Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ikdus -> wat fijn dat alles goed zit! gelukkig maar he.

Check mijn banner, dan weet je genoeg :D

2. Niet meer actief

Kavana, wat jammer dat je ongi bent geworden :(
    Volgende ronde is het raak, belooft?
    Want dat moet van mij hoor !

3. Niet meer actief

goeie morgen dames,
    heb weer een nacht overleefd zonder ongi te worden.
    heb eigelijk vandaag mijn dag dat ik ongi kan worden en hoop het zo van niet.

4. Niet meer actief

Met een cyclus van 27 dagen word je pas morgen ongesteld hoor, dus morgen is je NOD ;)

Heb je nog getest? ben namelijk zeer benieuwd :d

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Shandro; heb je geen test meer gedaan gisteren? Ben zo benieuwd! :)

@Ikdus; Voel nog geen ongi, dus heb het gevoel dat het weer lang gaat duren.. Maargoed, ik moet morgen zowiezo naar de dokter, heb waarschijnlijk blaasontsteking :( Dus zal meteen even navraag doen! :) Misschien willen ze meteen wel even een zw-test in mijn potje urine dopen! haha! :)

@Kavana; Jammer meid! Hopelijk de volgende ronde raak voor je! Ik zal voor je duimen! :D

6. Niet meer actief

ik durfde niet meer.
    doe het zaterdag pas weer.
    heb niet zo'n goed gevoel ermeer over.

7. Niet meer actief

Ikdus -> ik ben juist blij dat ik ongi ben geworden :).

Nadat die test negatief was, wilde ik zo snel mogelijk ongi worden om weer aan de volgende ronde te mogen beginnen.
    Het nadeel is dat ik nu 3 maanden mijn cyclus bijhoud, maar 3 maanden lang is de cyclus steeds 1 dagje langer gaan duren..... ik hou nu dus maar de middelste aan, weet het anders ook niet meer.....

8. Goedemorgen, weer druk hier :)
    Hoe is het met iedereen?
    Nou Linda ik ben benieuwd hoor als ze gelijk een zw test doen! Hoop niet dat je weer zo'n lange cyclus krijgt, dat is zo akelig :x . Gewoon zwanger zijn haha :p

9. Niet meer actief

dat is verstandig kavana

10. Niet meer actief

Kavana, snap dat je blij bent hoor dat je ongi bent geworden na die negatieve test ;)
    Maar had toch liever dat je gewoon laat positief testen :p Wel vervelend dat je cyclussen langer worden.

Linda, oh oh misschien een blaas ontsteking of gewoon zwanger :p

Shandro, hopelijk test je positief !

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nee, heb echt pijn met plassen, dus toch wel blaasontsteking :( Het is wel anders dan normaal, heb er alleen 's nachts last van.. Heb al heel vaak blaasontsteking gehad en dan was ik juist opgelucht als ik geplast had, maar nu moet ik juist iets in mijn blaas hebben.. Anders gaat het zeer doen, raar he?! :(

@Shandro; tot die tijd blijf ik gewoon voor je duimen hoor! Geen bloed, geeft moed!

@Kavana; Nieuwe ronde, nieuwe eitjes! Go for it! :D

12. Niet meer actief

Vergeet niet vrijdag ook meteen te zeggen over vleesbomen ;)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Doe ik! Thanks ;)

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lieve meisjes, wat een heerlijke verhalen weer!

Kitty, wat een fijne test. Je krijgt gewoon een beebpje! Er zit een wondertje in je buik! Gefeliciteerd!

Truus, wat hebben jullie een prachtig kindje gemaakt. Wat zul jij stralen en je bent vast even met je rose wolk naar de 7e hemel gevlogen :) .

Ikdus, wat een goed nieuws! Alles komt goed en valt op zijn pootjes terecht.

Kavana, lekker klussen deze maand.

Nu over mezelf, haha. Ik voelde gistereavond toen ik thuis kwam van werken een stekende pijn in mijn rechteronderbuik, boven mijn lies. Kan dit mijn ei zijn? Heb geen idee hoe het voelt, had ook niet van dat "vruchtbare slijm". De pijn duurde 10 minuten. Ik gilde meteen: mijn ei, mijn ei springt! Toen kreeg mijn mannetje heel veel zin en hebben we nog lekker geklust. Ik zei naderhand wel, het is vast vals alarm en toen zei mijn mannetje, nou en, hebben we wel mooi even lekker geoefend!

Vanaf volgende maand gaan we dan maar even temperaturen (als dat nog nodig is :D ).

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat klinkt goed Sucre! Hopelijk heb je je eitje niet gemist! :D

Toen ik tegen mijn vriendlief zei dat mijn ei zou gaan springen, had hij meteen moeite met presteren.. Teveel druk voor de mannen :) Haha!

16. Niet meer actief

Ik hoop dat het je eitje is, je kan wel eventueel vanaf morgen al tempen hoor.
    Tenzij het je eitje is geweest dan niet, maarja je kan het even proberen hè ;)

En je mannetje heeft groot gelijk was het niet je ei hebben jullie wel even kunnen oefenen is ook beter voor de zaadjes he :p moet sowieso binnen 10 dagen gebeuren steeds.

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Och die arme schatjes, als de druk te hoog wordt...

Maar ik weet dus niet of het mijn ei was, maar ja, lekker oefenen kan geen kwaad he :D . Jij weet ook nog niet hoe dat voelt he?

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ooh, dus als ik morgen temp en de dagen erna, wat moet er dan met mijn temp gebeuren?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Volgens mijn eigen gevoelens heb ik al zo'n 80 eisprongen gehad! :) Nee, weet het niet.. Ik heb deze maand ook niets bijzonders gevoeld verder, paar keer wat steekjes, maar weet het niet!

Ik heb ik elk geval bijna elke dag geklust, dus we zullen wel zien! :D

20. Niet meer actief

Uhm geen idee, want als het je eitje wel was zal er niet veel gebeuren..

Maar als je eitje nog moet komen kan je eventueel zien wanneer je eiprong is geweest. Want je temp moet minimaal 3 dagen lang minimaal 0,2 hoger zijn dan de 6 dagen daarvoor.

Deel Deze Pagina