Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeetje Kavana meid wat jammer !

Maar het kan ook nog vroeg zijn voor CB hoor, soms teste die krengen pas laat positief !

Hopelijk test je of snel positief of word je snel ongi.

Kreeg het even warm hoopte en dacht dat je positief had getest, maar helaas :(

Shandro, van welk merk was trouwens dat testje en kwam het streepje meteen?

2. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen kavana, maar je zult echt snel wel zwanger zijn hoor!

3. Niet meer actief

Dankje voor jullie lieve berichtjes. Enne ikdus -> dat was opbouwende spanning :).

Ik hoop dat ik snel ongi word, vertrouwen dat ik zwanger zou zijn heb ik niet meer na deze test :).

Volgende ronde beter! (en hopelijk zijn we dan allemaal zwanger!)

kusssssssssssss

4. Niet meer actief

ikdus: het was een romed maar het streepje kwam gelijk mee

5. Niet meer actief

Vedorrie meid :(

Ik heb slecht nieuws: Romed is niet zou betrouwbaar. Zelfs mannen zijn er zwanger mee.

En de test streep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controle steep dan telt hij pas als positief. Sorry sorry sorry

6. Niet meer actief

doe donderdag gewoon de test weer.
    zoals de banner aangeeft en dan weten we het

7. Niet meer actief

Ik hoop dat je dan een echte positieve test hebt ;)

8. Niet meer actief

Jeetje wat balen dat zo'n test niet betrouwbaar is.
    Maar Shandro, laat het donderdag gelijk weten he........

Ik ben verder echt niet op de hoogte van testen, wist alleen dat ik er geen met streepjes wilde :rolleyes:.

Jullie hadden me gisteren in de winkel moeten zien, heel sneaky voor het geval er bekenden binnen kwamen :)

9. Niet meer actief

trouwens nu ik eens goed nadenk
    ben ik wel om 4 uur nog naar toilet geweest.
    en om 7 uur heb ik al getest

10. Niet meer actief

Dat maakt niet zoveel uit hoor Shandro, het hoeft niet persee met ochtend urine.
    Zolang je maar niet of weinig gedronken hebt kan het makkelijk ;)

11. Niet meer actief

ik heb net even gezocht en 1 gevonden in mijn nachtkastje van vorige maand.
    van sensitest.
    zal zo even gebruiksaanwijzingen lezen voor hoeveel uur je niet mag drinken of plassen.

12. Niet meer actief

Het is het beste om 4 uur je plas op te houden en zo min mogelijk te drinken.

Vang het op in een bekertje en kijk dan of het geel genoeg is. Als het heel licht van kleur is test dan niet!

13. Niet meer actief

dank je voor de tip, stond namelijk niet in beschrijving

14. Niet meer actief

Klopt ze zeggen altijd maakt niets uit op welk tijdstip je van de dag test.
    Maar dat is pas met 6 weken ongeveer dan zit er in elke urine hcg hoeveel je ook hebt gedronken.

Dus nog even 4 uurtjes wachten meid.

15. Niet meer actief

ik doe mijn best om het vol te houden.

16. Niet meer actief

trouwens mijn pakketje voor mijn haantje is gisteren helemaal niet bezorgt.
    zal vandaag dan wel worden.
    dus die stress van gisteren was voor niets

17. Niet meer actief

Jeetje wat vervelend, hopelijk word het vandaag wel dan bezorgt. Zal voor je duimen!

18. Daisy80

Daisy80 Lid

18 mrt 2008
    6
    0
    0
    We zijn trotse ouders van een kindje van bijna anderhalf en ben na de bevalling weer aan de pil gegaan. Een moeilijk start met de ongesteldheid maar naar 4 maanden was alles weer oke en als t oude. Na de laatste pil van de strip ben ik op 10 februari 2008, bijna anderhalve week ongesteld geweest (erg lang voor mijn doen), omdat ik het normaal 2 a 3 dagen ben. Ik zou na het stoppen dus rond 9 maart weer ongesteld moeten worden, maar niet dus. Ik ben inmiddels wel weer begonnen met de pil (afgelopen zaterdag 15 maart). De menstruatie heb ik nog steeds niet, wel een zeurderig gevoel in mn buik (niet die pijn die ik heb als ik ongesteld worden moet), opgeblazen gevoel metname savonds kan ik mn broek niet meer dichthebben, zit niet prettig, ben erg moe en heb vlagen van misselijkheid ('s ochtens, smiddags. Ik heb afgelopen woensdag 12 maart en donderdag 13 maart getest en deze was negatief. Ik heb getest met een dipstick test van premon shop. Daar de test negatief was ga ik er vanuit dat ik niet zwanger ben, toch blijven die kwaaltjes. Ik heb ook gelezen dat als je maar lang genoeg denkt dat je zwanger bent, dat je vanzelf de kwaaltjes krijgen gaat... Dit is denk ik bij mij t probleem. Toch vraag ik me af wat ik eraan kan doen. Ben ik echt niet zwanger. Waar blijft de menstruatie? Zou het door stress / piekeren over wel of niet zwanger wegblijven? Moet ik nog een maand afwachten? Moet ik nog eens testen of een andere test proberen? Misschien vraagt u zich af waarom ik ermee zit, maar ik slik de pil. Kan dat kwaad stel dat ik toch zwanger ben?

19. Niet meer actief

Het kan volgens mij wel kwaad als je zwanger bent.
    Misschien moet je even na de HA gaan bloed laten prikken?

Het kan best weg blijven omdat je stress hebt.
    Maar met de pil word je niet echt ongesteld het zijn doorbraak bloedingen. En het kan dus dat je dan een maandje overslaat.

Ik heb het ook gehad, ik werd niet ongesteld en had de heletijd lage buikpijn. Toen ben ik na 8 dagen slikken gestopt met de pil. Ik werd een week later ongesteld. En niet zo een beetje ook.

Misschien word je dus in de stopweek ongesteld.
    En anders even wachten tot je ongesteld word, en wachten tot je ongi word. Duurt het langer dan 10 dagen na het stoppen met de pil zou ik wel even na HA gaan.

Succes.

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen lieve meisjes!
    Hoe gaat het hier?

Heerlijk geslapen en heeeeeeel veel zin om bij Truus op die mooie roze wolk te kruipen!

Ikdus, je denkt dat het dus wel zin heeft om te temperaturen? En dat moet ik doen voordat ik uit bed ga, dus elke dag om 6.15 uur. En als ik nachtdienst heb? Wanneer kan ik het dan beter doen, als ik s'ochtends thuiskom na het werken of na 8 uur slapen?

Shandro, wat spannend zeg! Hoop dat de volgende test weer positief is.

Deel Deze Pagina