Ja, dat vind ik wel heel erg scheetig. Zwarte poesjes vind ik niet zo grappig....... Kom ze liever niet tegen. Lief hoor van je mannetje dat je een katje voor je verjaardag krijgt.
Ik hou ook niet van zwarte katjes. Vind die best eng. Ze heeft volgens mij ook een witte buik. Ja lief he? Vind het best spannend, heb nog nooit een huisdier gehad. Alleen hamsters, maar die sliepen de hele dag haha.
Ik ben zelf meer een hondjes type. Maar vind kleine katjes wel leuk hoor. O, ja ik heb ook nog 2 vissen. (van die dop-oog ) Had je die foto van mijn hondje ook nog gezien?
Haha geweldig die vissen. Moet daar altijd zo om lachen. Ja heb inderdaad jouw hondje gezien! Wat een scheetje. Ik ben ook een hondjes type hoor. Maar heb te weinig tijd om dat beestje dan op de voeden. Zodra ik zwanger ben en het kindje is er, dan wil ik wel een hondje nemen. Ben dan toch thuis .
Ja dat is waar. Wij hebben er nu 1, en daar houden we t ook maar bij. Word me anders behoorlijk druk. Meid, ik ga stoppen hoor. Ga slapen. Heb vierkante oogies. Tot snel.....en nu niet weer zo lang wegblijven hoor.
Wat leuk, een grijze. Die van mij is bruin. Snel foto's maken dan als ze er is Ik ga nu ook slapen. Trouwens, als ik misselijk ben, hoef ik nooit over te geven. Dat scheelt. Zo wil ik ook wel zwanger zijn Mijn NOD wordt nou 30 maart.. Dan zou ik niet meer ongesteld zijn op mn bruiloft dat scheelt. Hadden jullie dat trouwens nog gelezen over mijn jurk. Ongelofelijk he Ben nou wel weer gerustgesteld over dat slijm, nu maar hopen dat het hier ook zijn positieve uitwerkingen heeft haha Trusten allemaal
hallo allemaal, hoe gaat het hier. met mij goed ik kan over 3 dagen alweer testen en ik kan bijna niet wachten.
Hey Dees, onze NOD scheelt dus 1 dag Hopelijk is het posi Wat een dilemma met je jurk, wanneer is hij nu binnen ? Shandro, spannend zeg ! Voel je al iets?
Woops, mijn banner geeft niets aan........ hoe werkt dat? Kijk, ik heb normaal 25 dgn cyclus en vorige maand 26.......... Eigenlijk moest ik het dus gisteren worden, maar misschien wel vandaag.... Het kan allemaal nog . Ik ben al 1,5 week 's ochtends misselijk, maar ik denk dat ik het mezelf aanpraat . Zal je zien, kom ik over 10 minuten terug met 'helaas, volgende maand beter' , maar ff afwachten
Is het ook jou NOd Kavana, spannend zeg ! Misschien even je banner aanpassen die van lilypie gaan automatisch op nieuw.
Jeps! Negatiever dan negatief! Haha! Ga nu echt wachten met testen tot volgende week, dan zou ik officieel overtijd moeten zijn (bij mij weet je het maar nooit he?!) Hoe is het met jou? Eitje al gevonden? Of wordt het een paasei?
Hahaha klopt bij jou weet je het nooit. Maar 21 maart is jou NOD toch volgens de HA ? Dus dan zou je eventueel opnieuw kunnen testen ? Ik heb vandaag een eitje ondekt dus morgen zal hij springen, we zien het wel met de echo morgen
Spannend hoor! Ik hoop dat je alleen een prachtig ei krijgt te zien en geen vleesbomen oid.. Daar zal ik voor duimen! En vandaag lekker aan de klus! Inderdaad, 21 maart zou ik weer kunnen testen, maar daar wil ik nog even mee wachten! Ik wil het zowiezo na mijn NOD nog een weekje de tijd geven en dan bel ik de dokter, ben benieuwd hoor! Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon al zwanger ben dan, haha!
Dat zou mooi zijn! Krijg je trouwens een inwendige echo? Ben benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, heb zo'n idee dat ik er binnenkort ook 1 zal krijgen.. En ik ben heel benieuwd naar je uitslag, dus hou je me op de hoogte?
Meiden, ik krijg buikpijn............... denk dus dat deze ronde niet raak is. Maar goed, we wachten af.