Potsiedikke Dees, Dat is flink balen zeg. Was wel een hele leuke kans voor jou geweest. Maar helaas. Misschien is t handig voor je dat je daar een contactpersoon hebt. Die een beetje voor jullie in de rondte snuffelt of er leuke banen vrij zijn. En die animatieteam waar je het over had, Kun je daar niet verder mee komen?
O ja, Goedevrijdag morgen allemaal. Iedereen weer lekker geslapen? Wat een regen he vannacht. Pijpestelen waren t ja. Ik heb al de hele morgen eenzeurderige pijn in de onderbuik. Alles zal wel een nieuw plekkie aan t zoeken zijn, aangezien ons ukkie ook plek moet innemen. Niet fijn. Maar hoort erbij he, zeggen ze. En ik doe t wel voor een goed doel.
Dat is zo Truus! De baby verandert natuurlijk wel eens van plek. En hij/zij groeit ook behoorlijk door. O o wat gaat het toch snel, voor je het weet is Truus alweer 20 weken.
Ja vind het ook erg jammer, ik moet binnekort even bij Arke vragen daar zoeken ze wel mensen maar geen idee welke steden van Spanje enzo. En dat is meestal maar van mei tot sept. Daarom zou dit een erg mooie kans zijn geweest. Op internet vind je ook veel hoor maar ze hebben liever dat je de spaanse taal beheerst hè. Aah wat vervelend van je buikpijn zeg, maarja gelukkig is alles goed met de beeb
Dees, ik wou dus op een school les geven voor kindjes die Nederlands leren en stelde dus een paar vragen, maar ze zoeken iemand die spaans en nederlands kan en iemand met ervaring van het les geven.
Ja dat is zo. Snel de spaanse taal leren jij . Mijn vriend en ik willen ook heel graag emigreren. Maar dan moeten we eerst een internationale opleiding hebben ofzo. Dus dat zal pas over een paar jaar worden.
goede vrijdag. ook jullie lekker geslapen. morgen hebben we een groot feest mijn pa is 50 jaar geworden. dus dat wort leuk. he ikdus wat jammer voor je. ikhoop voor je dat je snel daar een baan kan vinden. he truus hoe is het met jou. en je buikje hihi. ik heb daar ook nog last van, dat zijn van die krampen onder in je buik. en wat gaat iedereen doen van het weekent. groetjes honey
he desi wat een mooie jurk. en wat leuk voor je dat je gaat trouwen. al vast van harte. nog even he, het is zo 8 april. hihihi. ik vind het heel leuk voor je.. groetjes honey
Ik zit te zoeken, en heb het alwel gevonden.. nou ja dat is een begin in ieder geval. Ik heb alleen me middelbare school afgerond, nou ja dat is tenminste een begin. Ik hoop toch voor jou dat je snel een baan kunt vinden daar. Pfoe, lijkt me moeilijk. Hoe weet je waar je moet zoeken?
Tja, gewoon google gebruiken en je vind zat site's met door verwijzingen en tips enzo. Er is zelfs manpower en randstad in Spanje.. Ik ga dinsdag weer verder kijken of later in de middag. Ik ga nu even een tukje plegen Fijn dat voor jullie het begin er ook al is, waar willen jullie naar toe gaan emigreren?
Ja we waren ook naar de emigratiebeurs geweest. Vorig jaar hadden we al zoiets van we willen emigreren. Want we voelen ons hier niet thuis. We willen naar Finland toe, daar hebben we veel vrienden en vind het een geweldig land. Koude winters en warme zomers Tukse dan maar, ik ga ook zo ff op de bank liggen denk ik. Goed idee van jou, je wordt bedankt! Hahaha
hoi dames kom jullie heel eventje vergezellen. ja er is nog hoop, weet niet precies wanneer mijn ovu was dus kan nog goed komen. heb deze keer helemaal geen tekenen tot nu toe gehad van aankomende ongi. dus blijf duimen voor positieve test. heb trouwend die van de kruidvat gehaald met pipet. is deze goed. 4,- euro en nog wat
Ha meisjes! Ik meld me ook weer, internet doet het weer! Shandro, jammer dat je een negatieve test hebt. Ikdus, ik hoop dat je een leuke baan gaat vinden. Hebben ze niet een soort kinderopvang daar? Is misschien ook heel leuk. En ja, snel de Spaanse taal leren, dat helpt je ook weer verder. Ik heb de hele tijd vlinders in mijn buik. Zo leuk!