Kan ik me indenken dat hij t daar niet prettig slapen vind. Maar hebben jullie daar geen problemen mee? T lijkt mij maar niks, ik ga dan allerlei dingen horen, en mezelf bang maken. Slaat natuurlijk nergens op. Maar zo ben ik.
hallo ik ben al 3 maanden gestop met de pil en het wil stets maar niet luken wat kan daar de orzak van zijn :
Tja, petra. Het is gewoon een kwestie van geluk hebben. Op t goeie moment klussen, is toch wel t belangrijkste wat je doen kan. En pas na een jaar mag je naar de huisarts voor de eventule medische kant. Als je wel gewoon ongesteld word, doet hij er nu waarschijnlijk niks aan. Wens je wel veel succes met zwanger worden. Misschien een tip. Ga je eens alle dagen temperaturen. Elke morgen op dezelfde tijd. Onder t kopje temperaturen vind je hier meer info onder. Dit geeft je een beter inzicht in je lichaam en akn wel een hulpmiddel zijn.
Ik moet zeggen, als ik alleen slaap, omdat me vriend gaat stappen of over moet werken tot een uurtje 10 / 11. Vind ik het niet zo prettig, ben dan ook echt bang dat ze rond komt spoken. Maar met mijn lieve grote vriend erbij heb ik nergens last van. Ik denk dat ik gewoon beter met de dood om kan gaan dan mijn Opa.
Val voorzichtig meid. Ach ja, laat die ongie maar komen. Dat vieze bruine heb ik nu ook wel gezien. Haha ben net zo'n vampier IK WIL BLOED ZIEN!
Ja, voor hem is het zeker anders. Ik heb hier jaren in huis gewoond en ze is dus voor mij als een 2e moeder. Maar ik wil echt niet in het donker alleen zijn in dit huis, dat vind ik echt eng. Ben echt een bangepoeperd voor dat soort dingen.
Hahaha was het maar waar dat ik het zelf verzonnen had. Hier word het vaak gezegt. Vooral tegen mijn vriend door me tante en oom hahaha.
Haha wij noorderlingen zijn wat groffer in de mond. Wij poepen niet......wij schijten. En wij plassen niet.....wij pissen. Wij eten niet.....wij vreten.
Zal ik eens wat raars zeggen. Ik schrijf PISSEN, maar er komt plassen in beeld. Rararara hoe kan dat.? Probeer maar. Nou nu al weer. Probeer eens om plassen en dan ipv la de i te doen.
Tja hij is bang voor horror films, zodra er een schrik moment komt, draait hij zijn hoofd weg of doet zijn ogen dicht of dat soort dingen. Soms zelfs gillen. Misschien ken je de film The Grudge 1 & 2, nou zo eng zijn die films niet. En jeetje wat was hij bang, ik ging steeds het geluidje doen wat je hoort in die film en ging kruipen over de grond met een gekke bek en me haar voor me gezicht. Ik heb nog nooooit zo gelachen tijdens horror films.