Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Persona geeft een ei symbool aan zodra je een lh piek hebt.
    Bij mij heeft hij eergister en gister de LH piek ontdekt en gaf een ei symbool. LH streepje was ook duidelijk en het oestrogeen streepje was licht.
    Vandaag waren ze even duidelijk dus mijn ei is denk ik echt vandaag gesprongen of springt vandaag. Ga dus extra goed opletten of ik iets voel.

Shandro, ik ben het met truusje eens hoor ;)

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

ho ho ho ho meiden. Geen ruzie maken. Als t maar gezond is. Dat is t allerbelangrijkste. Zohoooo cliche, maar wel waar.

Ik draag nu al hoor....:)
    En draag toch echt niet de darmen onder de tieten......

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja, want als je lh piek t hoogst is, dan springt de ei toch?

Pff lastig allemaal he?
    maar dan zou je nu eigenlijk ook nog een hele positieve ovulatietest moeten hebben.

4. Niet meer actief

Als je LH piek het hoogst is springt hij binnen 24 tot 48 uur dus vandaag of morgen.

5. Niet meer actief

En nee op de dag van je eisprong heb je geen positieve ovutest dat is alleen in sommige gevallen ;)

6. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    en dat klopt dan weer met wat de gyn zei.

Nou zal me benieuwen dan wat je temp doet. Nu kun je m dus eigenlijk helemaal niet missen.

7. Niet meer actief

Me temp doet gek, hij is al hoog terwijl eitje nog niet gesprongen is, de kans is klein dat hij vanacht gesprongen is.

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    maar volgens mij springt een ei als hij zo'n 20 á 21 mm is.....

Geloof dat ik dat ergens heb gelezen. Kan t mis hebben hoor.

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Misschien is ie al bevrucht? *zegt de leek* ;)

10. Niet meer actief

Woepss, verkeerd was vergeten dat ik alweer er overheen had geplakt, slim he haha

11. Niet meer actief

Nu heb ik de goede link geplakt haha, echt sukkel ik.

Ja, volgens mij springt het inderdaad rond de 20 mm, en het groeit volgens mij 2/3 mm per dag zeker weten doe ik dat ook niet. Merk het vanzelf wel :p

12. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ja volgens mij ook Dees. Ik geloof dat we beiden gelijk hebben.

Dus dan zou t inderdaad vandaag of morgen moeten zijn.

13. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    heeft FF nu al bepaald dat je nu je ei hebt?
    Zie ik dat goed?

14. Niet meer actief

sorry truus maar volgens mij haal je mij met iemand anders door elkaar.
    ik ben zo negatief omdat mijn kansen een stuk kleiner zijn door een ziekte in het verleden.

niet omdat ik het in mijn omgeving anders heb gezien.
    trouwens al mijn vriendinen zijn nog niet met kinderen bezig.
    behalve ik en mijn beste vriendin, die ondertussen al 20wk zwanger is

15. Niet meer actief

Ik voel toevallig wat ploppen aan de rechter kant van mijn buikje, dus straks maar even douchen en vriendlief meteen verleiden haha.

16. Niet meer actief

Truus dat zie je heel goed ja, volgens FF heb ik vandaag een eisprong. Net was het nog gister maar ik heb de LH-piek van gister weg gehaald want het klopt niet. ;)

Shandro, mag ik vragen wat voor ziekte je hebt gehad? Als het te prive is hoef je het niet te zeggen. Maar als het problemen kan geven met een zwangerschap kan je wel eerder naar de HA gaan en je laten controleren of alles goed is.

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    O, sorry Shandro. Dan heb ik je vast verwisseld met iemand anders. Sorry daarvoor.

Maar is het ook door de artsen gezegd dan dat je nu een verminderde kans hebt op een normale zwangerschap?
    Misschien is t dan een idee om onderbehandeling van een gyn te gaan. Is maar een idee hoor. Weet natuurlijk ook niet wat je heb gehad.

Liefs.

18. Niet meer actief

ik heb 2x over een tumor gehad.
    laatste keer is hij grotendeels verwijderd.
    maar heb dus al wel 2x het circus van chemo en bestraling doorstaan.
    eerste keer was ik 7
    tweede keer was ik 16.

ben nu wel gezondverklaard maar mijn ha zei wel dat ik niet tot na mijn 27 moet wachten met kinderen.
    heb al testen laten doen.
    bloed en urine>> alles goed.

bij de gyn was alles inprincipe ook wel goed alleen staat mijn baarmoeder erg achterover.
    en heb ik een sterke knik in mijn baarmoeder
    volgens haar niets ernstigs maar doordat mijn vruchtbaarheid al minder kan zijn door alle rompslomp en mijn vriend al in de 40 is kan dit alles met elkaar wel een moeilijker verhaal worden.

dus ik zou willen dat ik meer eraan kon doen om zwanger te worden.
    maar ja dat kan niet

19. Niet meer actief

Jeetje wat erg meid..
    Gelukkig ben je gezond veklaard en zijn die tumoren weg !

Snap nu wel waarom je negatief denkt !
    Ik denk dat als jij met een half jaartje nog niet zwanger bent het beste wel even naar de HA kan gaan en hulp moet vragen bij de gyn, als jij je natuurlijk daarbij prettig voelt.

20. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Jeetje meis dat is niet niks.
    Vind t het heel erg goed van je dat je je verhaal hier neerzet. Haalt een hoop vraagtekens bij ons weg.
    Wij willen je natuurlijk ook alleen maar zo goed mogelijk helpen. En dat kunen we niet als we niet "kennen"
    Maar je hebt die tumoren toch niet in de baarmoeder gehad?

Ik weet wel dat door de chemo je hele hormoonhuishouding kan doen veranderen. En daardoor begrijp ik ook dat het moeilijker voor je is om kinderen te krijgen.
    Heb je nu nog wel een normale cyclus dan?
    Als we teveel vragen moet je t zeggen hoor. En als je t hier niet kwijt wilt, mag t ook in een prive bericht.

Deel Deze Pagina