@Dees...ik heb een paar dagen 36.3 gehad, toen 1x 36.2 en daarna 36.3 en vandaag dus 36.4. Dus denk dat ie is geweest toen mijn temp 36.2 was. Nou goed, als FF het weer goed is zal ik mijn kaartje showen
o, dan moet ik ook naar bed. Dus dan mag t hoor. Ennuh die dikke toeter van Kitty. Daar kun je toch ook niet omheen. Jeetje, ik denk dat ik dr maar van de wolk afgooi. Nu is t mooi geweest.
Inderdaad Truus. Ik denk dat je haar te lang op de wolk hebt gehouden. Nu moet je haar loslaten hoor, hoe moeilijk het ook is. Kom op Truus, wees sterk en laat los!
Aaah oké nou toch nog voor zekerheid vanavond klussen hoor je weet maar nooit Truus, hou toch maar handje vast van kitty en laat dr op de wolk zitten
zetel = bed (hoop ik toch) Zo is je banner goed hoor. Mooooie banner heb je uitgekozen. Heel lekker slapen. En lekker dromen. alhoewel je dat je nog wel genoeg gaat doen. De komende maanden. Geniet ervan meis.
Wat kletsen jullie veel zeg, ik kan niet eens in mijn neus peuteren of er zijn weer heel wat berichtjes geplaatst::
Wat kletsen jullie veel zeg, ik kan niet eens in mijn neus peuteren of er zijn weer heel wat berichtjes geplaatst::