Ik heb trouwens misschien werk gevonden voor in Spanje is niet echt mijn doel, maar dit is echt prima te combineren met een toekomstig kind. Een school die Nederlandse lessen geeft, voor 3 dagen per week ( 2 uur per dag ). Ik ga ze meteen mailen . Want als je kleine kindjes les geeft hoef je zelf helemaal niet zo goed Nederlands te kunnen. Dus ik hoop zo dat ze niet iemand nodig hebben die een diploma heeft op dat gebied ofzo.
He maar dat kan wel eens een hele leuke baan zijn. Lijkt mij wel in ieder geval. Nou ja, en de nederlandse taal beheers jij ook wel goed. In jouw manier van schrijven heb ik nog nooit iets verkeerds ontdekt. Dat komt wel goed meis Heb je diploma's?
Nee, ik ben elke keer genaaid om het zo maar te zeggen dus ben gewoon diplomaloos Maar daar wil ik wel verandering in brengen of het nou een thuis studie is of dat ik op mijn 25ste na school ga Dus ik beheers de Nederlandse taal wel goed? Fijn om te lezen ik twijfel er behoorlijk vaak over of ik iets verkeerds spel of niet . Het lijkt me echt heerlijk zo in het begin van een nieuwe leven het is donderdag & woensdag van 17.00 tot 19.00, en zaterdags van 10.00 tot 12.00, beter zou je het niet kunnen hebben toch. Ik heb ze net gemailt hopelijk heb ik snel reactie terug. Ik heb wel ervaring met kinderen, dat dan weer wel.
Ow ik heb je bovestaande berichtje niet eens gelezen. We hebben vanacht en vroeg in de avond geklust. Hij is nu even bij zijn neefje. Zou maar een uurtje blijven, Yeaah right het is nu 2 uur geleden dat hij vetrok ahha. Verder is alles goed met mij, en met jou? Hoe bevalt het daar in de zevende hemel op je roze wolkje.
Nou dat ziet er best wel heel erg leuk uit hoor. Nee echt, jouw nederlandse taal is prima zo. Alleen die snap ik niet........... Die heb ik niet in mijn vocabulair. He meis, ik hoop dat je snel wat hoort. En dat je niet deze deze week nog op sollicitatie hoeft. Ik ga slapen hoor. Tot morgen denk ik wel weer. Ben veels te verslaafd aan jullie. Kan gewoon al niet meer zonder jullie. Erg he?
die moet een zijn maar schijnbaar laat deze pagina het alleen zien als je een hoofdletter van de P maakt. Snappieee ? Komt door dat msn dat ik steeds doe is al jaren zo en niet meer weg te krijgen Heb wel gezegt dat ik 29 april pas vetrek naar Spanje dus dat zal wel goed komen en heb nu alleen even wat vragen gesteld. We gaan vanacht nog wel even klussen hoor, en morgen ochtend ook maar even. Ben blij dat je verslaafd aan ons bent hoor, ik ben ook verslaafd aan "jou", wat klinkt dat gek zeg . Ga maar lekker dromen over je lieve beebje, dikke knuffel en slaap lekker.
Nee helemaal niet, ben er ook niet zoveel mee bezig haha.. 2 x raden waar ik meer mee bezig ben . Maar ik heb er wel zin in hoor. Wordt hoe dan ook een leuke dag!
Hee Anja. Hier is het wel goed hoor, al werd ik vanmorgen wakker gemaakt door een hard blaffende hond van een verdieping lager. :x En hoe is het met jou? Ga je ook al weekend vieren?
o nou dat is lekker wakker worden. Kon ik maar weekend vieren, ik heb nu 1 dagje vrij en moet dan weer 3 dagen werken... Balen maja je doet er niks aan. xx
Dat is minder.. maar daarna wel weer paar daagjes vrij hopelijk? En zaadjes waren goed toch van je man? Dus weer thuis proberen. Wat vinden jullie daarvan? Hadden jullie wat anders gehoopt?
ja ik heb gelukkig daarna 3 daagjes vrij, zaadjes waren inderdaad beter. We hebben zelf met de ha besloten dat we nog 4 mnd willen proberen, daarna worden we doorverwezen. er is nu wel weer een rust hier aanwezig, want we weten dat we na 4 mnd worden doorverwezen en dat er dan iets gebeurt. we blijven proberen en zien het wel. hoe gaat het met jou? xxx
sorry dames maar mijn test was negatief. ben ook gelijk weer weg maar zie jullie reacties morgen wel. mijn haantje is vandaag thuis
Jammer Shandro Waarschijnlijk dus toch een late eisprong. Hebben jullie nog een beetje goed geklust na de eisprong?
Aah oké, nou probeer over een klein weekje nog een keer te testen als je niet ongi bent geworden, dan ga ik even verder voor je duimen