Ooh lieverd, wat spannend voor je zeg. En kl*te dat je de hele dag moet wachten voordat het onderzoek plaatsvindt. Ik heb geen idee of je van buiten eitjes ziet, maar lijkt me wel gaaf om ze te zien. Truus, nog heeeeeeeel even wachten en dan mag jij je kleine smurf zien. Gewoon even leuke dingen doen dit weekend en dan is het zo dinsdag. Ik ga dit weekend mijn trouwjurk ophalen, spannend!
Sucre leukk je trouwjurk ! Ik wil een foto ervan zien hoor, dus je past het maar even en laat een foto maken goed? Honey, denk ook dat het inwendig is, ik zie het dinsdag wel.
Ja Sucre, We willen wel foto's zien hoor. Desiree, is ook zo lief om een foto van dr trouwjapon te showen. Dus verwachten we van jou natuurlijk niks minder. WHahaha Jeetje dees, dan mag je de hele middag niet eten.... Dat is vervelend. Dat ze dan nog zo laat afspraken hebben. @ honey. Moet ik dinsdag met een volle blaas of een lege blaas de echo laten maken? Kan ik daar ff rekening mee houden....Hihi
Ik ga in april trouwen, dan zet ik wel een foto neer. Mijn vriend weet dat ik op dit forum kan, straks kijkt hij per ongeluk . Maar ik kan jullie vast 1 ding verklappen: Hij is zooooooo mooi! Groen met oranje bloemetjes, gaaf he?
Nou bijna dezelfde al ik dus...... Hihi. Heb je nu geen foto of een platje? Zet je m even in je album. Voor een half uurtje ofzo. Kunnen we ff spieken. April duurt ja nog ZOOOOOO lang! Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeee!1
Uhmmm.. even denken... uhm.... nee. Ik doe het niet. Is net zo als met zwanger worden, geduld wordt beloond . Niemand weet hoe die eruit ziet (behalve de kleur whoehahaha). Jullie moeten echt nog ff wachten. Maar hij is echt heeeeeeel mooi, zucht-zwijmel...
Erg flauw hoor. Maar wij vertellen t echt niet door..... En we kennen je ook niet. Dus kunnen t ook aan iemand door vertellen..... ah ah ah please please. *zakt al smekend door de knieën*
Ooh enne, ik heb ook geen foto digitaal, dus als ik het wel zou willen laten zien, dan zou het nog niet kunnen. Maar mochten jullie zin hebben, de thee staat klaar en heb wel een hele mooie uitgeprinte foto! Ga ik zo maar weer lekker naar kijken. Ik voel me dan net een prinsesje hihi..
goeie middag allemaal. ik heb jullie hulp nodig, ik weet niet of het met zwanger zijn of worden te maken heeft. maar ik heb al 2-3 dagen last van wittige vloeiing als ik het tussen mijn vingers beweeg is het net ruw eiwit, dikkig en plakkerig
Truus, ik mag wel eten maar door de zenuwen lukt dat niet.. Ik kreeg zelfs vanochtend geen hap door mijn keel en zat spontaan aan de diarree Sucre, apparte kleuren zeg ! Ben zooo benieuwd kan niet wachten om het te zien ! Je zet hem dan maar gewoon eventjes en haalt het dan meteen weg.. Weekenden ben ik nooit online alleen zaterdag ochtend, dus ik hoop dat je maandag weer de foto voor mij wilt plaatsen
Van die kleuren is maar een grapje . Ik denk ook dat het vruchtbaar slijm is. Al heb ik dat zelf nog nooit gehad. Maar je wordt erg wijs hier op het forum! Ik ga zo even ontbijten. Jullie zijn veel te verslavend! En ik moet wel goed gevormd mijn jurk in .
Dan kun je beter niet ontbijten. Pas je nog beter in je JAPON! O ja, zeg maar niet te hard dat we moeten komen. Gelderland is niet zover voor mij.!
Ik ben 1 van de weinige vrouwen die blijft eten . Ik heb altijd honger! En ik heb een prima gewicht. De laatste keer dat ik mijn jurk paste, mocht ik zelfs nog wat meer borst krijgen. Hoopte zwanger te worden, dan zouden die borsten vanzelf komen. Maar dat lukt tot op heden niet, daarom maar lekker eten .