Wij willen graag zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendy1983, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Zoek maar lekker afleiding ja, veel paardrij plezier !

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ha dames, ben ik weer. Ik had gisteren weer pijn in mijn onderbuik, nu de andere kant, hele scherpe pijn. Ik weet he, ik ben er vast te veel mee bezig. Ik hoop gewoon dat er een ei springt bij me en dat mijn cyclus wat korter wordt, of nog beter, normaal, of nog beter, gewoon zwanger..

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Waar is iedereen nou? :cry:

4. Niet meer actief

hallo ben erweer,
    is hier nog iemand?

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jajajajajajaja, ik ben er! :D

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meiden, ik heb blaasontsteking hoor :( Blergghhh!

7. Niet meer actief

dat is ontzettend vervelend, maar 1 geluk.
    je weet nu wat het is.
    bij mij ging het eerst ook zo, plas maar een bekertje vol zal wel blaasontsteking zijn.
    niet dus, weet nog niet wat het was maar de
    pijnen zijn nu al bijna verdwenen.
    denk dat ik last van mijn ovu had (ondanks dat ik de pil nog slikte)

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Jakkes, wat vervelend. Ik heb het nog nooit gehad. Kan je er wat tegen krijgen? Ik heb wel eens gehoord dat je het kan krijgen door te veel seks? :oops:

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik krijg antibiotica en dan is het zo over joh! :) Maar je krijgt het vaak door niet te plassen na de sex, maar dat doe ik altijd heel netjes! :D Ik zou er niet raar van op kijken als ik het heb door teveel sex, hihi ;)

10. Niet meer actief

Hahaha linda doet teveel aan sex :p

Nou ik heb het in januari ook gekregen en toen hadden we niet zoveel gesekst :p
    Ik heb het denk ik gekregen omdat ik en weinig drink en vaak me plas een paar uur ophoud, en ook toen steeds na de sex in slaap was gedonderd.

Welke pilletjes krijg je ervoor Linda wel 1 die ook tijdens een eventuele zwangerschap mag toch?
    En heb je het over de vleesbomen gehad?

11. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oh sorry, ik ben ook zo een wipkip.. Nu we voor het echie gaan, plas ik ook niet meer na het klussen, maar blijf ik lekker op bed liggen, ook al weet ik dat het wel beter is..

12. Niet meer actief

Shandro, hoe was het paardrijden?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ikdus; ik moet om 1 uur terugbellen, dan heeft de dokter telefonisch spreekuur en kan ik het meteen zeggen. Ik heb het wel aan de assistent doorgegeven dat ik een kinderwens heb en volgens haar kan ik deze antibiotica gewoon slikken! Ze wist het niet zeker, dus ik hoor het zo!

Ben zo benieuwd wat de dokter gaat zeggen! Moet namelijk ook doorgeven dat ik nog niet ongesteld ben geworden na mijn Primolutkuur.. Spannend! :D

@Sucre; Wel plassen na de sex hoor! De zaadjes die zijn dan toch al aan het zwemmen! Want anders heb je straks ook blaasontsteking! En geloof mij, dat wil je niet! Ben er vannacht 5 keer uitgeweest om te plassen :(

14. Niet meer actief

heerlijk, even iets anders wat je hersentjes prikkeld

15. Niet meer actief

heb ook weer een oude hobby opgepakt.
    disneyclub boek sparen.
    heb er al aardig veel.
    maar ook heel veel boeken dubbel.
    dus als iemand mensen kent die ze kwijt wil, misschien wil ik ze wel kopen of ruilen natuurlijk

16. Niet meer actief

Geloof mij ook maar dat wil je zeker niet hebben.
    Ik was ook naar de HA geweest toen ik 4 dagen al last had. Ze zij het duurt minimaal een kwatiertje voor ik de uitslag heb dus wacht maar even in de wachtkamer. 1 minuut later mocht ik al binnen komen, en toen zei ze ja je hebt geen blaas ontsteking als het nog een week aanhoud kom dan maar terug.
    Ik heb een week lang sowieso elke dag een uur en langer op de wc gezeten omdat ik dan heel nodig moest plassen en er niets kwam, na een week moest ik zo erg huilen van de pijn dat me tante de doktersdienst had gebelt, mocht potje meenemen met urine er zaten 3 druppels in en dat was genoeg en ja hoor had blaasontsteking.

En volgens mijn moeder heb ik ook een blaasontsteking gehad toen ik 2 was, en ik kan me niet herinnen dat ik toen aan sex deed :p

Linda, je mag bijna bellen !
    Maar met een cyclus van 28 dagen moet je morgen pas ongi worden hoor, als je vandaag ongi word heb je cyclus van 27 dagen. Je moet de dag dat je ongi word er nooit bij tellen want het geld als een nieuwe dag en niet als een nieuwe en oude dag.

Shandro, fijn hoor even lekker uitwaaien op je paardje en er niet aan denken.

17. Niet meer actief

Oeee die boeken vond ik vroeger zoo geweldig, mijn tante kocht ze vast voor haar toekomstige kindje, en ik mocht er nog van genieten zolang ze geen kind had en toen las mijn oma elke avond een stukje voor.

Heb eergister nog voorgelezen aan me neefje er uit. Van meneer pad ofzo.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Ikdus; Inderdaad, met blaasontsteking moet je oppassen! Ik ben er een keer mee door gelopen en dit eindigde in een nierbekontsteking :( Geen pretje!

Ohh, goed dat je het zegt! Maar dan ga ik alsnog tegen de dokter zeggen dat ik nog niet ongi ben geworden (voel namelijk ook echt niets aankomen) hopelijk kan hij me dan vertellen wat de volgende stap is! :D

19. Niet meer actief

ja ikdus, zo ben ik ook begonnen.
    ik werkte bij een dierenarts en die had ook een kind waar ze ze voor spaarde.
    en ik paste vaak op dus moest er ook vaak uit voorlezen.
    toen ik een half jaar geleden thuis kwam te zitten door een auto-ongeluk verveelde me ik.
    en ben ik eens op marktplaats gaan kijken.
    en het verschil tussen nieuw/lid van club worden en ze 2de hands kopen scheeld me 7 euro per boek.
    dus ben in de maanden boeken gaan sparen en sparen voor de afleiding.
    maar het gaat nu weer heel goed, helemaal hersteld.
    dus ben ze maar eens gaan ordenen in de kast. en kwam erachter dat ik er veel dubbel heb.
    die wil ik nu verkopen en daar weer ontbrekende voor terug te krijgen.
    alleen het is heel moeilijk want er is geen lijst van alle boeken waar je kunt zien hoeveel je er nog moet

20. Niet meer actief

Leuke hobby heb je dan ik ben helemaal gek op Disney :d

Meid jij hebt ook echt veel mee gemaakt zeg :(

Deel Deze Pagina