Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Alleen met de pil wel veel langer ongie.
    Minstens een week.
    Nu (nou ja, voor ik zwanger was) word t na 3 dagen hevig bloeden al een stuk minder.
    Dus, doe mij de ongi zonder pil maar.
    Heb nu tegenwoordig ook niet meer zo vaak last van migraine. Terwijl t met pil altijd zo 1 x in de maand was. Ik ben gelukkiger zonder pil!

2. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Re81
    Ik hoop voor je dat je ongi vandaag ophoud !
    Zal voor je duimen ! Het is ook #!$!$ om zwaar ongi te zijn :(

@sucre
    Mee eens doe mij de pilongie ook maar ! 3x beter ;)
    Heel fijn weekend !

@ truus
    Ik was juist minder ongi met de pil max 2 dagen nu 5 dagen en veel heftiger :(
    En jij mag helemaal niet meer klagen nu je zeker 9 maanden niet meer ongi word ;)

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Mij hoor je zeker niet klagen.;)
    Maar ja, eigenlijks mag ik ook wel heel hard klagen......
    Want ik moet de hete zomermaanden met een hele grote buik lopen. Ja ik weet.....
    Ik heb er zelf voor gekozen. En ik wou t zelf.

Zucht. Oke ik zal niet klagen

4. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Haha inderdaad zelf voor gekozen ;)

Maar van mij mag je daar van het zomer best even over klagen hoor wanneer je het niet meer kunt uithouden door de warmte !

5. Niet meer actief

Ach Truus liever dat jij het zo warm hebt met zo een buik dan je baby..

Een neefje van mij is ook in de zomer geboren en het was niet leuk om hem als baby zijnde zo te zien zweten. Arme baby was het hoor :p

En ik loop straks ook met een dikke buik in de hitte en dan langer dan jij :p

6. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Als het goed is lopen wij dan allemaal met zo'n dikke buik ;)
    Toch....... laten we het hopen!

7. Niet meer actief

Ik hoop het wel, al zal ons buik wel meevallen in de zomer helaas :(

8. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Gelukkig wel ^^ ik moet er niet aan denken om met zo'n dikke toeter in die hitte te lopen .....

Ik ga naar bed dus weltrusten allemaal en tot morgenavond !

9. Niet meer actief

Lijkt me ook niets om met een dikke toeter in de hitte te lopen, maar ik had graag wel nu al zwanger zijn geweest.. Maar dat mag ook wel na een half jaar oefenen he ? ;)

Slaap lekker liftrasa en een fijn weekend.

10. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Helemaal mee eens hoor Dees , maar deze ronde is onze ronde.
    Mogen we in ieder geval nog met een klein buikje rondlopen van het zomer ;)

Fijn weekend en slaap lekker voor straks Dees.

11. Niet meer actief

Hihihi jullie wel ja, in Spanje is het vast niet te warm voor een dikke buik in oktober ofzo..

Thankss liftrasa, en jij ook wel een beetje uitslapen he ;)

12. Zijn hier nog dames aanwezig? Hier nog geen voorbode van een eisprong.. cyclus zal wel weer langer worden. Hoop het niet want wil niet op mijn bruiloft ongesteld zijn!

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej Desiree!

Balen dat je eisprong er nog niet aankomt!
    Die van mij ook nog niet.
    Ik zal duimen dat de eiboer snel langskomt voor ons ;)

Verder alles goed?

14. Ja die eiboer mag wel eens komen, anders moet ik weer een nieuwe ovulatietest halen en die zijn niet zo goedkoop... We hebben eindelijk internet, niet via de gewenste manier maar het is zo wel beter eigenlijk! Het doet het tenminste :)
    Nou jouw ei mag ook wel eens opschieten, weer klussen ;)
    Verder wel goed hoor.. niet echt super ofzo, erg veel moe nog en iedere dag hoofdpijn. En ben niet echt positief over het zwanger worden, tenminste bedoel dan dat ik een beetje het geloof kwijt ben dat het voor de zomer gaat lukken.. We zijn pas sinds december echt bezig maar nu heb ik dat gevoel al :confused: Scheelt wel dat ik niet zoveel bezig ben ermee nu.
    Ik hoop dat het met jou wat beter gaat!

15. Yay, eindelijk positieve ovulatietest! Dat wordt morgenochtend weer de wekker om 7 uur om te tempen :(
    En bij jou al wat Dayenne?

16. Weten jullie eigenlijk welke dag ik het beste kan klussen, vandaag of morgen? Want ik denk dat me ei er pas overmorgen is! (dat was zo vorige cyclus)

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik denk dat je het beste vandaag én morgen kan klussen. Toch? Of zou dat niet goed zijn voor het zaad?
    Anders doe je morgenvroeg :p. Zit je er tussen in haha. En dan overmorgen nog es. Dan zit je toch wel goed?

Bij mij nog niks. Heb al wel een paar dagen rekbaar slijm, wat nu weer minder wordt. Dan moet ie er toch wel aankomen. Ben benieuwd wat mijn temp morgen is ;).

18. Ja dat had ik vorige keer gedaan, maar twijfel wel aan of dat wel zo goed is. Aangezien de hoeveelheid zaad wel minder is als je het de dag erna weer doet. Maar we gaan morgenmiddag klussen, en de dag erna weer 'voor de zekerheid'.
    Nou hopelijk komt jouw eitje ook snel. Maar denk het wel, je cyclus is maar net een aantal dagen langer. Hopelijk worden ze deze maand wel eens bevrucht, haha..

19. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    Hey meiden , mag ik mij hier aansluiten, ik kom van een andere topic maar daar hoor ik niet meer bij, en mijn andere forum is gesloten,
    maar ik lees graag mee al hoor
    groetjes

20. Hee Kitty, hoe is het? Zo al 4 dagen overtijd, denk je dat je ongi nog komt of..? Al getest?

Deel Deze Pagina