he dames, jullie moeten me even advies geven. vanaf een paar dagen na mijn ovulatie heb ik al taaislijm. wit,net eiwit en plakkerig
Truuus, ik kreeg geen berichtjes meer :S Zou wel appart zijn een beeb in mijn buik en een eisprong er bij hahah . Waar ik wel bang voor ben dat er straks wel een dood vruchtzakje ofzo in mijn buikje nog zit. Stomme test, had ik dat nou maar nooit gedaan. Maar de buikpijn zit vast al maanden tussen mijn oren. Shandro, ik heb geen idee ik heb alleen slijm als ik ongesteld word.
@ Shandro. Kijk eens op deze site. Misschien word je hele slijm huishouding je dan wat duidelijker. http://www.stilverlangen.com/medisch/sl ... neming.php @ Dees. O shit ja, aan een dood vruchtzakje had ik helemaal nog niet gedacht. Maar ach. Hoe groot is die kans nou.....Heel erg klein. Dat zul je vast niet zien hoor morgen. Hihi en ik denk niet dat je buikpijn tussen de oren zit hoor. Maar in je buik. Vind dat je een hele verstandige keuze hebt gemaakt, door de gyn te bellen.
Denk ook niet dat ik een dood vruchtzakje ofzo zie, maarja ik kan maar beter wel op alles voorbereid zijn. Pfff nog meer dan 24 uur kan echt niet zolang wachten hoor. Wil morgen ochtend meteen Grrr. Maar voor jou word het nog veeel spannender. Vind het zoooo leuk, ik wil wel foto's zien hoor Truusje.. De HA vond het ook verstandig dat ik hiermee kwam omdat ik verhoogd risico ben. En medisch gezien vond hij het ook slim om nu al bezig te zijn met het zwanger worden.
Ja, maar zo is het toch ook. Hoe jonger je bent hoe beter het voor je lichaam is denk ik. Tuurlijk laat ik morgen geijk foto's zien. ik zal ze geijk op de pc zetten als we weer thuis zijn. We gaan denk ik eerst even bij de opa's en oma's langs om de foto te laten zien. Dus verwacht mij niet om 10.00 al hier.
Grote meid. Maar met jou komt t allemaal goed hoor. Misschien ziet de gyn je ei wel springen.... Wel klussen hoor vanavond. Mis je ei niet! Beetje smerig voor de gyn, maar die heeft vast wel vaker wat gezien......
dank je voor je tip, als ik het zo na lees is het gewoon slijm wat je na je vruchtbare periode krijgt. wat zorgt dat sperma niet binnenkomt. dus ik denk dat ik 'normaal' ben
We gaan zeker klussen vanavond ! En als ik morgen vroeg wakker ben doen we het gewoon opnieuw hoor. Ik douche toch van te voren.
Ja shandro, ik denk ook hoor dat je normaal bent hoor.... Zou je misschien niet zo veel willen quoten? Kost namelijk erg veel ruimte opt forum.
deed het in dit geval alleen omdat er snel wordt gepraat en jij in de gaten hebt dat ik het tegen jou had
deed het in dit geval alleen omdat er snel wordt gepraat en jij in de gaten hebt dat ik het tegen jou had
Geeft niet. Ik had t wel door dat je het tegen mij had. Maar valt me gewoon op dat er tegenwoordig weer veel gequote word. En we willen niet weer moppers hebben van de mods. Meiden, ik ben weg. Moet nodig nog wat in huis doen. Misschien kom ik vanavond nog wel ffies weer. Doei doei.
ik wou dat die pakketdienst eens kwam ik heb een kado voor mijn schat besteld en hij is nog niet thuis maar dat kan niet heel lang meer duren. en ik wil hem ermee verassen
shit shit shit, mijn ventje belde net hij is met 30 min thuis. en zijn pakket is er nog niet. wat ik besteld heb. iets om de dagen dat hij sex 'moet' hebben iets lekker te maken