Je bent gemeen Sucre ik wil zien haha.. Ik dacht al dat het een grapje was, maarja je weet het nooit hè Shandro, het zou kunnen dat het je ei is hoor, dus gewoon klussen voor de zekerheid Truus, hoelaat moet jij voor je echo?
Mijn mama zei vroeger altijd omdat ik grote borsten wou hebben dat ik flink veel melk moest gaan drinken. En ze heeft gelijk gehad. Heb nu cup F. Misschien heb ik dan wel iets teveel melk gedronken!
Dacht ik ook aan. Maar ze had niet geklust zei ze. @ Dees, ik moet om 9.40 voor de echo. Meiden, wat zal ik eten? a-> Wentelteefjes b-> Gebakken ei op brood c-> gekookt ei op brood Please help me!
Ja, dat is wel laat ja.. Ik weet het dan ook niet. Even afwachten tot je nod. Ik hoorde altijd dat ik korsten van bruin brood moest eten. Uiteindelijk ben ik tevreden mee, toen ik een relatie met mijn vriend krijg, zijn ze vanzelf groter geworden haha. Net als de rest van mijn lijf..
Hihi hier net zo. Toen we net verkering kregen (ik was 16) toen had hij een handje vol. En nu heeft hij haast 2 handen nodig....... En inderdaad, de rest van mijn lichaam is ook meegegroeid.... Helaas.
Hmm Shandro dan weet ik het ook niet, sorry.. Bij mij is slijm een voorbode van ongi. Truus, dat is lekker vroeg ! Ennuh eet maar lekker wentelteefjes zolang je maar wat voor mij bewaard Sucre, ik eet ook vaal veel en ik ben zo dun als het kan. 52 kilo :S
Ik zal wel een aantal wentelteefjes extra maken. Aangezien jullie ook allemaal wel wat lusten, En dees, bij jou mag er wel een paar kilo bij. Makkelijk gezegd he? Weet t meid, de een groeit al van kijken naar eten en de ander die kan nergens van groeien. Zolang jij je maar lekker voelt hoor. Ennuh ik vind je niet te dun. Je bent ook niet zo groot. Dus goed in proporties!
Meiden, Ik had net in mijn ei. Doorzichtig en ik kon er draden van trekken.................. Is mijn ei nu vruchtbaar?
Wahahah Truus, ja ik denk dat hij vruchtbaar is ! Prik je vork er maar in, dan word het ei vast bevrucht ! Als het helemaal geel is, dan is het raak . Tja, oké ik geef toe ik ben normaal qua postuur. Al heb ik er graag wat kilo's bij. Maar dat komt vanzelf wel tijdens een zwangerschap. Gewoon daarna niet sporten ahah
Ik heb het ook alweer op. Ze waren niet zo lekker als anders, maar toch lekker En is je eitje zwanger?
Niks aan he, om zo ongi te zijn! Met de pil was het fijner, minder pijn en minder heftig. Maar we weten waar we het voor doen Bij mij is het vandaag geloof ik eindelijk over. Kan eindelijk de maandverbandjes weer opbergen (hopelijk voor een klein jaar ). Ik ben even een paar daagjes weg. Succes iedereen en veel klusplezier!