Gelukkig maar dat je het allemaal overleeft hebt ! Jij hebt echt een engeltje op je schouder zitten, dus die helpt je vast wel om zwanger te worden
*zit weer op het wachtbankje* Ik moet het 3 weken afwachten, als ik dan nog niet ongi ben moet ik naar het spreekuur.. Ben ook nog eens vergeten te zeggen over die vleesbomen.. Ben er een beetje chago door!
Jeetje meid vervelend zeg :S Waarom zegt de HA dan dat je naar die pilletjes een cyclus van 28 dagen moet hebben, morgen voor de zekerheid maar teste?
he truus wat denkje dat het wort, hihihihi. ik denk zelf een meisje. maar ik kan het ook fout hebben. ik moest vandaag naar de vk toen. ik had een inteek ik moest heel wat vragen beantworden. en mijn bloeddruk was ook goed. maar ik moet een afspraak maken voor een bloedtest. maar ik kan niet zo goed tegen nalden, hihi. maar ik heb mijn kindje weer gezien en nu moet ik gaan afkiken want het duurt weer 3 weken voor dat ik mijn kleine weer mag zien. want ik heb natuurlijk al die tijd elke week zo wat een echo gehad. na je het is niet anders. maar ben wel heel blij. groetjes honey
kun je die ooievaar van je ook even doorsturen naar mij. dat ik morgen ook zo'n mooie postitief test krijg. kan het wel gebruiken
He Honey, Wat fijn zeg dat jij je kindje zo vaak mag zien. Ik moet nu wer 8 week wachten. We hebben de 20 week echo op 16-5. Lekker op de vrijdag middag. Dan heeft manlief ook heerlijk lang weekend. Dus je hebt de intake gesprek gehad bij je verloskundige? Fijn hoor. Al die vragen wat je dan om de oren krijgt. Mooi ook dat je bloeddruk goed is. Als ik je en top mag geven, geen drop eten. Daar zit een stof in die je bloeddruk verhoogt. (nee niet de zout maar een andere stof) Balen ja, dat je niet over naalden kan. Ik ook niet hoor. Ik prik liever iemand dan dat ik zelf geprikt word. Ze hebben bij mij 4 buisjes afgenomen. Allerlei dingen worden er onderzocht. Met name je resusfactor. Dat is t allerbelangrijste. Ik denk zelf dat we een meid krijgen. En zo'n beetje iederen om ons heen denken ook dat t een meid word. Misschien doordat ik helemaal niet misselijk ben geweest? Vriendinnen van me die wel misselijk waren, hebben jongetjes. Dus, tja zeg t maar. Ik weet t niet. En we zien t pas over een half jaar Groei jij al? Liefs Truus.
Truus, dat misselijkheid zegt niets hoor. Mijn tante had bij de eerste zwangerschap nergens last van, en ze heeft toch echt een jongetje hoor. Heb al heel vaak zijn "piepie"gezien ahhaha. En bij de 2e zwangerschap had ze de misselijkheid erg goed te pakken en dat is ook een jongetje Als je straks een echte buik heb kan je vaak ook zien wat het word, natuurlijk niet altijd want is geen betrouwbare methode natuurlijk. Maar denk dat je zelf ook wel weet hoe je draagt als je een jongen of een meisje krijgt of niet?
Volgens mij zijn het toch echt allemaal bakerpraatjes hoor. Mijn moeder was van mij tot 9 maanden misselijk. Bij mijn broers midner misselijk. Ook maakt het echt niet uit hoe je draagt. En dat een meisje jouw schoonheid wegneemt is ook een fabel. Gewoon afwachten dus. En dat is misschien ook wel zo leuk.
ja truus ik groei zekker wel. en ik ben ook niet misselijk, dat is wel beter. de vk heeft voor 9 april weer een afspraak staan, maar bij jou werden er naar 4 busjes afgenomen dat valt nog wel mee. iki vond het ook zo leuk dat je die beentjes ziet bewegen, zo heen en weer, hihihi dat is echt leuk. maar weetje wat ik wel doen is met 17 weken ga ik een 3d echo laten maken dat lijkt me ook mooi. groetjes honey
Klopt Sucre zijn allemaal bakerpraatjes, maar je kan vaak zat toch wel zien aan de buik wat het word. Tenminste ik heb het tot nu toe toch elke keer goed gegokt. En ik heb heel wat zwangere gezien
Ik zou het denk ik niet willen weten. Al heb ik altijd al het gevoel gehad dat ik alleen maar jongetjes krijg haha. Mijn vriend wil het gelukkig ook niet weten als het zover is. Lijkt me ook zo moeilijk om het voor je te houden of je per ongeluk niet te verspreken...
Ik wil het wel weten, van me vriend weet ik niet of hij het wilt weten. Hij is wel erg hoor hij wilt zoo graag een jongetje hebben. Ik heb ook liever een jongetje hoor. Maar als het een meisje is ben ik er ook net zo gelukkig mee en ik heb heel sterk het gevoel dat het ook een meisje word. Ik wil het alleen wel geheim houden voor anderen. Is opzich best moeilijk als je samen met je tante, oom, opa in een huis woont. Dus hopelijk hebben we een slot op de kamerdeur hahaha kunnen ze niet gluren .
Ik ben net begonnen met het bijhouden van een soort dagboek, maar dan met betrekking tot cyclus, eisprong en klusdagen. Zo wil ik wat meer inzicht krijgen in mezelf. Wie weet helpt het.
Goedenavond.. iedereen nog aan het eten? Ik ben net klaar. Dees, nog geen ei gehad? Gek hoor. O en trouwens van dat blaasontsteking krijgen door blijven liggen na sex, is iets wat niet hoeft te zijn. Het kan, maar zo groot is die kans niet hoor.. Ik heb juist dat als ik ga plassen na de sex dat het pijn doet. Als ik een uur wacht doet het geen pijn. Ik blijf meestal wel een tijdje liggen, wil geen zaadjes verliezen
hey meiden ik ben eindelijk klaar met werken, ik ben nu zwanger na twee maanden clomid te nemen, dus heb een beetje hulp gehad al heb ik nu heel veel kans op een meerling wat eigenlijk niet de bedoeling was, want de dokter had gezegd volgende maand te stoppen met clomid, maar daar ben ik dusniet meer aangeraakt groetjss x
Nog even over bakerpraatjes. Mijn schoonzus, droeg beide kinderen anders eentje voorop, en eentje echt in de breedte zeg maar. En het zijn allebei echt jongetjes geworden. Mijn moeder was bij beide kinderen niet misselijk. En heb toch een broer. Eigenlijk geloof ik niet zo in bakerpraatjes. Ook de dracht geloof ik niet meer in. Heb nu al een paar keer mis gegokt. En eigenlijk zijn t ool echt allemaal bakerpraatjes. Ik geloof dat t zelfs al een keer is onderzocht. Ook de lusten van een vrouw tijdens de zwangerschap. Zo ben ik u verslaafd aan brood met komijnekaas. Kan dr zo 4 plakken van op. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n brood eter ben. O, en chocola. Heel veel chocola. Met als consequentie dat ik nu geregeld weer eens verstop zit. Zo, dat wou ik nog even zeggen, er was nog iets.....maar dat weet ik niet meer.
Nou verd.... Je hebt gelijk meis. Dat was het. Nu je t zegt.... Hoe is ie? Niet aan de klus? Of is manlief nog niet weer thuis.