Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh, wat zijn jullie druk aan het schrijven geweest. Gezellig :D .

Kitty, wat gaaf voor je! Voorzichtig gefeliciteerd en geniet van dit heerlijke nieuws! Ik had net steken in mijn zij, dus ik zei voor de grap, oooooeeeehhhh, ik voel mijn ei springen, mijn vriend meteen: kom op, klussen! \:D/

Ik zei dat het een grapje was. Dat denk ik tenminste, kan me niet voorstellen dat mijn ei nu al komt als mijn vorige cyclus zo lang duurde.

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Sucre genruiken maken van je man zijn opmerking.
    Klussen alsof je leven ervan afhangt.!

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hij is nu weer in de keuken aan het klussen. Vandaar dat ik me weer bij jullie voeg. Wie weet vanavond voor het slapen gaan nog even ;) .

Truus, morgen eindelijk je lang verwachte dag. Ik vind het zo leuk voor je! We willen ook de plaatjes zien hoor! Heb je al vlindertjes in je buik?

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    ja, die vlindertjes zitten er. Nu nog van verliefdheid hoor. Niet dat ik de beeb voel.
    Dat kan nu ook helemaal nog niet.

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik denk dat ik mijn eitje ook heb gehad! Had vandaag 36.4 ;) En al een paar dagen 36.3, dus waarschijnlijk heb ik een hele korte cyclus deze maand! :D Kan alleen niet op FF, om het te checken :(. De site doet het niet.

6. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Truus morgen eindelijk je echo spannend joh kom wel even fotoje spieken hoor

Wij gaan morgenochtend in ondertrouw en als de datum die we willen nog vrij is gaan we die ook meteen vastleggen :D

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben een internetkneus. Wie helpt mij met fertility friend? Of denken jullie dat het in mijn geval nog niet zo helpt (ivm onregelmatige cyclus) en moet je er alleen voor temperaturen? Zo ja, dan heeft het echt nog geen zin, daar wil ik nog even mee wachten, ook ivm mijn wisselende diensten. Maar tegen die tijd, mocht het nodig zijn, wil imand mij helpen? :rolleyes:

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cinneltje, wanneer willen jullie trouwen? En eventueel zwanger het huwelijk in?

Truus, ik bedoelde ook vlinders van verliefdheid en gezonde spanning. Nog een paar weekjes en dan heb je de echo niet nodig om te weten dat je kindje fladdert, verstoppertje speelt en baantjes trekt.

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Je moet er inderdaad voor tempen ;). FF is een site waar je je tempkaartje invuld. En dan zet FF een kruis waar ie denkt dat je een eisprong hebt gehad ;). Best handig.
    Ik wil je best helpen tegen de tijd dat je de site gaat gebruiken!

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Thanxxx, knuffel!

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Graag gedaan hoor, knuffel terug :D

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Sucre-> Heb je dan ook weleens nachtdiensten?
    Dan lijkt me tempen inderdaad wel lastig.
    Maar als je alleen dag en avonddiensten hebt, moet t kunnen. Je kan dan elke morgen wel op een vast tijdstip tempen.

Cinnetje-> Ja spannend hoor voor mij. Maar leuk dat jullie morgen in ondertrouw gaan. Geweldig.
    Hopen dat de datum nog vrij is. Wel even vertellen hoor....

Dayenne-> Zal me benieuwen of de eierboer is langsgeweest bij je....Zal wel heel mooi zijn.

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga zo even naar America's next top model kijken :oops: . Fout he, haha. Ik neem greys anatomy lekker op, kan ik dat erna kijken. Lekkere rustige avond.

Ik heb vandaag een mooi bos bloemen gekregen op mijn werk! Zo leuk, heb weer een diploma gehaald :D . Jiehaaaaaaaa!

14. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Als het het gratis uurtje nog vrij is 2 september half 10 en het lieftste zwanger natuurlijk maar dat hebben we niet in de hand als ik niet zwanger ben pas ik iig nog in mijn jurk

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Helaas heb ik ook nachtdiensten. Daarom is het juist zo lastig. Anders was ik er zeker al aan begonnen denk ik. Maakt een mogelijk ei opsporen wel wat makkelijker denk ik.

Ik hoop voor je dat 2 september jullie dag wordt Cinneltje. Ik zal duimen!

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Gefeliciteerd Sucre!

Truus: skattie, nog gefeliciteerd met je 12 weken! Geweldig dat tot nu toe (waarschijnlijk) alles goed verloopt! Ik duim keihard voor je, voor een goed verloop van je zwangerschap. Je verdient het.

17. Niet meer actief

Heey meiden ben er weer eens een keer in de avond..
    Me vriend is na de de broer van mijn oom samen met hem..

En er is een wonder gebeurt me neefje wilt zomaar vanavond bij mij slapen. Dus dat word vanavond een vluggertje en helaas geen ochtend sex morgen.

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Heb je vaak nachtdiensten dan?
    Ik zou t gewoon proberen joh. En dan niet tempen op de dagen dat je de nachten hebt.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nou lieve meisjes, ik ga er weer vandoor. Ben er morgen weer, alleen overdag. Fijne avond allemaal en lekker klussen, knuffelen en wees lief voor julliezelf!

Truus en Cinneltje, heel veel plezier morgen!

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dank je schat. Doet me goed. Dikke knuf voor jou.

Deel Deze Pagina