Kitty van harte gefeliciteerd, snel die banner veranderen ! Kavana, ik vind kruidvat de pipette test wel erg fijn werken 2 voor 5 euro.
@kavana: geen idee. Heb vorige maand 2 testen geprobeerd: Jan Linders (huismerk) en Clear Blue. Ze werkten allebei hetzelfde én ze gaven allebei hetzelfde resultaat (negatief in mijn geval). Heb nu testen van MadCare thuis liggen, via internet besteld. Predictor heb ik ook weleens gehad. Werkt ook hetzelfde als die hierboven staan. Heb geen idee welke nou eigenlijk het beste zijn. Heb wel het idee dat je bij sommige testen vooral voor het merk betaald. Correct me if I'm wrong...
Nee hoor, als hij heel positief is hoef je niet nogmaals te testen gewoon de HA bellen, gefeliciteerd ! Kan je foto maken van je test?
waarom krijg ik mijn banner nu niet goed? ik probeer het straks nog eens moet eerst naar de tandarts tot later
Kitty, dat klinkt goed! Alvast een voorzichtige proficiat! Shandro; heb er voor jou ook 1 besteld hoor! En meteen een streepje (voor op de zwangerschapstest ) Ikdus; Als ik je straks niet meer spreek, heel veel succes morgen! Ik duim voor een goede uitslag! Truus; Jij veel plezier morgen! Eindelijk mag je je kleine frummeltje bewonderen!
Kitty, van harte gefeliciteerd. Een hele fijne zwangerschap toegewenst. Maar we willen natuurlijk wel heel graag een foto ervan zien hoor. Dus kom maar op.
Zo hallo dan jullie hebben flink wat afgekletst zie ik wel Kitty gefeliciteerd Truus eindelijk gezelschap op je wolkje