Graag gedaan Truus. Dank je voor je knuffel, ik knuffel je even lekker terug hoor....Als je het niet erg vind haha.
Zo'n 5 nachten per maand. Best wel veel ja.. Daaaaaaaaaaaaaaag! (ik kan niet wegkomen hier, jullie zijn verslavend )
Sucre, met 5 nachten per maand moet je gewoon kunnen tempen hoor. Je ziet niet precies wanneer je je ei hebt gehad als je de nachtdienst uit komt, maar je ziet wel dat je je eisprong hebt gehad Nou slaap lekker hoor liever Sucre.
Joepieee, meiden ik kan vanavond gewoon heerlijk klussen, me neefje gaat toch maar bij mijn opa in bedje kruipen en komt morgen. Helemaal prima dus
GRRRRRR DIE KUT FF DOET HET NIET Sorry, moet even mijn frustie kwijt.... IK WIL WETEN OF IK EEN EITJE HEB GEHAD
hey meiden krijg altijd een foutmelding maar mijn vriendje gaat het er morgen toch opzetten sorry hoor, ik wil het van de daken voor de hele wereld schrewen maar moet mij nog wat inhouden dat is beter nu kijken of het een of twee kleintjes zijn want dat kan goed zijn al hoop ik voorlopig dat het nog maar eentje is daar ben ik al heel blij met veel groetjes
Zal wel lukken als vriendlief ook voor 12 uur thuis komt. Ik ga straks gewoon vast douchen, dan hoeft alleen hij en dan kunnen we aan de klus, dus hopelijk voor 12 uur
Uhm Kitty, ik wil niet zeuren hoor. Maar word t niet eens tijd om te bevallen.... je had wel erg veel tijd nodig om te beseffen dat je misschien wel zwanger kon zijn.... 44weken
Kitty dan moeten we nog eventjes geduld hebben, maar dat komt goed.. Dayenne, ik wil ook weten.. Maar als je temp van 36,3 naar 36,4 is gegaan denk ik dat je vandaag je eitje hebt gehad dus nog aan de klus jij