dat heb ik ook afgesproken met mijn vriend. als ik binnen vorige maand en 6 maanden erna zwanger zou raken zou dat geweldig zijn. maar daarna wil ik ook proberen om naar de ha te gaan. heb niet zo'n leuke ha, schrijft al voor je binnen bent zonder dat je ook maar iets hebt gezegt. en ik koop er nooit.
Misschien een andere huisarts aanvragen. Een goede huisarts waar jij je prettig bij voelt vind ik heel erg belangrijk. ik weet niet hoe julie daarover denken. Maar een huisarts moet echt een vertrouwens persoon kunnen zijn.
is al langer geleden dus het zeer is al bijna weg. nee de tumoren zaten achter in mijn hoofd. 3 cm boven je nek, ong. daardoor heeft mijn hypofyse (hoop dat ik het goed schrijf) een ongelovelijke opdonder gehad. en dat is je grootste hormoonbesturing. heb nu 4 cyclussen gehad en allemaal 27-28 dagen. bijna te mooie om waar te zijn.
ja dat ziet er dan inderdaad keurig uit. Mooier kun je niet krijgen. Je hypofyse regelt inderdaad je hele hormoon huishouding. Jeetje meid. Wat jij allemaal mee heb moeten maken. Ongelovelijk. En dat nog wel 2 x. Kun je dan toch niet begrijpen. Gelukkig maar dat je nu schoon bent. En na een half jaar zal ik zekers contact met de gyn opnemen.
Shandro ik vind je erg sterk en moedig dat jij je verhaal hier hebt gedaan. En ben erg blij dat je gewoon gezond verklaard bent en dat het dus weg is en hopelijk ook weg blijft ! En ook vind ik het goed dat jij met je mannetje al besproken hebt dat je nu over 4/5 maanden na de HA wilt om je verder te helpen. Maar als het niet zo een fijne HA is, zou ik toch een ander proberen te zoeken.
Shandro, wat een heftig verhaal. Ik merk wel dat je heel erg dapper bent! Ik kan me voorstellen dat je na 6 maanden contact opneemt met de huisarts. Ik zou alleen wel een andere huisarts nemen, iemand bij wie jij je op je gemak voelt. Ook ik mag na 6 maanden proberen bij de huisarts aankloppen. Wel om hele andere (veel minder ernstige) redenen dan jij. Ik merk dat ik nu al in de 3e maand zit, alleen nog maar ronde 2. Als mijn cyclussen lang blijven, moet ik dus maar kijken wat ik moet gaan doen...
niet teveel lof alsjeblieft. iedereen die zoiets overkomt moet sterk zijn, je weet maar nooit of je het overleefd. heb ontzettend veel aan mijn ouders te danken, ze waren op dat moment geweldig voor me. het probleem met de ha is niet zo makkelijk. de ha die ik nu heb zit nog in mijn oude dorp (8km) vanaf mijn huis, en ze is de enige. in de stad waar ik nu woon wil geen 1 ha nog een patient erbij want ze zijn allemaal te druk. dus hopelijk lukt het zo, zonder de ha
Ja, dat zou wel het fijnste zijn! Gewoon lekker zwanger worden, zonder hulp van buitenaf. Heel veel succes! Ik ga er vandoor. Ik moet weer werken, zieke patientjes wachten op mij. Tot morgen allemaal. x
Nou ik hoop toch echt dat één van mijn pendels uitkomt Pff.. net heel R'dam afgelopen voor gitaarsnaren :x duurde bekant de hele middag..!
he truus hoe is het niu met je het was mooi he. dat gevoel. echt een mooi kindje. ik ben zo blij voor je. geniet er van he. en kreeg je de tranen in je ogen, hihihihi. mooi he. groetjes honey
Hello ladies! Alles goed hier? Mag ik even zeggen dat ik heel trots ben op mezelf! Ik had eigenlijk pijn in mijn buikie (waarschijnlijk blaasontsteking ) en vond dat ik niet hoefde te sporten, maar ben toch gegaan! *trots* Haha
hey meiden ik ga vandaag bloed laten trekken om te kijken of ik echt zwanger ben al weet ik het nog wel ergens maar het is toch fijn om het nog eens te horen denk ik ik heb ook heel lang moeten proberen vind ik , maar heb sinds twee maanden hulp van mijn gyneacoloog heb met clomid gewerkt, heb nu alleen schrik dat het twee wondertjes zullen zijn in plaats van eentje , dus meiden geef de moed niet op hoor groetjes
ah nog iets vergeten bij mij hadden ze goed gependeld, was helemaal juist tot hiertoe goed he maar niet alles zal juist zijn denk ik groetjes