Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Shandro wanneer horen wij over je test of het posi is dan ? :$

2. Niet meer actief

Zoals jullie weten was ik gister avond met mijn neefje naar de huisartsenpost vanwege zijn buikpijn.

Hebben ze dat arme kind naar huis gestuurd met die pijn zal over een paar dagen over zijn gewoon zetpillen blijven geven ( 500 mg voor een kind van 3 ) Ik had vanmiddag me tante gebelt dat ze maar naar hun eigen HA moeten omdat die zetpillen niet helpen en hij pijn blijft houden in zijn buikje.

Heeft dat arme kindje een zware keel ontsteking, grrr stomme huisartsen post. Vind het zo erg en zielig voor hem. Hij werd om het half uur wakker van de pijn.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Truus wat een ontzettende mooie foto! :D
    Prachtig kindje hoor.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Dank je Dayenne.
    Wat een schatje is t al he?
    Nu al....Kun je nagaan hoezo'n lieverd het nog worden moet.

5. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden het is mij gelukt mijn testje in mijn album te zetten
    maar ik denk echt dat ik zeker zwanger ben of niet?
    groetjes

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

Kitty,
    Ik snap niet meid dat je twijfeld.
    Die test is ja mega duidelijk.
    Ik vind m echt schitterend. Zo 1 had ik ook. Kijk maar in mijn album.

En als je dan toch nog twijfeld. Zet de foto dan eens in t negatief. Dan kun je duidelijk zien dat er ECHT 2 strepen staan.
    Dit word bij twijfelgevallen nog al een zo gedaan.

Maar ik vind dat niet nodig. En daar om ga ik je nu van harte feliciteren met je zwangerschap

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Truus, ja echt een scheetje. Ik ben echt benieuwd hoe poepig hij/zij is als ie eruit komt :D.

@Kitty, meid van harte joh! Geen twijfel mogelijk. Hup, kruip op die wolk en geniet!

8. Niet meer actief

Kitty super duidelijk hoor die test je bent echt zwanger !

Kwam mij even vlug melden, wou even zeggen dat alles er prima uit zag geen vleesbomen of wat anders. Er zit een eitje aan de rechter kant van 17 mm zal overmorgen springen zegt de gyn.
    Ik had goede verdikte baarmoederslijm dus allemaal prima. De buikpijn komt waarschijnlijk gewoon van de darmen af.

En een heel uitleg: Na de eisprong komt het stofje progesteron vrij en dat kan je darmen lui en moe maken waardoor er dus verstoppingen en pijn etc. kunnen plaats vinden en dat kan dus duren tot je menstruatie. Dus meiden die na hun ei buikpijn hebben, waarschijnlijk komt het door dat ;)

9. Hee meiden.. ik ben een beetje depri.. ik kan me ei maar niet vinden. Kan het ook zo zijn dat je geen eisprong krijgt na een positieve ovulatietest? :(
    Terwijl mijn bmm ook niet zo hoog zat maar wel echt open stond. Ben ook na het klussen blijven liggen en heb geen enkel zaadje verloren. Maar dat ei.. snap er niets van.. me temp is geen enkele keer ook echt laag geweest. Zit er echt ff doorheen. Waarom word ik niet zwanger :x
    Truus, wat een mooie echo. Echt geweldig.
    Dayenne, leuk dat je gitaar speelt, ik speel ook gitaar! (al een paar jaar nu) is leuk hè :) als je in 1 x liedje kan spelen moet je wel muzikaal zijn hoor ;)
    Kitty, die test is echt enorm positief, niet meer twijfelen en ga op die roze wolk zitten!
    Dees, dus je ei komt eraan. Snel klussen ;) Blij dat er geen vleesbomen of iets zijn. :)
    Nou ik ga me gedachten maar opzij zetten. Ben vandaag echt jaloers op alle zwangere vrouwen..

10. O ik heb te vroeg gemiept, volgens FF toch ei gehad op zondag, yay! Die zaterdag ervoor heel goed geklust! :) (zie album)

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Aaaaaah Deesje, wat balen dat je je zo voelt :(. Meis, voor ons komt die tijd ook wel! Wij gaan ook zo'n mooie echo foto krijgen hoor :D. Blijf hoop houden he ;) Hoop doet leven.

Dikke knuffel van mij!

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    He meiden.

Ik kwam ffies snel kijken of Dees al weer is geweest. Ben heel blij om te lezen dat er niks vreemds te zien was. En wat mooi dat je al een eitje heb gezien. Handig ook, dat je nu weet dat ie overmorgen gaat springen. Nou dan kun je deze toch echt niet missen. Flink alle dagen aan de klus nu meid.
    Laat manlief maar even goed z'n best doen.
    Nu kun je ook mooi je tempkaartje in de gaten houden, en bekijken hoe die reageert op je ei.

Leuk hoor Dees. Zal een hele opluchting voor je wezen denk ik.

No en verder heb ik noet zo veel nieuws.
    Heb al leuke pakjes gekregen voor ukkie. 3 x raden hoezo'n dier erop staat. Kan niet missen......:)

13. nou dan heb je al op tijd een passende outfit voor hem/haar :)

14. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Oooowwww Truus wat een super mooie echo zo een wil ik ook hihi

15. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    Ja, een hele mooie echo truus! Fijn dat alles goed is! Nu echt lekker gaan genieten!

16. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goeie morgen dames, ik ga toch nog vanavond bloed laten trekken , maar nu ben ik toch zeker hoor
    ik heb al bepaalde kwaaltjes, gelukkig niet de erge
    maaar k ga even werken vandaag tot straks miss
    groetjes

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ikdus; wat fijn zeg, geen vleesbomen en een mooi eitje dat gaat springen! Precies zoals ik voorspeld had ;) Ben blij voor je! Ik hoef je niet te vertellen dat je nu moet gaan klussen, want dat doe je toch al :D

@Kitty; Meid, mooie test hoor! Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! :D

@The rest; Goedemorgen! :D

18. Niet meer actief

Dees, een dikke knuffel voor jou !

Truus, leuk hoor die pakjes !

Linda, heb gister al 3 keer geklust hahaha dus vanavond als hij klaar is met werken weer ;)
    We konden geen vluggertje doen me neefje sliep vanacht bij ons :D

Mijn temp is nu 37,0 dus een temp van je ei is al gesprongen :S Terwijl hij vandaag als het goed is springt. Weet ik dat ook voor de volgende keer mijn ei springt pas als mijn temp hoger is, en niet normaal of lager.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    De volgende keer?! We gaan ervan uit dat je deze ronde gewoon hartstikke zwanger bent, kan niet missen! :D En dan lekker al zwanger naar Spanje! JIHOE! Ik ga ervoor! :D

20. Niet meer actief

Hahahah gekkie :p

Voor jou word het ook weer spannend !
    Als het goed is word je vrijdag of ongi of ben je lekker zwanger :D

Deel Deze Pagina