Hallo kwebbelkonties. Lijkt wel een kippehok hier, zoveel kakelen jullie. Vind dat wel leuk hoor. Kwebbel maar lekker door hoor. Ik zweef nog ergens tussen hemel en aarde en van roze wolk naar de 7de hemel...... Meiden ik ben in LOVE..............
Zo'n mooie echo krijgen wij straks ook meiden! Alleen van ons eigen kleine wondertje. Hoop dat mijn ei is geweest en anders niet, maar het klussen blijven we zeker doen. Alleen niet elke dag, ben ik te moe voor hahahaha!
3/4 keer per week moet genoeg zijn als je het maar een beetje verdeeld Maarja we zijn nog zo "kort" bezig dat we eerst maar gewoon plezier moeten hebben met het klussen en zwanger worden en het nog niet gericht gaan doen.. Ondanks ik temp en persona gebruik klus ik toch echt alleen wanneer ik zin heb hoor haha Niet omdat mijn eitje kom
Je hebt helemaal gelijk hoor! Ik klus omdat ik het fijn vind, want als ik lig te slapen, dan hoef je me niet meer wakker te maken! Ook neit voor mijn ei Maar probeer altijd om de dag te klussen en soms wat meer, soms wat minder!
hoi dames ben ik weer even. ben blij dat het toilet dichtbij zit. moet om de haverklap erheen. drink niet eens zoveel maar moet er gelijk weer uit. om gek van te worden
Meiden, maar jullie mogen mijn beeb wel lenen hoor. Maar t alleliefste hebben jullie natuurlijk je eigen beebs. Groot gelijk hoor. Jullie zullen ook snel je eigen beebs krijgen. En Dees, jij gaat gewoon hartstikke zwanger naar spanje straks hoor. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.
Goede instelling meiden. Zo zien wij het ook voor ogen. Ik kan me alleen voorstellen dat als je een paar maanden verder bent, dat het dan soms wel meer een moetje gaat worden. Maar misschien valt het mee. Nu houden we het gewoon lekker en gezellig. Het leuke is, normaal gingen we meteen douchen, nu blijven we lekker nog een tijdje in bed liggen en knuffelen we en kletsen we gezellig .
Shandro, moet je steeds plassen? Misschien van de zenuwen, de gezonde spanning. Gewoon snel testen met een betrouwbare test! Dan heb je tenminste duidelijkheid. En dan hoop ik dta je gewoon zwanger bent .
AAah Shandroo doos je maakt me zooo nieuwsgierig nu ! Ik wil het weten hahaha.. Sucre, ach jaa je doet toch wel wat meer moeite hè om een kindje te mogen krijgen is ook normaal, zolang je het verder leuk houd is het helemaal prima, na een halfjaartje mogen we al een beetje gaan klagen Truus, ik denk dat jij een hele lieve en mooi meisje krijgt, maaruhh ik wil je beeb niet lenen hoor Hoop dat ik zwanger naar Spanje ga, en hopelijk mag ik dan ook nog even op vevroegde echo. Die gyn was zoo lief ! Ze wou me zelfs al helpen voor in Spanje dus misschien ook een vroege echo .
Nou wat vreemd zeg. Iedereen denkt dat we een meideje krijgen. Gek he? Er heeft nog niemand op een jongetje gegokt. Maar kan dat joh? Dat je gyn je helpt in Spanje? Dat zou wel heel mooi zijn. Ook als je eerder een echo mag, zal helemaal geweldig zijn. 12 week duurt echt heel erg lang hoor. Geloof mij. Wanneer moet je de persona weer gebruiken meid. Weet je dat? Heb geen idee hoe zo'n ding werkt hoor. Wanneer wil je testen dan Shandro. Ik geloof dat ik dt gemist heb.... Sorry.
Morgen is mijn laatste dag van Persona, maar die gebruik ik lekker niet. Dat ga ik gewoon gebruiken als een soort van zwangerschaps test en als die positief uitslaat ga ik me kruidvat test uitpakken die ik nog over heb .. Ik moest vanaf dag 15 tot (morgen) 21 elke dag testen. Jaa, de gyn wou eventueel een brief voor me maken voor in Spanje ofzo, weet niet precies. Maar denk wel dat ik bij haar terecht kan voor een vroege echo van 7 weken ofzo. Zou ook niet kunnen wachten tot de 12 weken echo vooral niet in een vreemd land
sorry dames maar jullie moeten nog even wachten. tot morgen. ik wil het dit keer goed doen en met ochtend urine. maar heb zo'n gevoel dat ik wel weer ongi wordt. niet dat ik krampen of aanwijzingen krijg maar in mijn hoofd, heb niet zovaak geluk
morgenochtend vind ik prima! Vrijdag ochtend is nog beter want dan ben je echt overtijd Zolang je het maar niet zaterdag doet
En kun je nu dan ook wat aan de persona zien? of je eitje eraan zit te komen bedoel ik. Dat de ovulatie test steeds ietjes duidelijker word zeg maar. Shandro. Je moet niet zo negatief praten meis. Zwangerschap komt vanzelf bij je. Echt waar. En ik weet wel dat je vaak genoeg het anders hebt gezien in je omgeving. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat t bij jou niet lukken wil. Het is dan ook nog niet gezegd dat t aan jou ligt. Dat denken meiden vaak. Maar het kan net zo goed aan de mannen liggen hoor. Dat zij niet goed presteren kunnen (laat ze t niet horen, dan zijnze op de pik getrapt). Niet meer negatief zijn hoor. Gewoon je koppie ervoor houden. Dikke knuf voor jou.