Denk haast wel dat het inwendig word, ik hoop het stiekem niet maarja de kans is natuurlijk groot. Ben ook benieuwd hoe het in zijn werk gaat. Heb het wel bij mijn tante gezien. Maar ik kan me daar amper wat van herinneren is alweer bijna 4 jaar geleden. Ik hou je zeker op de hoogte, ik vertel het woensdag ochtend meteen ! Jij moet zeker bij je HA er wat van zeggen ook straks ! Ook als je zwanger bent, misschien krijg je dan een vervroegde echo .
Kavana, buikpijn kan ook komen door zwangerschap hè. Heel veel meiden denken ongi te worden terwijl ze gewoon zwanger zijn Wanneer ga je testen?
Als ik morgenochtend nog niet ongi ben, koop ik morgenavond een test (ik ben dan in een andere plaats dan mijn woonplaats ) en dan ga ik woensdagochtend testen. Ik wil het niet eerder, want stiekem denk ik dat het niet raak is. Maar ik wist niet dat je ook buikpijn kon hebben als je zwanger bent....thanks voor de info. Ik hoop wel dat ik zwanger ben (maar ik kan het me bijna niet voorstellen), en ik hoop natuurlijk dat alle vrouwen die graag kindjes willen snel zwanger zullen zijn........
@Ikdus; Het schijnt wel mee te vallen, maar ben gewoon benieuwd hoe jij het ervaart! Het zou wel mooi zijn als je te horen krijgt dat je eitje zichtbaar is! Ik ga het ook zeker vermelden als ik de dokter ga bellen! Maar wie weet word ik gewoon ongesteld! Ben ik ook blij mee hoor!
ik denk elke keer dat ik wel iets voel, probeer positief te denken. dus ja ik wil heel graag zwanger zijn
ik heb volgens mij wel meer volume in mijn borsten gekregen. alleen weet ik niet of dat komt door de hormonen of dat ik zwanger ben
donderdag wil ik testen. dan wil ik het aankijken tot maandag of dinsdag of ik moet natuurlijk al mijn ongi krijgen
Huh ik snap het niet helemaal ? Je wilt donderdag testen, maar je wilt het aankijken tot maandag of dinsdag ?
donderdag testen, als het nog negatief is dan tot maandag of dinsdag wachten met opnieuw testen. mijn moeder kreeg bij mij en mijn zusje ook pas in einde 5de, 6de week positief resultaat
nog een dag truus en dat krijg je je kindje te zijn spannend he. het is echt heel leuk hoor. groetjes honey
Hoi meiden Hoe is t hier met jullie? Met mij is t goed. Ik heb vandaag de magische mijlpaal van de 12 week bereikt. Ben zo blij daar mee. Ondaks dat ben ik toch nog niet helemaal gerust. Ik wil eerst de echo afwachten morgen. Als die helemaal goed is, dan pas kan ik juichen. Ben nu nog veelste bang dat t niet goed zit. Geeft niet. Het komt allemaal wel goed. @ Dees, He je hebt je ei gevonden meis. Mooi hoor.
In mijn schoenen bedoel je? Meid, maak je niet ongerust. Jij word ook vanzelf zwanger, let maar op mijn woorden.
Joepie gefeliciteerd met je mijlpaal Truus, morgen zie je lekker je kindje zwemmen en misschien duimen ! Ik ga voor je duimen dat alles goed zit ! Ga je ook een nekplooi meting laten doen?
zou je graag geloven maar heb iets teveel negatieve dingen in mijn leven mee gemaakt die het aardig belemmeren
Ik ga ook heel hard voor jou duimen hoor meid. Dat jouw onderzoek ook goed zal zijn. En dat er helemaal niks op te zien is. (stiekum hoop ik voor je dat een beebje op te zien is) Dan zou je raar opkijken..... We blijven positief denken. Dan komt alles goed. Aanvuling; Nee, we gaan geen nekplooi meting laten doen. De kans dat we een down syndroom kindje krijgen is minimaal. Die gok nemen we.