletje met ham voor mij Linda, heb ik wel trek in :p..

Truus, geen dank hoor jij ook bedankt voor je lieve berichtje :D Ik word pas 18.20 verwacht dus dat word de heledag niet eten, als ik zenuwachtig ben kan ik gewoon niet eten :(.
    Zou wel leuk zijn een beebje in mijn buik, maarja dat zal helaas niet doorgaan. Misschien zien ze wel eitjes zitten dat zou wel leuk zijn. Maar ik heb geen idee of ze zoiets inwendig bekijken of dat ze het uitwendig doen, want met uitwendig lijkt mij dat ze dan geen eitjes zien.

Pff ben echt zo bang voor de uitslag :(

20. honey711

honey711 Actief lid

16 feb 2007
    413
    0
    0
    hoi ikdus het komt wel goed.
    ik denk dat je dan een inwendige echo krijgt.
    wand dan kunnen ze meer zien.
    het komt wel goed
    ik hoor het wel van jullie he dinsdag hihihi.
    ik ben echt benieuwt.

liefs honey

Deel Deze Pagina